Fotoğraf temsilidir.
Ilerleyen yerlerde görebilirsiniz bu fotoğrafı.- Ne! (Laçin)
- Laçin lütfen sonra konuşalım olur mu lütfen. (Deniz)
- Tamam sakin ol, Deniz kuzum sakın ol.
- Iyiyim ben ama nasıl olur onu anlamıyorum, ben hiç düşünmezdim Laçin, ben onu severken o beni reddetti şimdi gelip böyle bir saçmalığı nasıl yapar bilmiyorum.
Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum Laçin de bana sımsıkı sarılmıştı ve o da benimle birlikte ağlıyordu
- Tamam sakin ol onu izle sürekli bak onu hala unutamadığını biliyorum kuzum, bu bir saçmalık ama onu izle tamam mı herşeyin üstesinden beraber gelicez sana söz veriyorum, her daim yanındayım tamam mı? (Laçin)
- T-tamam tamam bende senin her daim yanındayım, iyiki varsın Laçin iyiki varsın sen olmasaydın kafayı yerdim ben.
- Kuzum sende iyiki varsın, artık ağlama tamam mı dersi de boşver aldıklarımızı bir kaba koyalım gidelim sahile istediğimizi yapalım eskisi gibi tamam mı? (Laçin)
- Eskisi gibi tamam olur gidelim ben üstümü değiştireyim elimi yüzümü yıkayayım geleyim. (Laçin)
- Tamam bende şunları koyayım sende gel.
usulca kafami salladım ve odama doğru ilerledim...
Laçin'den:
Bu salak bilinmeyenin Yekta olduğunu biliyordum yani daha dün öğrenmiştim Koray söylemişti Deniz'in telefonunu alıp bilinmeyene yazmaya başladım
- Selam bilinmeyen ben Laçin, Deniz senin kim olduğunu öğrenmek üzere ama ben senin kim olduğunu biliyorum Yektacım. Deniz'e en kısa sürede anlatmazsan ben söylerim ve emin ol hiç iyi şeyler olmaz.
diye yazıp gönderdikten sonra mesajları sildim ve telefonu cebime koyup aldıklarımı kaplara koymaya başladım.
Deniz'den:
- Hadi çıkalım. (Deniz)
- Tamam hadi kuzum. (Laçin)
Laçin ile evden çıkıp sahile doğru yürümeye başladık.
- Deniz benim sana bişey söylemem lazım. (Laçin)
- Söyle bakalım. (Deniz)
- Şey yani nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama en iyisi direk söylemek ben bilinmeyenin kim olduğunu biliyorum Deniz. (Laçin)
- Ne, nasıl,nerden öğrendin?(Deniz)
- Şey dün öğrendim ben Koray söyledi sana soyliycektim bugün yani size geldiğimde ama sen çok kötüydün biraz sakinlesmeni bekledim, zaten biraz teoriler üretmeye başlamıştın. (Laçin)
- Kim peki? (Deniz)
- Emin misin bilmek istediğine? (Laçin)
- Evet eminim söyle hadi. (Deniz)
- Yekta,tahmin ettiğin gibi yani.
Laçin'in söylediği gerçekle beraber hem üzülmüş hemde sevinmiştim, üzülmemin nedeni 4 yıl önce ona acilmistim ama beni reddedip dalga geçmesiydi, mutlu olmamın nedeni ise hala onu seviyor olmam ve karşılık vermesiydi.
- Iyi misin kuzum? (Laçin)
- Bilmiyorum eve gitmek istiyorum sadece. (Deniz)
- Tamam hadi gidelim. (Laçin)
10 dakika sonra:
- Laçin biraz yanlız kalsam olur mu? (Deniz)
- Emin misin kalma bence ya. (Laçin)
- Laçin lütfen birşey olursa seni ararım tamam mı? (Deniz)
- Söz ver ariycaksin. (Laçin)
- Söz ariycam. (Deniz)
Eve girdikten sonra koltuğa oturdum ve telefonumu alıp bilinmeyene yazdım
Deniz: Neden Yekta, neden sana ilgi duyduğumda reddettin ve dalga geçtin?
Deniz: Onları geçtim neden şimdi karşıma çıktın ve böyle karşıma çıktın?
Deniz: Biraz kendime zaman vermem lazım Yekta Ergenç.
Deniz: Beni salak yerine koymanın cezasını ödüyceksin.
Deniz: Hoscakal Yekta Ergenç.
*Bu numarayı engellediniz*
------------------------------
Selamlar. Bilinmeyenin kim olduğunu öğrendik. Evet erken oldu ama 20.bölümde final yapmayı planlıyorum bunun için yazmak istedim diğer bölümlerde neler yaparım bilmiyorum bakıcam artık. Iyi geceler olmasi dileğiyle.♥️🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökyüzü'm/Yarı Texting
Teen Fiction05**:Selam Gökyüzü'm. Deniz:Kimsin? 05**: Seni iyileştirmeye çalışacak biri desem? Deniz:Deme beni kimse iyilestiremez,bana ya kim olduğunu söyle yada, 05**: Yada? Deniz: Yada yazma yazarsan da engellerim. 05**: Yeniden yazarım ulaşırım sana her tür...