Nicolas pov:
Este ora 23 iar eu nu am pic de somn. Liam si iubitul lui dorm de parca tocmai ar fi venit din Revolutia glorioasa a Angliei din 1689 iar Radu si tata perpetuează specia de 10 ore. 10 ORE OAMENI BUNI! Mor de plictiseala! Eh! Ma apuc sa recitesc lucrarea Spiritul Legilor. Filozoful iluminist Montesquieu a scriso in 1748 inspiranduse din organizarea Angliei. In aceasta lucrare se explica necesitatea si functionarea principiului separatiei puterilor in stat. Simt ca cineva isi pune capul in poala mea. Vad ca nu era nimeni altul decat Vlad.
Vlad:buna seara scumpule!
Eu: la fel si ție!
Vlad :ce citesti?
Eu:o carte!
Vlad:stiu ca e o carte!
Eu:*chicotesc*
Vlad:*zambeste*
El se ridica si se uita pe biroul meu. Ia o poza si
mi-o arata.
Vlad :cine este?
Iau încă 3 poze si ii fac semn sa se aseze pe pat. El face in tocmai. Ii arat prima poza si ii spun:
Eu: el este principele german Carol I de Hoenzollern Sigmaringen. A fost adus pe tronul Romaniei în 1866 după ce Alexandru Ioan Cuza a abdigat la 11 februarie a aceluias an sub presiunea adversarilor politici. *ii arat a doua poza* Ferdinand I 1914-1927, este fiul lui Carol. Soția lui Ferdinand,Maria, a fost extrem de iubita de Poporul Roman. *ii arat a treia poza* Mihai I 1927-1930 este nepotul lui Ferdinand,a urcat pe tron la doar 5 ani. *ii arat ultima poza*Carol II 1930-1940 este fiul lui Ferdinand si tatal lui Mihai,despre el se spune ca a fost regele cu cele mai multe calități dar si cele mai multe defecte. Intrebari?
Vlad:de ce Mihai a urcat la 5 ani pe tron daca tatal lui era bine?
Eu: regi Romaniei nu aveau voie sa se casatoreasca decat cu femei de origine nobila ce nu au nationalitate romana. Carol II s-a indragostit de o actrita si a renuntat la tron in favoarea lui Mihai.
Vlad:aaaaaaMircea pov :
Unde s-au ascuns Radu, Stefan si Vlad? Nu ii gasesc in niciun chip! L-am cautat pe Stefan in toate barurile, pe Radu in toate cluburile si pe Vlad in toate sălile de sport. Unde or fi putut sa se ascundă? Primesc un mesaj de la un număr necunoscut.
?:,,Ce mai faci mosneagule? ''
Eu:,,cine esti si de ce ma faci mosneag?'''
?:,,sunt.....sa zicem.....o veche cunostinta"
Eu:,,prin veche cunostinta vrei sa spui...."
?:,,nu iti pot spune. Mai vorbim bătrâne! "
Ce pana mea?! Nu suntem in povesti fanfiction!Vreau sa va multumesc pentru sustinere.
Am hotărât sa bag in carte mai multa istorie. Poate rețineți cate ceva. Ps. Informatiile sunt corecte, am cautat pe net ca sa fiu sigura.
Acest capitol este pentru:BlackAngel2218