CAPITOLUL IV — ANTRENAMENTE ȘI PROFEȚII
_____________________________Astăzi era ziua liberă a lui Yeon Naomi, deci ce altceva ar fi putut face înafară de a se antrena?
Naomi s-a furișat până în cămara armelor și a luat de acolo o sabie. Se bucura că nu era nimeni prin jur care să o oprească și să o întrebe despre ce vrea să facă. A ieșit din tabără și a fugit prin pădure, căutând un loc mai retras unde să nu o deranjeze nimeni din ceea ce dorea să facă.
Se opri într-un luminiș din apropierea graniței cu Clanul Vântului, unde părea că nici un om nu a mai călcat de ceva timp. Scoase sabia din teacă și o privi câteva clipe. În plină zi și la umbra copacilor, suprafața sabiei îi reflecta chipul. Își zâmbii, iar apoi începu să împungă aerul cu sabia așa cum putea mai bine. De menționat că fata era vânător, deci nu se descurca atât de bine la asta, ea fiind vânător.
Park Seonghwa făcea astăzi parte dintr-o patrulă de graniță, împreună cu fratele său și încă un războinic. Deși acesta era vânător, câteodată mai făcea parte din câte o patrulă, deoarece era priceput la ambele roluri.
Mergeau de-a lungul graniței cu Clanul Vântului, unde totul era liniștit, ca deobicei. Uneori nici chiar ei nu înțelegeau de ce mai fac asta. Ultimul conflict a fost bătălia în care a murit tatăl lui Seonghwa, de acum zece ani, poate și mai bine.
Park Jimin, liderul patrulei, privi în dreapta și-n stânga, având ambele mâini puse pe șolduri. Părea nemulțumit de ceva anume și bătea ușor din picior pe pământ.
— S-a întâmplat ceva?îl întrebă fratele său, ajungând lângă el.
Acun putea vedea că privirea lui Jimin era ațintită pe un copac. Băiatul își înclină ușor capul într-o parte și de apropie încet de arbore. Pe trunchiul său de afla o tăietură ca de sabie. Atinse copacul și-și trecu mâna peste locul cu pricina, oftă și se întoarse spre Jimin.
— O amenințare din partea Clanului Vântului? întrebă Lee Minhyuk, celălalt însoțitor.
— Pariu că asta a fost făcută de Woo Jiho! zise Jimin pe un ton enervat, bătând din picior. Aish, să vadă omul ăla ce-o să-i fac când...
— Sau poate fi cineva trimis din Clanul Vântului pentru ceva, mormăi Seonghwa.
— Pentru ce? întrebă fratele său, ridicând o sprânceană.
— Cine știe? Poate au venit cu informații, poate au venit să ceară ajutorul vraciului. Poate a dat tusa verde în ei.
— Am putea căuta în jur, ca să vedem dacă mai sunt urme sau dacă-l găsim, propuse Minhyuk.
CITEȘTI
warriors: shadow of the mountain | apply-fiction
Fanfiction❝Înainte să fie pace, sângele va vărsa sânge și lacul va deveni roșu...❞ Încă de la începutul timpului, pe malul lacului au existat patru clanuri de războinici: Clanul Vântului, al Tunetului, al Umbrelor și al Râului. Acestea au trăit în a...