o n ü ç

161 7 0
                                    

- Deniz hadi getir onları da. (Berk)

- Getirdim getirdim.

- Hadi gidelim bakalım bişey kalmadı dimi? (Koray)

- Yok kalmadı kardeşim hadi çıkalım artık. (Yekta)

- Tamam hadi bakalım nasıl oturucaz? (Koray)

- Bence söyle yapalım hatta öyle olucak zaten, Koray ve Laçin öne çünkü Koray arabayı sürücek ben, Emre, Deniz ve Yekta da kasaya binicez hadi bakalım. (Berk)

- Tamam hadi binelim bakalım.(Deniz)

  Berk'in ve Emre'nin beraber yaptığı oturma planına göre oturmuştuk ayrıca o günden sonra da Yekta kendi evine gitmişti ve hiç konuşmamış yada görüşmemiştik şuan da da birbirimizin yüzüne asla bakmıyorduk.

- Lidya konuşabilir miyiz?

  Yekta'nin 2.ismimi seslenmesiyle ona döndüm

- Efendim.

- Konuşabilir miyiz?

- Ne konuscaz ki?

- Bizim hakkımızda işte.

- Biz diye birşey yok ki Yekta.

  Bu cümleyi söylerken canım çok yanmıştı onunda canının sonuna kadar yandığını biliyordum ama ikimizin geleceği için bu cümleyi söylemem gerekliydi

- Olduralım o zaman, beyaz bir sayfa açalım bizim için olmaz mı Gökyüzü'm?

  Ilk defa sesli bir şekilde bana Gökyüzü'm demişti, kalbim hızlı atıyordu daha da hızlı atmaya başlamıştı

- Ben çok yoruldum Yekta biraz dinlenmeye ihtiyacım var, dinlendikten sonra konuşsak olur mu?

  Gerçekten çok yorulmuştum ve dinlenmek istiyordum

- Tamam dinlen ama hep yanında olucam bunu bil.

  Dediğinde kafami usulca salladım ve ondan ters tarafa dönüp yolu seyretmeye başladım.

- Laçin hadi gidelim artık ya yoruldum ben.

  Pikniğe gelmiştik 5 saatten beri bursaydık ve ben çok aşırı derecede yorulmuştum eve gidip yumuşacık yatağımda yatmak istiyordum.

- Tamam be mızmızlanma hadi arkadaşlar gidelim bende harbiden yoruldum ya. (Laçin)

Laçin'in bağırmasıyla herkes toplanmıştı şimdide arabalara doğru yürüyorduk herkes gene aynı yerine binmiş eve doğru yolculukta başlamıştı.

- Herşey için teşekkürler gençler hoşçakalın. (Deniz)

- Hoşçakal kuzum bişey olursa biliyorsun. (Laçin)

- Biliyorum tamam. (Deniz)

- Şey Deniz biraz konuşabilir miyiz? (Yekta)

- Şey sonra konuşsak olur mu biraz yorgunum da. (Deniz)

- Ee tamam yarın buluşuruz sabah 09.00 ------- Cafe?. (Yekta)

  Cevap vermeme kalmadan arabaya atlayıp gitmişlerdi bile bende çok uzatmayıp içeriye girdim ve odama girip üstümü değiştirdim daha sonra biraz birşey atıştırıp yatağıma girdim ve gözlerimi kapattım...

------------------------------

Vote vermeyi unutmayınız.♥️🧚‍♀️

Gökyüzü'm/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin