[• Berbat Bir Randevu •]

1.1K 73 94
                                    

|•|UA High / Sabah / Saat 09:27|•|

|•|Bakugou|•|

Todoroki ile sınıfa girdik. Çantamı sırama bıraktım. Sıramın arkasındaki sıraya baktım kısa bir süre. Deku'yu özlemiştim aslında. Melezin yanına oturdum.

"Hadi ilk ne yapmam lazım?"

"N-ne? Anlamadım Bakugou. Ne dedin?"

"İyi misin sen? Dalgınsın."

"İyiyim, sen devam et."

"Ne yapmam gerek? Yani çıkmak gibi bir şey olacak sonuçta."

"Doğal davran. Heyecan yapma. Eğer garip davranmaya başlarsan saçma durursun. Kendine güven. Pozitif ol ki o da mutlu olsun."

"Tamam deneyeceğim. Ama birşey sorsam olur mu?"

"Sorabilirsin."

"Sen bunları nereden biliyorsun?"

"Okuyorum. Bence sen de denemelisin."

"Belki bir gün... Bi şey daha sorucam; Neden böyle düşük morallisin bugün?"

"Boşver sen beni. 'Randevunu' düşün bence."

"Konuyu değiştirmeye kalkma melez! Deku'yu düşünüyorsun değil mi!?"

"Evet aslında."

"Ondan hoşlanıyor musun?"

"N-ne!? Bakugou salak mısın sen!? Şaşma sapan şeyler söyleme bana!"

"Tamam bağırma fakat bana söyleyebilirsin. Ona bakılırsa Sero da birinden hoşlanıyor ama aynı cins birinden. Bana neden mi söyledi? Herkes artık bana inanıyor. Senin sayende tabi. Kısacası söyleyebilirsin bana."

"Sonra söylerim. Yani 'randevundan' sonra söylerim."

Sırıttı. Kaşlarımı çatıp pis pis ona bakmaya başladım. Ardından sınıfa Present Mic girdi. Öğretmenler kürsüsüne geçti.

Ders: İngilizce
+
Öğretmen: Present Mic
=
~ SIKICILIK TIME ~
is start!

|•|Okul Çıkışı / Saat 16:30|•|

|•|Uraraka|•|

Mina ile yatakhaneye doğru yürüyorduk. Bugün Bakugou ile buluşucağımı ona söylememiştim fakat o öğrenmişti. Bana sorular sorup duruyordu.

"...Son sorumu soruyorum; Neden Bakugou? Yani neden Iida, Shinsou veya bir başka erkek değil de o? Neden kirpi saçlı çocuğu seçtin?"

"Bugünlerde bana çok iyi davranıyor. Bu nedenle teklif ettim. Kabul etti. O kadar, konu kapandı."

"İyi tamam, uzatmıyacağım."

Yatakhaneye gittik. Odama girdim. Üstüme pudra pembe kısa kollu t-shirt, altıma koyu mavi şort giydim. Siyah diz üstü çoraplarımı, koyu pembe spor ayakkabılarımı giyip çantamı koluma taktıktan sonra odamdan çıktım. Bakugou beni odamın kapısının eşiğinde beklediğini fark ettim. Siyah kolsuz üst, siyah yırtık kot ve asker desenli ceketle havalı gözüküyordu. Onun yanında çok renkliydim.

✔ [• Without You •] / TododekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin