Karol POV
Była godzina 16. Od rana siedziałem w szlafroku na kanapie jedząc lody i grzanki, popijąc je winem. Co prawda wstałem o 14, ale do 15 przeglądałem memy w łóżku. Natomiast w tym momencie relaksowałem się przed telewizorem z Ramenem u boku oglądając filmik na YouTube, w którym Rob Gryn wlewa wodę do miski z ziemia. Zaje*iście mnie to śmieszyło. Niepokoiła mnie ostatnia noc. Jakoś nie mogę do końca zrozumieć o co chodzi. Byłem lekko spanikowany, ponieważ zacząłem mieć wątpliwości odnoście mojej przyjacielskiej relacji z Włodkiem. Dlatego też żeby się oderwać od tego wszystkiego wyłączyłem telefon, odciąłem się od świata i w ten sposób spędzałem poranek (no dobra popołudnie). Karolina wyszła z domu jeszcze zanim wstałem wiec miałem cały dom dla siebie. W tak sielskiej atmosferze saczylem swoje czerwone wytrawne winko i nadal słuchałem porad dotyczących „samorozwoju", co jakiś czas podśmiechując się głośno z żartu który sam wymyśliłem.
Jak gdyby nigdy nic pies zeskoczył z kanapy, podbiegł do przedpokoju. Odwróciłem głowę a Ramen zaczął szczekać na drzwi. Przebiegł mnie dreszcz niepokoju. Sekundę później później w wielkim przerażeniu spadałem z kanapy gdy usłyszałem dzwonek do drzwi.Włodek POV
Minęła solidna minuta zanim Karol otworzył mi drzwi swojego domu, a ja zastałem go w szlafroku z przerażona twarzą.
-Karol co ty odpierdzielasz?- zapytałem z irytacją i minąłem go, nadal stojącego przy drzwiach i wszedłem do środka żeby się rozejrzeć.
-Czemu mnie okłamałeś Karol? Rozmawiałem z Karolina i powiedziała, że wszystko z tobą dobrze. Ja się zamartwiam i pędziłem tu na złamanie karku, a ty siedzisz przed telewizorem i pijesz wino...
Cisza, która nastała po moich słowach, była głucha i wręcz dusząca. W tle było słuchać tylko Roberta z kanału Rob Gryn, ale nawet to mnie w tamtej chwili nie rozśmieszyło. Patrzyłem na Karola bardzo długo w bez ruchu.
-Może to już. Może biedak przeżywa już kryzys wieku średniego.- pomyślałem.
-Przepraszam Włod.- odpowiedział.
CZYTASZ
Lekko Romantyczni (Karol x Włodek fanfiction)
RomanceW poniższej historii zawarte są opowieści o Karolu Paciorku i Włodku Markowiczu, które nigdy wcześniej nie zostały nigdzie opublikowane. Przeczytacie tu o rzeczach których nie usłyszycie na kanale „Lekko Stronniczy". Zapraszam na lekturę pięknej opo...