13

531 45 17
                                    

Vlad pov
Il las pe Nicolas in grija fiicei mele. Nu vreau sa ii risc siguranta si nici sa vada de ce sunt in stare. Cel mai mare dusman al meu s-a întors. Nu stiu cum a reusit sau cat de puternic este. Trebuie sa fim pregatiti de orice. L-am mai ingrozit pana in măduva oaselor  in trecut, iar acum o sa il invat minte. Nu oi mai avea eu putere politica, oameni si arme dar acum sunt eu insumi o arma. Plec impreuna cu Stefan si bunicul. Am o vaga presimtire ca Radu e doar o momeala. Intrebarea este, pentru cine?

Radu pov
Incerc din rasputeri sa nu tremur. E mai rau decat m-am asteptat. Mehmet a fost mereu un monstru egoist , nu si-ar fi plecat capul in fata nimanui, si totusi, iata-l asezat in genunchi langa fostul lui tron. Pe tron este un barbat, pe semne tot turc, mult mai impunator decat a fost Mehmet vreodata. Barbatul ma priveste plictisit.
El:tu esti Radu? Nepotul lui Mircea?
Mehmet isi ridica privirea din pamant si  ma priveste dezaprobator
Mehmet:Radu? Eu il vreau pe Vlad!
El:aici este vorba despre ce vreau eu, nu despre ce vrei tu!
Mehmet:voiam sa spun, lui Mircea
El:doar eu il numesc Mircea, copil necunoscător!
Mehmet: prăzii tale
El:asa e mai bine
Mehmet:nu ii va pasa de pustiul asta, pe cand pentru Vlad si-ar da ultima suflare
Ii privesc speriat. Ce pun la cale?
El: de ce esti atat de revoltat? Parca il iubeai pe pustiul asta.
Mehmet: nu l-am iubit niciodata. L-am folosit pentru a ma apropia de Vlad!
Eu:c-ce vreti voi de la noi?
Barbatul rade batjocoritor. Apoi ma priveste ranjind
El:spune-mi baiete, stii cine sunt eu?
Eu:n-nu
El:eu sunt Baiazid, vechiul ,,prieten" al bunicului tau. Din cate stiu, tu si fiul meu onorific va cunoasteti. Te avertizez,eu nu sunt atat de slab ca el. De fapt,daca dragul tau bunic nu ar fi existat,  istoria ar fi fost foarte diferită. Am avut planuri mari. Planuri naruite de catre armata voastră. Planuiam sa ma razbun dar Profetul a avut alte planuri.
Rade amar avand o privire gânditoare pe chip. Dupa cateva clipe spune privind visător spre fereastra:
El:planuri in care eu eram si sunt sortit celui mai mare dusman. Voi trece prin multe, stiu asta, pentru al face sa inteleaga. Daca ar fi sa rezum toata fiinta lui Mircea in un singur cuvant acela ar fi ,, încăpățânat " . Nu te teme, nimeni nu va rani pe nimeni, nu voi  dezgropa securea razboiului.
Barbatul ofteaza murmurand ceva nedescifrabil si pleaca. Clipesc uimit.
Mehmet: corectie, el nu va rani pe nimeni, eu o voi face daca nu vei fi de partea mea.
Eu:nu voi mai fi sclavul tau!
Mehmet:nici macar nu vreau asta. Nu totul este despre tine. In schimb, totul este despre Vlad. El a fost, este si va fi doar al meu! Am fost predestinati dar el a fost prea orb sa o vada! Ai idee cat am suferit cand m-a trădat?! Nu am mai mancat timp de zile intregi! Aratam ca o epavă! El s-a gândit doar la fasia lui de pamant! Acum va fi altfel! Ii voi destainui tot ce am pe inima,daca va accepta sa fie al meu ii voi da toata lumea, iar daca va refuza il voi face sa treaca prin Iad!

Sa mai continui?

Iubit de un conte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum