Bölüm 1

45 0 6
                                    

Merhaba arkadaşlar iyi okumalar.
Multimedya Berk Atahanlı.

Benim adım Arya. 24 yaşında özel harekatta çalışan bir ajan kızım.Çok zor bir işim var. İstihbarat zorlu bir iştir, ama ben işimde de çok başarılıyım. 6 yıldır profesyonel olarak dövüşüyorum boks en sevdiğim spor. Bir istihbarat görevlisinin iyi dövüşebilmesi çok önemli.Genelde gerçek ismimi söylemem çünkü bir ajan olduğumdan dolayı gerçek kimliğimin ortaya çıkmaması gerekiyor Leyla adında liseden bir arkadaşım var ajan olduğumu bilmiyor ona bankacı olduğumu söyledim çünkü bir ajanın mesleğini saklaması gerekir. Şu ana kadar bana evlilik ve çıkma teklifi eden çok erkek vardı ama ben hiçbirinin teklifini kabul etmedim çünkü başkasına aşıktım hemde çok aşıktım hala da çok aşığım hem de hiç tanımadığım birine sadece fotoğraflarda gördüğüm birine aşık oldum yani ben bir milyonlarca takipçisi olan bir ünlüye aşık oldum aşık olduğum kişi Berk Atahanlı.
2 yıldır Berk'i seviyorum ve Berk'i instagramdan fake hesaptan takip edip fotoğraflarını beğeniyordum. Sonra dm den Berk'e mesaj atmaya karar verdim. Berk'e attığım mesaj şuydu:

Merhaba Berk Bey, bu mesajı belki de görmeyeceksiniz ama ben bu mesajı size atmak istedim. Ben sizi çok seviyorum Berk Bey ve sizinle tanışmak istiyorum eğer mesajımı görüp mesajıma cevap verirseniz size fake hesabımdan değil gerçek hesabımdan mesaj atacağım iyi geceler.
12 dakika 16 saniye 24 salise sonra mesaj geldi. Mesaj Berk Atahanlıdandı.Berk şöyle bir cevap vermiş.
Tamam tanışalım ,cici kız.

Okurlarım kitabıma oy verir misiniz? Keyifli okumalar.

AJANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin