|•|Sabah / Saat 08:17|•|
|•|Uraraka|•|
Sınıfa girdiğimde gözlerim Deku'ya aradı. Ama yoktu. Herhalde doktoru izin vermemişti. O sırada omzuma biri dokundu. Mina'nın eliydi bu. Bana gülümsüyordu. Yanında Tyusu, Momo ve Jirou vardı.
"Bugün önemli haberler var Ochato! Gel benim sırama geçelim."
Sırt çantamı sırama bıraktım ve Mina'nın sırasına geçtim. Hepsi bana gülüyordu. Saçma gülüyorlardı.
"Eveeet, kızlar! Bugün Bakugou sınıfa geldi, yanında Todoroki ve kim vardı sizce!?"
"DEKU!!!"
Bütün sınıfı inletecek bir şekilde bağırdık. Sınıftaki herkes bize bakıyordu. Çok mutlu olmuştum. Sonunda Deku okula, sınıfa gelmişti. Gözüm hemen Deku'nun sırasına kaydı. Sarı çantası, çantasındaki büyük gözü açan fermuarda All Might'ın anahtarlığı, sırasındaki "Pro Hero Olmak İçin Gerekenler!" defteri. Cidden o buradaydı.
Biz kızlarla konuşurken sınıfın kapısı açıldı. İçeri Todoroki, Bakugou ve Deku girdi. Deku'ya gördüğüm anda koşarak ona sarıldım. Kızlar bize bakıp kıkırdıyorlardı. Deku'ya baktım yanakları pembeleşmeye başlamıştı, yine. O da bana sarıldı. Çok mutluydum. Sonunda gelmişti.
"Evet, sarılma faslınız bittiyse derse geçmeliyim."
Aizava Sensei kapıda bekliyordu. Bugün biraz sinirliydi. Sınıf onun sesini duyduğumda anda sıralarına geçti. Aizava Sensei öğretmen kürsüsüne geçti. Yanındaki uyku tulumunu yere bıraktı. Sınıfa göz gezdirdi.
"Pekala ilk başta Izuku sınıfa gelmiş. Hoş geldin."
"Siz de hoş geldiniz Aizava Sensei."
"Ama fazla sevinmeyin. Özellikle kızlar. Çünkü öğle arasında Izuku doktor randevusu için gidecek. Bu hafta daha gelmez. Değil mi?"
"E-evet Sensei. Sadece bugün için izin aldım."
"Peki derse geçelim o halde."
|•|Öğle Arası|•|
|•|Midoriya|•|
"Deku-kun seni kim almaya gelecek?"
"Annem... Aslında ilk başta All Might beni almak için ısrar etti ama annem durumum ile ilgili bilgi almak istediği için annem alacak işte."
"Yani bütün sınıf anneni görecek!"
"E-evet..."
Uraraka bana neşeli gözlerle bakıyordu. Annemi çok sevdiği belliydi. Her evime gelişinde anneme sarılıyordu. Annem Uraraka ve Iida gittiğinde bana hep saçma bakışar atıyordu.
Aslında Uraraka cidden çok sevimli, havalı, tatlı, cesur ve yardımsever bir kız. Ondan birazcık hoşlanıyorum aslında. Ama söyleyemiyorum işte.
Sınıfın kapısı açıldı. Annem ve Todoroki içeri girdiler. Annem beni gördüğü zaman derim bir nefes aldı. Demek ki bir şey oldu bana diye düşünmüştü. Her zamanki annem işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✔ [• Without You •] / Tododeku
Hành động" Todoroki beni sevemezsin. " " Neden peki? " " Çünkü ben...ölüyorum! " ( Bu platformdaki ilk kitabım >////< ) • Tamamlanmıştır • 🌟#255 "tododeku" sıralaması 🌟#9 "plusultra" sıralaması 🌟#236 "momo" sıralaması 🌟#307 "mina" sıralaması