5

1.1K 90 14
                                    

Stefan pov :
Ma trezesc amețit. Astept ca ochii sa mi se obisnuiasca cu lumina iar apoi ma uit in  jur si observ ca nu sunt in camera mea. Privesc mai atent si imi dau seama ca sunt in o camera de spital.
Eu:hei! E cineva?
Usa se deschide iar Radu intra in camera cu o viteza uluitoare. Ma imbratiseaza ,isi  baga capul in pieptul meu si incepe sa planga.
Eu:Radu? De ce plângi?
Incerc sa ii ridic capul insa ma strânge mai tare în brațe.
Eu:de ce ma strangi asa tare?
El se îndepărtează rapid si ma priveste îngrijorat.
El:te doare? Îmi pare rău! Nu am putut sa ma abțin!
Se lasa in genunchi langa patul meu si îmi ia mana in a lui începând din nou sa planga.
Eu:De ce plangi?
El: de fericire! Credeam ca nu te voi mai vedea!
Eu:ca nu ma vei mai vedea?
El:d-da
Eu:dar de ce?
El:de dimineata te-am gasit   aproape înecat in cada ta.
Eu:Asta e extrem de ciudat....
El:mai ciudat este ca (,) cada era plina cu sânge
Eu: CE?! De unde sânge?!
El:am analizat si se pare ca sângele era al iubitei lui Nicolas si al gardienilor ce o ajutau sa isi duca bagajele spre masina ei.
Eu:sângele iubitei fiului meu? Esti sigur?
El:da! Trupul fetei era facut bucățele si aruncat in cusca(,) câinilor iar cele ale gardienilor erau aruncate prin camera ta.
Eu: fiul meu e bine?
El:din fericire da
Eu:multumesc lui Dumnezeu! Dar cine ia ucis si a încercat sa ma înece?
El:nu stiu!
Trebuie sa gasesc fiinta care ia ucis si a incercat sa imi ia viata cu orice pret. Daca va incerca sa le faca rau lui Radu si Nicolas? Nici nu vreau sa ma gandesc! Vad ca Radu este încă speriat asa ca il trag peste mine si il îmbrățișez. Eu:gata! Calmeazate! Vom gasi criminalul! Nu e o problema chiar asa mare!
El: nu e o problema chiar asa mare?! Ce asi fi facut  daca nu te mai trezeai ?!  Spune!
Eu :ti-ai fi gasit pe cineva mult mai bun!
Intr-o fractiune de secunda ma trezesc cu palma lui lipită de obrazul meu. Ma trage de guler lipindumi fruntea de a lui.
El:TE. IUBESC. DOAR. PE. TINE. SI. ITI. VOI. FI. ALATURI. SI. DUPA. MOARTE. CLAR?!
Eu:DA! SA TRAITI!
El:bun băiat!
Radu pov :
Il sărut pasional bagandumi o mana in parul lui. El îmi răspunde imediat.  Ce ma oftica faptul ca s-a tuns! Dar la urma urmei si eu am facuto.... Dar ii statea asa bineeeee! Nu ca acum nu ii sta bine! Cineva ma trage de pe Stefan. Îmi întorc privirea si vad un bărbat.
Bărbatul :ce credeti ca faceti?!
Eu:dansăm sarba pe melodiile lui Alex Velea!
Bărbatul :nu ma minti! Părea ca urmează sa faceti sex!
Eu:asta si urma! Daca un anumit bosorog violat de soartă nu ne întrerupea!
Bărbatul :cum mi-ai zis progenitura?!
Eu:nu mai auzi bine? Ai fost violat si in urechi?
Bărbatul: daca stiam o omoram pe mata de cum rămânea însarcinata cu tine! Asa ii vorbesti tu bunicului tau?
Eu:ma doare fix in...
Stefan:STOP!
Eu:uite ca nu vreau! Vine asta cand îmi e excitarea mai mare si ma întrerupe!
Stefan:usor diavol tasmanian! Usor!
Ma trage la pieptul lui mangainduma pe cap.
Stefan:te-ai calmat catelus!
Eu:da stapane!
Stefan se uita la bărbat si intreaba:
Stefan:cine sunteti ?
Barbatul:bunicul lui Radu!
Bărbatul face o rotire la 360 de grade iar in fata noastra apare BUNICUL MIRCEA?!
Eu:hi hi*Se scarpina la ceafa*
Stefan:ha ha*Se scarpina la ceafa*
Mircea:deci,cum merg lucrurile in Tara Românească si Moldova?
Eu:paiiiiiii
Stefan: ummmm
Mircea :Vlad ce face?
Eu ma uit la Stefan iar el la mine
Noi:RUN!
Fugim cat ne țin picioarele.
Mircea:Ce dracu?!
Vladimir pov :
Am uciso pe tarfa care la atins pe scumpul meu sufletel apoi am scapat de ea. Am fost nevoit sa ii ucid si pe gardieni ce ii carau bagajele. Am încercat sa il înec pe Stefan insa cand aproape terminasem mi-am dat seama ca l-as fi putut face pe Nicolas sa ma urască asa ca am renuntat.
Am hotărât sa il vizitez pe scumpul meu in fiecare seara.

Si acum ceva mai putin stiut despre:
1.Vlad Tepes: O singura persoana a reusit sa ii dezghete inima. Numele ei era Katarina si era fiica a unui tesator saş. Vlad si Katarina au avut o frumoasa relație de 20 de ani din care au rezultat 5 copii. Vlad a încercat sa o ia de sotie pe Katarina de nenumărate ori trimițând chiar si 2 scrisori lui Papa in care il ruga sa ii anuleze căsătoria cu soția lui actuala. Vlad era îndrăgostit nebunește de frumoasa blonda avand iesiri de furie din cauza faptului ca nu putea sa o aibă langa el.
2.Radu cel Frumos: porecla ,, cel Frumos" este una cu iz ironic. Aceasta porecla se datoreaza faptului ca pe vremea cand era prizonier la turci, a reusit sa ii fure inima sultanului
3. Stefan cel Mare: a fost cel mai bun prieten al lui Vlad Țepeș.  Aceasta prietenie s-a destrămat partial  din vina neînțelegerilor militare.

La fiecare 5 capitole voi pune curiozități despre domnitori

Iubit de un conte yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum