Takové to normální ráno

46 3 0
                                    

Linda

Znáte takové to ráno, když v klidu vstanete a úplně všechno v pohodě stíháte? JÁ NE! Chodím spát pozdě většinou hlavně kvůli práci a budík vždy odkládám. Takže, když se oblékám čistím si zuby a atd. připadám si trochu jako v nějakém filmu. Znáte to skákat po jedné noze a nasazovat si ponožky a přitom si držet ramenem mobil a volat šéfovi, že se trochu zdržíš, protože je ,,zase zácpa na dálnici". Díky bohu nesnídám vždy totiž nějakým záhadným způsobem najdu něco v kanclu. Čapnout klíče a mobil. Zamknout byt. Seběhnout schody, až do garáže ke svému autu. No a na závěr vzbudit všechny lidi co ještě spí, protože mám pro některé lidi ,,hlučné" auto. Momentálně mám tento týden Mercedes CLA AMG.

Rozepnu pás vezmu klíčky ze zapalování a rychle běžím do zasedací místnosti, i když nevím proč stejně, už bude konec.

,,Ah dobré ráno pane Ječmínku!" pozdravím jako každé ráno našeho sekuriťáka.

,,Dobrý Lindo. Zase byla ucpaná dálnice?"

,,Však vy to znáte."

Vyběhnu pár schodů a jdu rychlím krokem k zasedačce. Zaťukám na skleněné dveře a vejdu do místnosti.

,,Dobré ráno slečno Prášková. Jdete pozdě, ale to vám říkat nemusím. Posaďte se u nás." už radši nic neříkám a sednu si k Adri. Potichu ji pozdravím a poslouchám zbytek oznámení.

,,Milí zaměstnanci. Firma Lamborghini byla tak milí, že nás pozvala do Itálie přesněji město Livigna, aby si dva vybraní zaměstnanci užili 3 dny plné driftování s Lamborghini. A jelikož je to na mně abych vybral. Poprosím slečnu Slámovou a slečnu Práškovou, aby si po poradě ke mně do kanceláře došly pro podrobnější informace a klíčky od aut. Děkuji pro dnešek to bude vše."

Obě jsme se na sebe otočily a v očích jsme měly hvězdičky! Pobrali jsme si věci a odnesli jsme si je do naší společné kanceláře.

,,Ježiš já se tak těším! Driftovat s Lambem! to je prostě bžum!" vyšlo ze mě při cestě k řiditelově kanceláři.

,,Taky se hrozně těším to budou úžasný tři dny v našich ,,nudných" životech!" řekla Adri. Došli jsme ke kanceláři a snažili jsme se uklidnit. Sice je nám jen 23, ale máme mentální věk 15 letého puberťáka.

,,Pane řiditeli?" řekli jsme a vešli jsme.

,,Slečny. Jste tu nejmladší a taky velice dobré za volantem takže dle mého si to zasloužíte nejvíc. Zde jsou vysačky, aby věděli kdo jste, náramky, které si hlavně nezapomeňte nasadit, až dorazíte na místo, aby věděli, že jste pozvané a máte VIP. Zde jsou klíčky od aut. Adriano vy si berete GLE kupé a Lindo vy si berete GT-R AMG abychom taky trochu reprezentovali i naši stáj. Na účet vám byly poslány peníze. Odjezd za dva dny a pokud možno doražte tam přeně a v čas. Málem bych zapomněl, když mluvím o tom čase zde je ještě papír s programem jak budou jednotlivé dny probíhat a kdy se bude první den začínat. To je vše zítra do práce nechoďte. Zítřek máte na prostudování a přípravu cesty a na cestu."

,,Mějte se pane řiditeli a děkujeme." u toho slova trochu jsem se musela pousmát, protože GT-R je tady u nás jediné a to v zelené typické barvě takže já bych řekla, že mě ani nikdo nepřehlédne. A jelikož Adri dostala GLE tak si věci dám k ní, protože ke mně do auta by se úplně nevešly. Posuďte sami :D

Mercedes-Benz GLE kupé

Mercedes-Benz AMG GT-R V8 Biturbo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mercedes-Benz AMG GT-R V8 Biturbo

Docela rozdíl a o spotřebě ani nemluvím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Docela rozdíl a o spotřebě ani nemluvím.

