Vlad pov:
Ma pregatesc sa il rup in bucati pe Stefan. Stefan se pregătește sa ma atace.
Bunicul:Terminati!
Eu:nu te baga intre noi bunicule.Pleaca cu Nicolas in un loc sigur.
Bunicul:ce se intampla aici pentru numele lui Dumnezeu?!
Stefan: monstrul a pus ochii pe copilul meu!
Eu:eu sunt monstrul?! Tu si tradatorul ala m-ati facut asa doar ca sa puteti fi vesnic tineri! Nenorocitilor! O sa va ucid in chinuri asa cum meritati! Nicolas! Vino aici pana nu vin eu sa te iau de acolo!
Bunicul:stai! Radu si Stefan te-au transformat in monstru?
Nicolas: nu e chiar un monstru! E doar o fiinta mai puternica decat oamenii
Stefan:te mai intreb o singura data, ce i-ai facut fiului meu?
Nicolas:nu mi-a facut nimic tata. Fara suparare dar tu esti cel rau aici!
Eu:oricat de mult imi place sa te aud vorbindu-ma de bine, sunt nevoit sa te rog sa treci in spatele meu!
Nicolas vine in spatele meu. Eu îl iau in brate si sar cu el pe fereastra. Raman putin blocat. Ce e mirosul asta? Imi inclestez maxilarul. Nu se poate...
Nicolas:Vlad, esti bine?
Stefan si bunicul vin si ei. Ne privesc confuzi. Inghit in sec.Expresia mi se schimba radical. Privesc in gol si marai in un ton intunecat pe sub respiratie
Eu:javrele traiesc...
Bunicul: Vlad?
Eu:bunicule... Stefan.....facem pace. Javrele traiesc si il au pe Radu..
Stefan:ce javre?
Eu: otomanii! Le simt mirosul...Radu pov:
M-am trezit in o camera mare si întunecată. Ma ridic si trag perdelele. Oh! Doamne Dumnezeule! Ma prabusesc in genunchi si privesc camera. O tin minte. Camera asta e locul unde am facut cele mai mari greseli ale vietii mele. Camera asta e cel mai negru coșmar al meu....