Bilinmeyen: Kusura bakma yazamadım arkadaslarla dışarıdaydım geç döndüm eve.Deniz: Sorun değil hep konuscaz diye bişey yok nede olsa.
Bilinmeyen: Yani öyle ama genede seni seviyorum ve konuşmak istediğim için yazıyorum bu yüzden konuşmamız gerek.
Deniz: Sen bilirsin bu konuda inatçısın.
Bilinmeyen: Galiba öyleyim.
Bilinmeyen: Neyse nerdesin napıyorsun bakalım?
Deniz: Evdeyim kahvaltı yapıyorum oturuyorum sen napıyorsun bakalım?
Bilinmeyen: Arkadaşlarla pes atıyoruz.
Deniz: Ya nerdesiniz?
Bilinmeyen: --------- Cafe.
Deniz: SJKSSMKSNXJSMZKSMSISMS YEDIN GENE YEDIN LAN SJKSMSKSMSKS
Bilinmeyen: Ya ama ha
Bilinmeyen: Bu yaptığın güzel mı peki?
Deniz: Evet oraya gelicem yüzümü gör diye işte daha ne istiyorsun Bilinmeyenciğim?
Bilinmeyen: Pot kırmamak mesela?
Deniz: Alışırsın alışırsın boşver jsnsjskssk
Bilinmeyen: Gülme ya neyse gelicek misin gerçekten?
Deniz: Şey aslında gelemem işim var evi topliycam ayrıca ders calısıcam olmaz yani başka zaman artık.
Bilinmeyen: Poff tamam başka zaman.
Deniz: Tamam hadi ben yavaş yavaş başlıyım o zaman hoşçakal.
Bilinmeyen: Tamam başla yazarsın hoşçakal.
Görüldü✔
Bilinmeyenin mesajına görüldü attıktan sonra telefonumu bir kenarıya koyup etrafı toplamaya başladım ev çok dağınık değildi ama bu sıralar saldığım için dağılmıştı.
3 saatin sonunda ilk odam,salon,mutfak,misafir odası olarak her odayı toplamıştım ve duşa girmiş giyinip telefonuma bakıyordum şimdi baya bir yorulmuştum açıkçası, saat şuan 18.00 dı ve kalkıp verilen ödevleri falan yapmam gerekiyordu çünkü 15 tatile girmiştik bitmesine 1 hafta kalmıştı ama ben hiçbirşey yapmamıştım derslerim orta düzeydeydi ama saldigimda tabiki kötü oluyordu.- Efendim Laçin?
- Kapıyı aç evden kaçtım.
- Ne! neden?
- Ya kızım aç anlatıcam hadi.
- Bekle geliyorum.
Tam 3 saattir 15 dakika arayla ödevlerimi ve ders tekrarlarımı yapıyordum şimdi de Laçin aramıştı odamdan çıkıp dış kapıya doğru ilerledim ve kapıyı açtım ellerinde gül demeti olan bir Laçin vardı
- Sonunda be ağaç oldum ha
- Sen nerdesin niye böylesin ve ellerinde neren gül demeti var?
- Ay dur bir soluklanayım sende annem gibi ha.
- Bekle ben sana giyecek birşeyler getireyim o zaman.
Laçin'in üzerinde de siyah bir elbise vardı çok özenilmişti odama girip siyah tayt ve beyaz swet alıp odamdan tekrar çıkıp salona girdim
- Al hadi giyin.(Deniz)
- Saol kuzum hemen giyip geleyim valla anlatıcam söz.(Laçin)
- Tamam hadi çabuk. (Deniz)
- Yarim saat sonra-
- Wow, ne, oha, kızım çok iyi, yani sonuç ne şimdi, nesiniz siz şimdi ki? (Deniz)
Laçin bana tüm gün ne yaptıklarını anlatıyordu yaptıklarını diyorum çünkü tüm gün benimle diye Koray ile gezmişler.
- Yani bilmiyorum ki şey dedi olur mu gibisinden biseyler ama ben daha erken olduğunu söyledim. (Laçin)
- Aferim lan beynin çalışmış ilk defa atlamamışsın he.(Deniz)
deyip guldugumde Laçin de benim aksime somurtuyordu bu beni daha çok güldürmüştü o da dayanamayıp gülmeye başlamıştı ve sonuç olarak da yerde kahkalarla gülüyorduk.
- E sen burda kalıcaksin dimi?(Deniz)
- Evet çünkü annem öyle biliyor. (Laçin)
- Sanki annen bilmese kalmiycaksin. (Deniz)
- Öff kes tamam ya hadi uyuyalım benim uykum geldi. (Laçin)
- Tamam hadi geç benim odaya bende geliyorum. (Deniz)
- Tamam seri.(Laçin)
Laçin odaya geçtikten sonra telefonumu alıp bildirim gelmiş mi diye baktığımda bilinmeyenden geldiğini gördüm
Bilinmeyen: Uyudun mu?
Deniz: Şimdi uyucam
Deniz: Yazamadım Laçin geldi de onunlaydım.
Bilinmeyen: Bende yazamadım Koray geldi onunlaydık.
Deniz: Tamam ikimizde yazamadık ikimiz içinde sorun değil.
Bilinmeyen: Aynen öyle.
Deniz: Güzel,
Deniz: Neyse ben yatıyorum iyi geceler olması dileğiyle Bilinmeyen.
Bilinmeyen: Sanada iyi geceler olması dileğiyle Gökyüzü'm.♡
Görüldü✔
Selamlar. Kitap okunma sayısı artıyor ve dereceye girmişiz belki erken ama herkese teşekkür ederim aslında teşekkürün erkeni geçi olmaz ama neyse, buralarda daha yeni ve acemiyim ama sizinle birlikte inşallah daha büyüyeceğiz ve başka kitaplarda da beraber olacağız. Bu bölüm biraz gececi tayfa için aslında ben şimdi yatıyorum hepinize iyi geceler olması dileğiyle, hepinizi seviyorum.♡♡🧚♀️🧚♀️🧝♀️🧝♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü'm/Yarı Texting
Teen Fiction05**:Selam Gökyüzü'm. Deniz:Kimsin? 05**: Seni iyileştirmeye çalışacak biri desem? Deniz:Deme beni kimse iyilestiremez,bana ya kim olduğunu söyle yada, 05**: Yada? Deniz: Yada yazma yazarsan da engellerim. 05**: Yeniden yazarım ulaşırım sana her tür...