Jeg gætter på at alle de andre i huset er gået i seng for lang tid siden, men jeg kan bare ikke falde i søvn, selvom jeg enda har prøvet at tage et afslappende og ikke-stressende bad, talt får, og drukket et glas varm mælk.
Intet af det har virket.
Lige nu er jeg travlt igang med at gå frem og tilbage inde på mit værelse - værelset er kvadrat-formet, meget enkelt med en høj kommode, et spejl, et tøj skab, en dør ind til toilettet, og nogle vinduer.
"Min gå frem og tilbage ting" har forplantet sig som en vane i mig, men nu gør det mig mere sindsyg end tilfreds og afslappet, så efter en lille diskussion med mig selv.....beslutter jeg mig for at (prøve at) finde træningslokalet, så at jeg kunne få noget af min vrede ud.*~*~*~*~*~*~*
- En "lille" detalje som jeg ikke har nævnt og næsten ikke tør nævne for mig selv, er at da jeg var mindre tog Flaus mig med ned til et lille træningsted som han havde bygget og trænede kamp teknik og våben teknik med mig.
Med tiden blev jeg rigtig god til dét med brug af våben og kamp teknik.
Så meget at jeg ikke engang vidste hvem jeg var længere.
Så jeg stoppede med at træne. Men jeg finder en ro i at træne, så hvorfor ikke gøre det nu hvor jeg alligevel kommer til at få gavn af det inde i arenaen.*~*~*~*~*~*~*
Jeg åbner min værelses dør og den kolde gang møder mig.
Jeg finder min vej udenfor.
Trasker lidt mere rundt for at finde den rigtige vej.
Fandt den rigtige vej (på grund af et stort skilt som navigerrede vej).
Fandt endelig traningslokalet.
Går indenfor, men wow hvor er det et kaos.
Der er våben overalt, i et rum der næsten er al for stort, men jeg får banet mig vej igennem alt det som ligger og flyder - jeg gætter på at de ikke har fået gjort lokalet helt klar til træningen imorgen.
Nå men jeg får ihvertfald fald fundet nogle forskellige våben - en bue, et svær, og en økse - som jeg begynder at stå og øve mig med.
Jeg vælger at starte med buen - den er faktisk ret smuk - så jeg tager en pil fra pilekoggeret og lægger den på den tynde fine streng.
Tager strengen tilbage.
Drejer mine hofter så at de følger buens mål.
Slipper strengen og ser pilen ramme perfekt på målskiven.
Selvfølgelig rammer jeg plet.
Jeg gentager det nogle gange.
Tager strengen tilbage.
Slipper.
Rammer plet.
Indtil at jeg kunne høre døren ind til træningslokalet gå op ?~ Dadadadaaaaa, gad vide hvad der nu sker ?:)
VOUS LISEZ
Det femogtyve Hunger Games
FanfictionDem som er The Hunger Games fan burde læse denne historie, som handler om en pige (Tris), som bord i Capitol. Hun er 16 og kender godt til dødspillende, men hun hader virkelig dødspillende, og planlægger begyndelsen på hele oprøret sammen med sin be...