Vladimir pov:
Nu am dormit absolut de loc. Nemernicul de Stefan mi-a schimbat paznicul pentru câteva ore. Idiotul care ma pazeste este englez. Nu inteleg cum dracu a ajuns englezu asta aici!
Eu: ce naibi te aduce in tara asta?!
El: am venit sa ii aduc prietenului meu niste carti iar un barbat a zis sa vin aici pentru a te păzi!
Eu:ce prieten mai exact?*curios*
El:Nicolas Black!
Acum ii multumesc lui Dumnezeu ca stiu engleza!
Eu:oh serios
El: da! Nu inteleg ce cauta aici! Acasa are prieteni si o iubita
Deja incep sa ma enervez. Stati sa aflu cine e tarfa care s-a atins de sufletelul meu!
Eu:iubita?
El:da! Va veni in câteva ore aici. Vrea sa ii facă o surpriza lui Nicolas!
Stai sa vadă ce surpriza ii voi face eu! Abia astept sa o sfasii in bucățele mici mici mici si sa o arunc in cusca câinilor de vânătoare!
Eu:ce frumos din partea ei! Chiar e frumos,adică vine singura la mine!
El:mie îmi spui! Off,unde o fi Nicolas?! Avem multe de discutat!
Eu:spre exemplu.....
El:trebuie sa il fac sa vina cu mine si iubitul meu la castelul Bran. Iubitul meu nu vrea sa vina doar cu mine deoarece ii e teama ca voi încerca sa il sperii.
Eu:nu esti homofob?
El:absolut de loc
Eu:dar de ce castelul Bran?
El:Legenda Contelui Dracula! Este un personaj foarte cunoscut din romanul unui scriitor celebru. Ca inspiratie pentru roman a fost Vlad Țepeș.
Eu:CE?! Cum de am aflat abia acum.....despre ce e romanul?!
El:poveste lunga.
Eu: am timp!
El :Pai Dracula este un vampir curvar si este interesat doar de el!
Îmi măresc ochi si ma uit împietrit la el. Daca Nicolas va crede ca sunt ca personajul acela?! Daca va crede ca il consider o jucărie sau mâncare? El:stai calm tu măcar ai o scuza pentru faptul ca ai aflat abia acum! Nicolas nu are nici una!
Eu:El nu stie de Dracula?!
El: ba da! Sunt mii de filme si carti cu acel personaj!
Eu:atunci....
El:de fiecare data cand termina o fictiune istorica,are obiceiul de a cauta adanc si de a gasi cat mai multe diferente si asemănări intre ce au scris istorici si ce a scris autorul.
Eu:continua
El:a gasit muuuuulte deosebiri ce puteau fi interpretate ca asemănări. Iti dau 3 exemple:1.pe vremea lui Tepes era o traditie ca cel ce învinge in o bătălie sa bea din sângele invinsilor. 2.Tepes nu era deloc curvar,dar pe langa el roiau zeci de fete incercand sa il cucerească. 3. Era un susținător al crestinismului insa nu se înțelegea cu multi preoți pe motiv ca ii sprijineau dusmanii. In concluzie, Nicolas il consideră pe Tepes un om onorabil si nu un curvar însetat de sange!
Incep sa zambesc cu gura pana la urechi.
El:oh,uitasem! Numele meu este Liam!
Eu:al meu Vlad
Nicolas pov:
Ma trezesc începând sa fac curat. Aud usa deschizanduse. Cineva imi mângâie obrazul. Ma uit la acea persoana si spun o cu privire plina de iubire si usurare
Eu :Ce bine ca esti aici! Credeam ca nu te voi mai vedea !
~peste 10 ore ~
Vladimir pov:
Liam a plecat acum 4 ore. Evadez fara sa fac nici cel mai mic zgomot si urmez mirosul lui Nicolas.
Nicolas pov:
Radeam împreună cu iubita mea cand deodată vad o silueta pe balcon.Intr-o fracțiune de secunda iubita mea este aruncată brutal in un perete iar mâinile îmi sunt legate la spate.
Il vad pe Vlad uitanduse manios la mine. Il întreb înfricosat pana in măduva oaselor
Eu:ce se i-intampla?
Vlad:se intampla ca nu imi place sa fiu înselat.
El vine in spatele meu si îmi sopteste suav uitanduse la fata ce încerca sa deschidă usa.
Vlad: pentru fiecare data cand voi fi înselat vor exista consecinte micul meu sufletel. Mai întâi ma voi ocupa de ea iar apoi de tine.
Îmi sărută obrazul si isi freacă nasul de gâtul meu.
Vlad:mhm îmi pare rău ca te voi pedepsi insa trebuie sa înveți ca esti al meu!
Ma leagă de un scaun.
Eu:d-de c-ce m-ai legat?
Vlad:Ca sa nu imi stai in cale!
Ma sărută pe frunte zambind iar apoi isi lipeste nasul de al meu
Vlad :te iubesc si nu vreau sa suferi scumpule!
Deodată îmi vad fosta reîncarnare bătută cozile fiindui tăiate
*Flashback*
Femeia:de ce i-ai eliberat pe negustori ce urmau sa fie ucisi?
Vlad:pentru a te salva! Cozile tale?! Cine a îndrăznit sa ti le taie?!
Femeia:nu contează
Vlad:ba da! Iti iubeai parul îngerul meu! Voi da foc întregi cetăți!
Femeia:nu o face! Mi-au luat frumusețea nu viața!
Vlad:tine minte iubito,frumusețea ta este inima nu cozile,tenul sau ochi!
Femeia:*roseste *
Vlad:te iubesc si nu vreau sa suferi scumpo!
~end flashback~
Îmi curge o lacrimă iar Vlad mi-o sterge rapid, ma dezleaga si da sa plece.
Vlad :îmi pare rău ca te-ai pricopsit cu un monstru ca mine
Sar pe el la propriu agatanduma de gâtul lui.
Eu:nu esti monstru! Esti o persoana minunata!
Roseste iar eu ma dau rapid jos de pe el.
Vlad:eu....um se pleaca si trebuie sa ma luminez....aaadica se luminează si trebuie sa plec!....hihi....crezi ca sunt o persoana minunata.....esti asa perfect.......er! Prefate ca nu ai auzit! *Se impiedica de propriile picioare *am vrut sa fac asta!
Il ridic iar apoi il sărut pe frunte el plecând. Ma uit la fata ce rămansese blocata si spun
Eu:in locul tau as fugi cu 3900 la ora!Care e cuplul vostru preferat?
Acest capitol este pentru:
Levi945
jessi-1284
MedeeaSoul07
user17574170