8

971 95 32
                                    

Mircea pov:
Eu: DREPTI CA VA TAI CAPETELE NENOROCITILOR!
In mai putin de 3 secunde Stefan e in pozitie de drepți. Radu da sa se ridice dar cade cu tot cu pătura si pernele. Îmi dau o palmă peste frunte. Cu ce ti-am gresit Doamne?  Cu ce? Radu priveste podeaua, Stefan il priveste trist si il ajuta sa se ridice.
Eu:Esti o adevărata dezamăgire Radu. Nu ai fost in stare sa înveți nimic de la fratele tau.
Radu începe sa plângă exact ca o fetita de 5 ani. Stefan il ia in brate
Stefan: Vezi cum ii vorbesti! Esti in casa mea si nu ai nici un drept sa îmi insulti familia.
Eu:Ce legătură are Radu cu familia ta?
Stefan:este un membru foarte important al familiei mele!
Eu: hai ca o relație bazată doar pe sex mai inteleg dar asa ceva?! E o insulta la adresa Domnului! Una uriasa!  Veti ajunge in iad!
Stefan: Am ridicat destule manăstiri deci țeapă! 
Eu:apropo de țepe......
Nu apuc sa termin din cauza soneriei telefonului. Pffff din nou necunoscutul!
Eu: uite cum facem. Voi mă ajutati sa descopăr cine ma tot suna si eu ma fac ca nu stiu despre.....bleah...... asta....
Stefan:si te comporți frumos cu Radu!
Eu: ........fie cum vrei tu....
Radu:dai pe difuzor
Răspund si dau pe difuzor. Eu: Ce vrei tu?
Necunoscutul:Eu? Buna pace si de no fi cu bănat domnul nostru ar vrea sa vază pe maritul împărat! Vad ca stii poezia dar ai cam inversat rolurile mosneagule!
Eu:Ce poezie?
Vad ca Stefan si Radu se uita unul la altul cu ochi mari.  Despre ce poezie e vorba?
Necunoscutul: ti-ai pierdut glasul?
Eu:cine esti?!
Necunoscutul:vei afla cat de curând. Ador ca esti nerăbdător sa ma revezi.

Vlad pov:
Eu:Nicolas?
N:da
Eu:ai mai avut relații?
N:da
CUM DE A INDRAZNIT SA MA INSELE?! CUM DE AU ÎNDRĂZNIT MURITORII AIA BUNI DE NIMIC SA SE APROPIE DE EL?!
Eu: cate?
N: 30. ,,Relațiile " de o noapte nu le-am numarat!
Eu:Relatii de o noapte?
Nu îmi mai simt picioarele!
N:pai da. Pe la 15-19 ani am avut multe. Stii tu. Azi intri in o relație, sex , maine iesi din relație.
A facut sex ?! Ma ia cu lesin!
Eu:ai iubit pe cineva pana acum?
N: da. 30 de persoane. Pe una din ele am ceruto si in căsătorie dar am aflat ca nu putea avea copii. Ea ma părăsit pentru ca nu a vrut sa îmi ia bucuria de a fi tata
A iubit alte persoane! A facut sex! A cerut pe cineva in casatorie! Daca nenorocita nu il părăsea?! Nu ar fi fost al meu! A îndrăznit sa faca ceva ce are fi putut sa ne distrugă  relatia!
Il prind de gât si il ridic de la sol.  Il trântesc de perete

Va urma

Iubit de un conte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum