Linda
Tak dneska máme poslední den lyžování. Večer balíme a zítra ráno odjíždíme. Bohužel. Takže dneska si to musíme užít. Po snídani neváháme a hned jdem do šusťáků, jdem na sjezdovku a lyžujem!
Poslední den lyžování byl fakt super. Ani sranda nechyběla. Bylo už po večeří a my jsme se rozhodli, že nějak dlouho ponocovat nebude a budeme se věnovat radši balení. Během balení jsem zjistila, že je na tom Štěpán asi jako já. Neví, kde co má a neumí to srovnat tak, aby to se tam vešlo všechno. Jo jde vidět, že jsme se hledali, až jsme se našli :D
Ehm po asi dvou hodinách jsme měli zabaleno. Neptejte se, jak jsme to zvládli ani my sami to nevíme. Každopádně jsme, už byli vykoupaní, zuby jsme měli taky vyčištěné a teď ležíme v posteli a mazlíme se tam asi jako dítě se zmrzlinou :D přiznávám zní to trošku divně.
Bylo ráno. Stáli jsme u recepce a čekali, až někdo přijde a my budeme moci odevzdat klíče od našich pokojů. Konečně se někdo uráčel přijít a my jsme mohli jít na parkoviště k našim autům. Naskládali jsme si věci do svých aut. Chvilku jsme se ještě domlouvali kudy pojedeme a pak jsme se ještě chvíli kochali a říkali jsme si, jak nám to tady bude chybět. Ale tohle nebyl náš poslední společný výlet, protože určitě něco naplánujeme na léto.
Zastavili jsme u pumpy, kde jsme se měli rozpustit. Takže následovalo nám už dobře známé loučení, které fakt nesnáším, protože v autě vždy bulim, jak malé mimino, i když vim, že se nevidíme naposledy.
Adriana
Když jsme se rozloučili , samozřejmě jsme se neobešli bez slz, jinak to nejde.
Vyrazila jsem směr Benešov .
Po cca 2 hodinách jsem dojela domů. Rychle jsem naházela špinavé věci do pračky a flákla jsem sebou na gauč. Chvíli jsem si psala s Radkem pak s Lindou a s Lindou jsme se domluvili, že bychom jsme moli něco podniknout.
Ráno jsem se probudila bylo 10 hodin, oblečení jsem nějak extra neřešila a mohla jsem jet za Lindou.
Pustili jsme si písničky a začali tancovat a zpívat😂 byla sranda. Dělali jsme hrozné kraviny a divím se, že si nešli stěžovat sousedi.
Zase se den táhl k večeru a já jela domů. Zítra jsem měla v plánu se po dlouhé době zastavit u rodičů a povědět jim, jak vlastně bylo v Alpách. Ale o Radkovi se jim nejspíš ještě nezmíním. Času dost :D