Yoongi:
,,Dobré ranko přeju." řekl jsem a usmál se na rozespaleho Jimina. ,,Dobré..." odpověděl a zase se zavrtal do peřin. Božeeeeee to. Je. Tak. Roztomilé.
,,Jiminie~" popravdě vůbec nevím co mu řeknu. ,,Mhmm" ozvalo se z pod peřiny. ,,Když jsi spal napsal mi Tae a chtěl abych ti něco řekl." okamžitě se zvedl a zesmutněl v obličeji. ,,C-co mě máš říct?" zeptal se mě. ,,Neboj, není to nic špatného. Spíš je to dobré." nevím jak mu to mám říct.
,,Chceš to slyšet?" zeptal jsem se nejistě. ,,Asi jo." odpověděl.
Celé jsem mu to řekl a on u toho vypadal tak zničeně... Měl jsem chuť všechno vzít zpátky.
,,Jak mu můžu věřit?" zeptal se Jimin. ,,Tae mu věří. " odpověděl jsem. ,,A jak mu může Tae věřit?" zeptal se znovu. ,,Páni... Zná tě fakt dobře. Psal mi, že se na to budeš ptát." řekl jsem a sklopil jsem hlavu.
,,Copak Yoongi? "zeptal se mě.
,,Nic jen že... Jsou jenom dva lidi co mě takto dobře znají a oba jsou pryč." řekl jsem. ,,To je mi líto." řekl Jimin. ,,Zpátky k tobě... Tae psal že slzy nelžou. A že mu to viděl na očích." V tu chvíli začal plakat.,,Proč jsem si to nenechal vysvětlit už dřív~. Proč? Mohl tu být Tae se mnou..." přišel jsem k němu a pevně ho objal. Bože tak krásně voní.
,,To bude dobré Jiminie... Jestli chceš můžeš mu zavolat ať přijde. Chce tě vidět stejně jako ty jeho." nevím kde se ve mě ta empatie bere... Já- ten nejmíň empatický člověk na planetě.. Jsem toto řekl.
,,Můžeš mu napsat ať přijdou? Oba dva... Já...já nevím jest~" ,,Ano, napíšu mu." přerušil jsem ho a pohladil ho po vlasech. ,,Ty se mezitím trochu uklidni." řekl jsem a zase jsem se usmál. Ani na Jina jsem se neusmíval tak často.
Pustil jsem Jimina a šel napsat TaemuYoongi.min: Chce aby jste oba přišli, ale opovaž se to pokazit, protože už tak je dost smutný...
Kim.tae : děkuju, Děkuju, Děkuju, Děkuju. Ani nevíš jak moc ti jsem vděčný že jsi mu to řekl. Jsi dobrý kamarád jsem rád že nezůstal sám.
Yoongi.min: mě neděkuj
Yoongi.min: a přinuť nějak Jimina ať chodí znovu tančit... Tančí úžasněKim.tae: že jo! Několikrát jsem mu říkal že je skvělý
Yoongi.min: tak už dělej a přijď
Kim.tae : ok (✿^‿^)
Kim.tae : možná z nás budou kamarádi (人*'∀`)。*゚+Yoongi.min: vy dva jste vážně jako malé děti...
Kim.tae : to znamená ne?
Yoongi.min : hejbni zadkem ať už jste tady!
Kim.tae : už jsem na cestě tak se z toho neposer.
Yoongi.min: možná budeme kamarádi...
Kim.tae : (☆▽☆)
ČTEŠ
𝙄 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪... 𝙒𝙝𝙮 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙚𝙚 𝙞𝙩?
FanfictionChlapec co neměl skoro nic, ale měl milující rodiče a kamarády... Byl šťastný. A hned naproti němu chlapec co má všechno, ale nemá rodinu... Je k neuvěření že ve stejném státu, ve stejném městě a ve stejné ulici bydlí takhle rozdílní chlapci... A i...