Yoongi:
Seděl jsem v Jiminově pokoji na nafukovací matraci a čekal až se Jimin vzbudí, když v tom mě zapípal mobil.
Kim.tae vám chce poslat zprávu přijmout / odmítnout
Kim.tae : ahoj... Ty jsi Yoongi že? Jiminův kamarád...
Yoongi.min: jo to jsem já. Co chceš?
Kim.tae : Podívej... Jimin si to nenechá vysvětlit ani ode mě ani od Kookieho... Takže tě chci poprosit aby jsi mě vyslechl a řekl to Miniemu...
Yoongi.min : proč bych to měl dělat? Oba dva jste mu ublížili...
Kim.tae: necháš si to prosím vysvětlit?
Yoongi.min : dělej...
Kim.tae : Kookie Minieho nikdy nepovedl, Mark mu to říkal protože měl na Kooka crush... Tu noc (Jimin ví jakou) to nebylo od Marka, ale od Kookieho otce. Vyhrožoval mu že ublíží jeho matce pokud to neudělá.
Pak začal chodit se mnou a podváděl mě aby Miniemu ublížil, ale pak si uvědomil co dělá a že mě miluje... A blablabla...
A chceme se mu oba strašně moc omluvit. (osobně...)
A btw.: bude se ptát jak může Kookiemu věřit... Řekni mu ze já mu věřím. A pak se bude ptát jak mu já můžu věřit... Řekni mu ze slzy nelžou, že jsem mu to viděl v očích...Yoongi.min: wow...
Yoongi.min: řeknu mu ze jsi napsal, ale o tom co jen pokud to bude chtít... Nechci aby jsi myslel že jsem na vaší straně, protože kamarádi stojí vždycky na straně kamaráda...Kim.tae: chybí mi... Strašně moc protože ho miluju (bratrsky řečeno...) je jako můj bratr od základky... A tohle mě ničí...
Yoongi.min: taky mu chybíš. A má tě rád.
Yoongi.min : máš takové štěstí že máš někoho kdo tě má rád...
Yoongi.min : no nic... Už se vzbudil.Nemám vůbec čas tak aspoň malá část uprostřed noci... To je jediný čas kdy můžu psát.
Abych byla aspoň trochu aktivní vydala jsem NOVÝ PŘEDEPSANÝ PŘÍBĚH. je to taekook, ale doufám že se bude líbit...
Hope u still like it💜
(já musela)
ČTEŠ
𝙄 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪... 𝙒𝙝𝙮 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙚𝙚 𝙞𝙩?
FanfictionChlapec co neměl skoro nic, ale měl milující rodiče a kamarády... Byl šťastný. A hned naproti němu chlapec co má všechno, ale nemá rodinu... Je k neuvěření že ve stejném státu, ve stejném městě a ve stejné ulici bydlí takhle rozdílní chlapci... A i...