Adriana

Ráno jsem vstala brzo, protože máme poradu a nechci přijít pozdě. Jak znam Lindu, tak zaspi a bude se vymlouvat, že byla kolona jak na D1..
Vyhrabala jsem se z postele, došla ke skříni kde jsem si následně vzala bílou košili a černou sukni. Koukla ještě do zrcadla jestli je to ok. Pak jsem došla do koupelny kde je si ucesala vlasy, namaloval jemně oči. Sešla schody udělala kafe, udělala jsem si svačinu a také i pro Lindu.. Nestíhá snídat tak ji dělám svačiny já. Vzala jsem klíče, mobil a malý batůžek s jídlem.
Šla jsem do garáže kde stalo moje půjčené auto. Nasedla a jela směr práce..
Po 20 minutách jsem zaparkovala před naší velkou budovou. Pozdravila jsem našeho sekuriťaka a šla do zasedací místnosti. Sedla jsem si někam dozadu a držela místo Lindě.
Vytáhla jsem si svůj IPhone a koukla kolik je hodin. Bylo 7:50
Za chvíli přišli ostatní a náš šéf.

,, Dobré ráno moji milí zaměstnanci, vítám Vás na poradě. Dneska si budeme povídat o firmě Lamborghini a dále jak se nám daří." dorekl a my dávali pozor. Koukla jsem se rychle na telefon a bylo 8:18. Kde je zase?!
Šéf povídal a v tom někdo zaklepal..
Vstoupila Linda a nadechovala se že něco řekne ale šéf ji přerušil.
" Dobré ráno slečno Prášková. Jdete pozdě, ale to vám říkat nemusím. Posaďte se u nás." sedla si ke mě a potichu jsme se pozdravily a dal poslouchaly.
,, Milí zaměstnanci. Firma Lamborghini byla tak milí, že nás pozvala do Itálie přesněji město Livigna, aby si dva vybraní zaměstnanci užili 3 dny plné driftování s Lamborghini. A jelikož je to na mně abych vybral. Poprosím slečnu Slámovou a slečnu Práškovou, aby si po poradě ke mně do kanceláře došly pro podrobnější informace a klíčky od aut. Děkuji pro dnešek to bude vše."
Zatleskali jsme a postupně odcházeli.
,,Ježiš já se tak těším! Driftovat s Lambem! to je prostě bžum!"vypísla Linda.
,, To bude úžasný! Já se těším! '' řekla jsem.
Po chvilce jsme šly za šéfem a ten nám dal informace a my šly zpět pracovat.

Štěpán

Udiveně čtu email, který mi přišel. Byl jsem nadšen, že zrovna mě Lamborghini pozvalo na svoji menší akci, na kterou nezvou všechny. Ale koho mám vzít jako společníka?

Už jsem volal Erikovi a Honzovi ani jeden nemůže. Tak ještě zkusím Ráďu.

,,Ano?"

,,Čau kámo hele Lambo mi poslalo pozvánku na nějakou jejich akci, nechceš se mnou?"

,,Kámo to zní dobře, jestli nevadí, pojedu rád."

,,Oukej přepošlu ti email a večer si ještě zavoláme a domluvíme."

,,Oukej to zní jako plán. Hele zatím kámo."

,,He he čau."

Oukej pár videí mám předtočených. Nejspíš zavolám Ráďovi abychom jsme se domluvili.

Fajn. Sice to nějakou chvíli trvalo, ale jsme domluvení. Tak snad se nic nepokazí a vše stihneme. Snad nikde cestou do Livigna nezabloudíme. Jelikož mám už něco málo předtočeného jdu uvařit něco k večeři.

Radek

Sedím u počítače a úpravuji video, které jsem točil nedávno s Štěpánem. Už jsem ho dokončoval v tom mi zazvonil telefon.. Zvedl jsem to
,, Ano? "

,, Čau kámo hele Lambo mi poslalo pozvánku na nějakou jejich akci, nechceš se mnou?" řekl a mě udělal velkou radost.

,, Kámo to zní dobře, jestli nevadí, pojedu rád."

,,Oukej přepošlu ti email a večer si ještě zavoláme a domluvíme."

,,Oukej to zní jako plán. Hele zatím kámo."

,,He he čau."

No tak si uděláme krásné tři dny..

HorsepowerKde žijí příběhy. Začni objevovat