14

649 39 19
                                    

Radu pov
Drace! Traiesc intr-o lume de obsedati insetati de sange! Eu si Stefan suntem singurii normali la cap! Jur!
Oh, cum s-a dus viata mea frumoasa, plina de dragoste si fericire, de râpă atat de rapid?! Parca mai ieri eu si Stefan stateam toata ziua unul in bratele celuilalt. El nu ma mai insela, abia ce scapasem de toate paparudele lui,iar Nicolas era fiul pe care nu l-am avut. Apoi nenorocitul de Vlad a aparut si mi-a stricat viata. Nu inteleg cum poate fi atat de egoist. Cand eram mici el era mereu cel mai bun, de fiecare data cand reușeam sa fac ceva el aparea si o făcea de 3 ori mai bine. Apoi am fost trimisi la curtea sultanului. Tatal la îmbărbătat pe Vlad iar la mine nici macar nu s-a uitat in momentul in care am plecat. La curtea sultanului m-am adaptat mult mai bine decat el. Pe cand eu ii respectam pe toti, el se comporta ca un lup inchis. Bineînțeles ca el a fost considerat un luptător,  un adevărat fiu, o mandrie pentru Țara Românească. Eu am fost considerat o rusine, un pusti slab lipsit de valoare.
Bunicul il adora pe Vlad pana in punctul in care ar fi trecut prin Iad pentru el. Boierii  ce nu ii admirau talentul politic, militar ,repeziciunea cu care acesta invata limbile straine, filosofia si celelalte stiinte,dar si corectitudinea se temeau pana in maduva oaselor de ce va deveni.
La inceput, si Ștefan il prefera pe Vlad. Recunosc ca atunci cand l-am cunoscut l-am considerat  un bou plin de sine. Cand ne-am intalnit pentru prima data era beat mort m-a intrebat daca m-a ,,astupat " cineva pana atunci. Am incercat sa ma indepartez si am cazut de pe scaun. Mi-a zis ca nu trebuie sa fiu asa nerăbdător. M-am uitat speriat ca naiba in jur dar boierii ranjeau pe sub mustati si preotul incepuse sa cante împreună cu lăutarii. A doua zi si-a cerut scuze si a spus ca Dumnezeu l-a pedepsit cu cea mai crunta durere de cap.  Mi-a spus ca nici el nu il prea simpatizează pe Vlad. Ne-am imprietenit iar peste ceva timp ne-am indragostit.
Cand l-am cunoscut pe Mehmet eram doar un pusti. Abia ce intrasem in pubertate. El a profitat de naivitatea mea si m-a folosit. Vlad a incercat sa ma avertizeze, mi-a spus ca nu ar trebui sa ma incred in dusman. Eu nu l-am ascultat. Am suferit enorm din vina lui Mehmet dar am indurat crezând ca ma iubeste. L-am atacat chiar si pe Ștefan pentru ai face pe plac.
Cineva deschide usa si intra. Din fericire este Baiazid. Ma vede asezat pe podea si imi face semn sa ma asez pe pat. Fac cum mi se spune. Acesta se aseaza langa mine si pune o tava cu mâncare pe birou.
El:am auzit ca nu ai mâncat nimic.Esti tânăr,  trebuie sa ai grija de tine, ai toata viata in fata ta.
Eu:nu mi-a fost foame.
El:nu ma poti minti. Ti-am mai spus, noi nu vom rani pe nimeni.
Eu:da, sigur. Tu nu vei rani pe nimeni. Mehmet deja isi face planuri. Abia asteapta sa ne faca pe toti sa suferim!
El:De ce ai crede asta?
Eu:pentru ca il cunosc. Stiu de ce dste in stare

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 27, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubit de un conte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum