Trochu zrychlíme

24 4 0
                                    

Den odjezdu. No spíš ráno :D

Linda

Miluju balení. Doufám, že jste pochopili, že je to sarkasmus. Chodím po domě v ruce držím telefon a volám s Adri, protože nemám tušení co i mám vzít na sebe a jako vždy nestíhám.
,,Hlavně nezapomeň na šaty."
,,Cože? Jaký šaty. Proč? Ne!" Aby jste to pochopili já nemám ráda šaty, protože mi nesluší a hlavně jsem menší velikosti takže v tom vypadám tlustě. A navíc normálně chodím do společnosti v džínách, teniskách, košili, tričku, tílku nebo mikině víte co taková ta klasika, ale do práce, když zrovna prodávám auta a nejsem na okruhu tak sukně nebo lepší džíny a halenka.
,,A co jsi čekala? Však tam píšou v tom programu společenská večeře a hlavně reprezentujeme Mercedes. Takže tam asi v teniskách v džínách a košili nepůjdeš."
,,Ha kéž by."
,,Tak si vem ty černo-bílé šaty, který jsi měla minulý rok na té oslavě."
,,No pokud je někde najdu."
,,Ale jo najdeš jestli ne tak tam k tobě dojedu a najdu ti je a do té tvojí tašky ti je narvu!"
,,...ou-kéj"

Btw tohle jsou ty šaty:

,,A boty?",,Nedělej blbou máš jediný společenský boty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,A boty?"
,,Nedělej blbou máš jediný společenský boty..."
,,Sakra já jsem myslela, že jsi zapomněla..."

Hovor jsme, už ukončili, aby jsme do práce stihli dojet včas a už jsme se ničím moc nezdržovali

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hovor jsme, už ukončili, aby jsme do práce stihli dojet včas a už jsme se ničím moc nezdržovali. Vůbec jsem nespala takže jsem byla velice při smyslech. Tyvole, až budeme u první pumpy koupím si nejméně tři energiťáky. Ptáte se, proč ne kafe? Ha! Nepiju kafe. Ale Lindo...energetické nápoje ti ničí játra :( Nevadí. Všechny svoje věci jsem se snažila pobrat najednou, aby jsem se, už nemusela vracet. Hodila jsem to na zadní sedačky byla jsem totiž moc líná na to, aby jsem otevírala kufr. Uh jak já to mám těžký život. A teď ta nejlepší část. Probudit všechny sousedy ve čtyři hodiny ráno nastartováním. Teda o můj bože, jak já to nerada dělám, že je nechtěně vzbudím. Vím jsem škodolibá.

Adriana

Sbaleno už mám , balila jsem si večer abych nemusela ráno běhat jak blázen. Sedím na křesle s kávou v ruce a telefonem na uchu. Volám si s Lindou. Zase balí na poslední chvíli. Já ji jednou přetrhnu!
,, Bože já se tam těším! " vypískla jsem jak myš.
,, No úplně mega, hlavně když nám půjčí Lambo" odmlčela se jako kdyby slintala..
,, No přesně "
,, Hele tak já budu končit a za chvíli se uvidíme v práci pa"
,, Jojo papa " ukončila jsem hovor. Položila jsem telefon na stůl a začala si nosit věci do auta.
Když jsem měla vše v autě šla jsem zkontrolovat jestli je vše zavřené atd.
Vzala si mobil a zamkla byt. Nasedla jsem do auta a vyrazila do práce.
Cestou jsem se stavila pro kafe. Za chvíli jsem zaparkovala u práce a čekala až přijede Linda. Zatím jsem vylezla, dala si tašky na rameno a čekala..Asi po 15 minutach

zaparkovala vedle mého auta

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

zaparkovala vedle mého auta.
,, No kde jsi jako " dělala jsem drsnou i když mi to nikdy nešlo.
,, Promiň ještě jsem na něco zapomněla tak jsem se musela vrátit" a udělala takový ten svůj výraz je mi to jedno, že jdu pozdě a nechala jsem tady svou kamarádku čekat!
,,Ehmm. To je v pohodě, tak jdem si pro ty auta? "
Už jenom přikývla a šly jsme.
Šéf nám nechal klíče u nás v kanceláři. Došly jsme ke svým úžasným autům. Tohle jsem ještě neměla. Nasedla jsem do toho a koukala jsem úplně všude. Nádhera, s tímhle se pojede fakt hezky.
Dojela jsem před firmu, dala jsem si tašky do nového a počkala na Lindu. Věci si dala ke mě, protože má víc sportovní auto což znamená kufr ve velikosti knížky. Ne to zase ne. Jen je o hodně menší než u normálních aut. Chápem se.

Když jsme to tam naskládali, Linda mi řekla adresu a já si ji zadala do navigace. Pojedem cca 9 hodin.. Uff. Za zážitek to stojí. Nasedly jsme a mohly jet vzhůru za zážitky. S Lindou jsme si vždy na každou dlouhou cestu braly vysílačky. Neptejte se proč. ne je to kvůli tomu abychom jsme nemusely používat mobil za jízdy. Si někdy připadáme jako v Top Gearu :D No bude to švanda. A hlavně, jak znám Lindu tak bude zase hrát svoje oblíbenou hry, který mi už lezou krkem, protože je hrajeme vždy, když jedeme někam hodně daleko. A aby toho nebylo málo a nudí se tak moc, že začne zpívat, protože ví, že si nevypínám vysílačku.

Štěpán

Ah hádejte kdo nespal, protože točil až do dvou hodin a usoudil, že už to nemá cenu spát protože by stejně za hodinu vstával? No samozřejmě, že já. Zabaleno jsem už naštěstí měl takže řekněme, že to nejhorší jsem měl za sebou. Bohužel jsem si musel zabalit i košili no teda dvě, protože jak se znám určitě ji budu mít hned špinavou. Vypnul jsem počítač a rozhodl jsem se, že když mám ještě nějakej ten čas, že vezmu svého miláčka do myčky umýt, aby byl na cestu krásný. A do ruční myčky, protože rád své auto umývám sám. Hodil jsem si tašku přes rameno. Mobil do kapsy. Klíče od auta a od bytu a mohl jsem vyrazit. Teď hlavně nevzbudit sousedy tím, že v půl třetí nastartuji auto. Ehm. Hlavně potichu. A jelikož je v garáži ozvěna jako no když to řeknu slušně jako kráva jde to těžko s autem co mám já, i když mám vypnuté výfuky a motor není zahřátý. Jako když motor není zahřátý tak to nedělá takový bordel podle mě teda nevím jestli si to samé myslí i sousedé. No nic dost keců musím si stihnout umýt svoje autíčko.

Takže auto jsem mám umyté. Bylo na čase, protože to budu mít akorát než dojedu na určené místo. Nakonec jsme se s Ráďou dohodli, že se sejdeme v Kolíně abychom jeli tak nějak spolu a nemuseli jsme se hledat někde na hranicích u Německa.

Radek

Tak dobaleno mám. Jo balím na poslední chvíli. Počkat já tam asi nemám košile..Uhh to bych si měl vzít, prej tam bude nějakej nudnej společenskej večer..nemám rád tyhle společenské události. Vezmu si tuhle černou a.... bílou .kašlu na to. Zapnu tašku, vezmu si ještě vše potřebné,zamknu byt a jdu do káry. Hodim tašku na zadní sedačku a nastavím si navigaci..

Kde že se máme sejít? Musím si to vyhledat ve zprávách se Štěpánem .. jsem na tohle úplně blbej, nedokážu si nic zapamatovat. Mam to,v Kolíně. Cestou se stavím pro benzín a ještě pro kafe..nedal bych to bez něho.

Po chvilce jsem dorazil na domluvené místo a čekám kdy se objeví Štěpánek.. Už je tu,vylezl jsem . Pozdravili jsme se po chlapsku ne a on mi nadiktoval adresu a mohli jsme jet..

Cesta byla dlouhá a nudná. Nechápu proč jsme museli jet každý zvlášť.. Dojeli jsme na místo a já se mohl konečně protáhnout. Je tu nádherně,čerstvý vzduch. Na okruhu jel zelený Mergl a v něm dívka. Musím říct, že si vedla moc dobře...

HorsepowerKde žijí příběhy. Začni objevovat