Že by náhoda?

19 3 0
                                    

Adriana

Ráno mě probudil ten ohavný budík. Ukazoval 6:32.. Vstávam brzo protože je nějaké období ze lide najednou kupují auta... Takže se pomalu ani nenajím. Což mi ani nevadí, zhubnu. Vzala jsem si sukni a nějaké sako.. Vypila kávu a jela do práce.
Zaparkovala a šla do naší kanceláře, mám ji společnou s Lindou. Na stole mám větší štos objednávek než Linda.. Achjo, tak si to budu muset vzít domu. No nic šla jsem dolů kde máme sál s autama. Pak přišla Linda, s tou jsem se obejmula a šli jsme makat.
Bylo už poledne a já vzala cca 10 lidi. Pak jsem šla s Lindou na oběd, obě dvě jsme si dali salát s kuřecím masem a já si dala kafe.
,, Dobrou chuť kryso " jo Lindě říkám kryso, už hodně dlouho.
,, Taky preju žirafo" a pustili se do jídla. Musim říct že to bylo dobré, mohla bych si to dělat i doma.
Šli jsme zpět do firmy a pustili se do práce.
Jdu na chodbu a čekám na sveho klienta.
,, Radku?! Panebože co ty tady děláš!? "skočila jsem mu na krk.
,, Taky tě moc rád vidím." a dal mi ten nejkrásnější úsměv. A hned za Radkem byl i Štěpán. Taky jsem ho musela obejmout.
,,Co-co tady děláte?"
,, Nooo mergl mi poslal e-mail, že si na den můžu půjčit jedno z vybraných aut a mám na výběr CLA 45 AMG, A35 AMG aaa ještě něco. No mám to tady vlastně napsáno na papíře" uchechtl se a podal mi papír.
,, Tak pojď." prošli jsme celý sál a nakonec si vybral CLA 45 AMG.

Když si ještě Radek prohlížel auto tak se mě Štěpán zeptal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když si ještě Radek prohlížel auto tak se mě Štěpán zeptal.
,,Ty Adri. Nevíš, kde je Linda?"
,,Ale jo náhodou to vim. Když půjdeš ke vchodu a půjdeš do práva, kde jsou ty více luxusnější auta tak tam by měla být, ale nevim jestli tam náhodou nikoho nebude mít."
,,Dobře dík." a odešel hledat Lindu.

Linda

Já už nevim. Budík si nastavim, už na 5, aby jsem vše krásně stíhala včetně mytí hlavy. Možná to bude tím, že celý tento měsíc prodáváme s Adri jen auta. Což speciálně já tohle období nesnášim, protože musím nosit sukni a halenku. Nenávidím sukně. Adri ta to neřeší což jí hrozně závidím. Rychle jsem se nalíčila, udělala culík, vyleštila brýle(brýle nosím jen, když jedu aute do práce nebo do kina jinak je vůbec nenosím), vzala jsem si oběd z lednice a dala ho batohu, ve kterém mám věci na převlečení.

Bylo osm a Adri byla, už v kanceláři a prohlížela si štos papírů, který měla na stole. Já jsem oproti ní měla menší.

Byl čas oběda. Tak jsme si došli pro oběd a dali jsme si ho pěkně venku. Bylo nádherné počasí. Jelikož jsme, už dojedli vrátili jsme se zpět do budovy. Jelikož mě čekal, už zákazník nestihla jsem si ani krabičku od jídla dát do kanceláře takže jsem ji pouze položila někam nenápadně k ,,recepci"(nevim takhle tomu vždy říkám :D). Byl to postarší pár(jak jinak) a prohlíželi jsi mercedes třídy S(pro ty co se v autech moc nevyznají třída S stojí přes 3 miliony teda ty levnější verze). Začala jsem se jich vyptávat co by si představovali a bla bla bla. Však to znáte hlavně okouzlit lidi, aby si koupili nebo alespoň uvažovali o koupě auta. Doporučila jsem jim trochu více rodinný a méně sportovní Mercedes GLS což bych řekla, že je ideální. Svým způsobem.

HorsepowerKde žijí příběhy. Začni objevovat