capitolul xiii

90 12 367
                                    

CAPITOLUL XIII — ÎNTÂLNIRI LA GRANIȚĂ

acest capitol va fi puțin diferit de restul, atât la conținut cât și la împărțirea lui între personaje. dacă nu vreți să citiți tot, vă recomand neapărat să citiți ce am scris la finalul capitolului. e foarte important, să nu ziceți că nu v-am spus!
______________________________________

 e foarte important, să nu ziceți că nu v-am spus!______________________________________

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

          Zhavia Kim era mai aeriană ca deobicei și nimeni nu înțelegea de ce. În primul rând, aranjă patrulele de graniță prost, punând același om să le conducă pe toate ceea ce era fizic imposibil. Puse un grup de trei vânători să patruleze și un altul de trei războinici să vâneze. Desigur, Stea de Foc fu nemulțumit de comportamentul ei și i-a dat o pauză, începând să se înțeleagă cu Yoo Kihyun.

          Logic că Zhavia a fost cât se poate de indignată, dar nu putea să comenteze, liderul ei i-a dat un ordin și trebuia să-l respecte. Deci avea să-și petreacă restul zilei dormind, urmând ca noaptea să dea fugă la granița cu Clanul Umbrelor pentru o întâlnire specială.

          Nu, nu era prima dată când Zhavia și Hwang Hyunjin se vedeau astfel pe ascuns. De la întâlnirea vracilor în coace – vreo câteva zile bune – cei doi s-au văzut noapte de noapte la graniță. Acolo vorbeau și stăteau împreună, uneori și adormeau unul lângă celălalt. Dar de fiecare dată, cei doi se întoarceau obosiți la clanurile lor și nu-și puteau îndeplini îndatoririle așa cum trebuie. Erau conștienți că era greșit, dar ceva îi aducea acolo noapte de noapte, o forță care nu putea fi explicată pein cuvinte, ceva ce o făcea pe Zhavia s-o ia razna. La început, simțise atracție pentru aspectul său, ca toată lumea de altfel, dar acum, când îl cunoștea de bine, îi plăcea personalitatea sa și râsul colorat. Nu încape vorbă, nu era deloc un râs cristalin, Hyunjin râdea ca o capră ce tușește. Dar era amuzant și drăguț în același timp și fetei îi plăcea al naibii de mult. Atât de mult, încât a ajuns să înnebunească gândindu-se la el.

          Cum a putut oare să se îndrăgostească de frumosul vânător al Clanului Umbrelor? Codul de onoare al războinicilor spunea că e imposibil să aibă tangențe cu cineva din alte clanuri. Dar, dacă ipoteza ei despre o anumită ucenică era corectă, așa ceva s-a mai întâmplat în trecut, și nu s-a soldat bine. Îl puse pe Hyunjin să facă săpături despre acel Heechul, iar acesta aflase de la unul dintre bătrâni că bărbatul fusese aproape izgonit pentru că se îndrăgostise de o femeie din Clanul Râului. Trebuia să-i spună Linei și avea s-o facă la Adunare, care era în doar câteva zile. Asta dacă strămoșii războinici nu îi spuneau asta înaintea ei.

          Sărind, de la drama de familie, Zhavia dormise toată după-amiaza și, când se trezise, observă că soarele deja apune și că majoritatea oamenilor luau masa. Neavând vreun părinte, Zhavia mânca de dese ori la familiile Yoo, Lim sau Lee. Adică, împreună cu Kihyun, Youngmin și Skylar, care îi erau cele mai apropiate persoane în clan.

warriors: shadow of the mountain | apply-fiction Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum