Multi: Gökyüzü'm Kadrosu♥️
Sabah yanımda hissettiğim hareketlilik ile uyandım Hera doğduğundan beri en ufak bir sese uyanıyordum zaten gene Hera'nın sesine uyanmıştım yan tarafa döndüğümde Yekta ve Hera uyuyordu, aslında Hera'nin kendi odası vardı ve orada uyuyordu ama Yekta ağladığı için yanımıza getiriyordu. Onlara tekrar baktığımda çok tatlı uyuduklarını gördüm ardından telefonumu alıp onları çektim.
(Fotoğraf temsilidir)
Onlara tekrar tekrar bakıyordum, karnımın acıktığını hissedince yataktan kalkıp odadan çıktım ve mutfağa ilerledim ve kahvaltı hazırlamaya başladım. 25 dakikaya kahvaltıyı hazırlamıştım saat da 11.40 olmuştu hemen üst kata Yekta ve Hera'nin yanına çıktım hala bıraktığım gibi uyuyorlardı yavaşça Yekta'nin yanına yaklaşıp yanağından öptüm o da artık alıştığı için hemen gözlerini açmış ve Hera'ya bakmıştı, kıskanıyordum artık ardından beni farkedip bana döndü ve derin bir nefes alıp gülümsedi bende bu yaptığına kahkaha attım
Deniz: Korkma sevgilim birşey yok benim.
Yekta: Alışmışım ya hep tedirginim ama huzurluyum da.
Bunu dedikten sonra ona yaklaşıp dudaklarımı dudaklarına bastırdım kısa bir opusmeden sonra
Deniz: Hadi bakalım ben Hera'yı uyandirayim sende elini yüzünü yıka.
Yekta kafasını sallayarak tamam dedi ve kalkıp banyoya ilerledi bende güzeller güzeli kızıma döndüm yavaş yavaş kıpırdanıyordu hemen yanına uzanıp onu öpmeye başladım daha çok haraketlenip gözlerini açtı beni karşında gördüğünde ise gülmeye başladı onu öpmeye devam edince gidiklanip kahkaha atmaya başladı o sırada banyodan çıkan Yekta'da aramıza katıldı ve kızımızla eğlenmeye başladık. Kahvaltımızı bitirdikten sonra havuza girmiştik şuan yaşadığımız yerde değil tatildeydik bir süre burada kalıcaktık çünkü burası hem güzel hem eğlenceliydi.
Havuzdan çıkmış ve duşa girmiştik saat 17.23 ü gösteriyordu Hera'nin uyku saati geçmişti duştan çıktıktan sonra hemen onu giydirmeye başladım ve giydirirken uyuya kalmıştı, yanaklarından öperken içeriye Yekta girmişti ilk bana sonra Hera'ya döndüğünde kocaman gülümseyerek yanımıza doğru gelip yatağa yavaşça yattı bende diğer tarafa yattım çok güzeldi, çok güzeldik. Yavaş yavaş ikimizinde gözleri kapanıyordu aynı anda şu cümleleri söyleyip gözlerimizi kapattık ve uykuya daldık..
Iyi geceler Gökyüzü'm.
Iyi geceler Bilinmeyen'im.
------------------------------
(Fotoğraflar temsilidir)
(Fotoğraflar temsilidir)------------------------------
Selamlar. Birinci özel bolum ile karşınızdayım bu kitabı özlemişim, gerçek karakterlerin böyle fotografları olmadığı için temsili bulabildiklarimi koydum. Iyi okumalar diliyorum.
Bu arada yeni kitabım Son Papatya'yı okumayı unutmayınız.♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü'm/Yarı Texting
Teen Fiction05**:Selam Gökyüzü'm. Deniz:Kimsin? 05**: Seni iyileştirmeye çalışacak biri desem? Deniz:Deme beni kimse iyilestiremez,bana ya kim olduğunu söyle yada, 05**: Yada? Deniz: Yada yazma yazarsan da engellerim. 05**: Yeniden yazarım ulaşırım sana her tür...