PROLOG (info o tobie i twoim zyciu)

386 25 13
                                    

Prolog - wprowadzenie do książki, informacje o skrótach, no i oczywiście o tobie ;>

(T.i) -twoje imię
(I.p) -imię przyjaciółki(pozdrawiam marte ;>*~*Dop. Autorki*~*)
Reszta skrótów jak będzie potrzebna to dodam

*o tobie*
Nazywasz się (t.i). Jesteś 16 latką, która uwielbia marzyć, no i poza tym to jesteś miła i lubisz pomagać. Mieszkasz ze swoją przyjaciółką (i.p)(jeśli nie masz przyjaciół to masz problem, wymysl sobie, pozdrawiam skylar xD), która jest zawsze kiedy jej potrzebujesz. Ogólnie twoi rodzice mieszkają w innym mieście i dzwonią do ciebie raz w tygodniu, by zapytać jak ci mija tydzień i czy czegoś ci nie potrzeba. Zazwyczaj jest to sobota, piątek lub niedziela. Nie masz zwierzaka, za to masz najlepszych kumpli, którzy zawsze z ciebie żartują, ale są spoko i się lubicie. Przeważnie śmieją się z tego że upadniesz bądź zrobisz coś smiesznego. Lubisz kolor biały, czarny, fioletowy i czerwony(na potrzeby książki*~* dop. Autorki*~*)
Nie za bardzo lubisz sport, ale jak musisz to nie zaprzeczasz jak mała dzidzi bobo i nie siadasz obrażona na ziemi. Ubierasz się zwykle w spodnie, tylko jak jest specjalna okazja, to nakladasz sukienki bądź spódniczki. Blisko twojego domu jest Mt. Eboot (nwm jak się to pisze :'>*~* dop. Autorki*~*)
Niedawno potwory wyszły z podziemi, a ty się trochę ich boisz. Musisz je niestety znosić, bo zaczęły pracować już w sklepach, kawiarniach i przechadzaja się czasami po ulicach miasta.

To na razie wszystko, mam nadzieję że wam się spodoba. Bai~
Ps: muzyczka w mediach jest zarąbista, obczajcie (OvO)

*~*Czy ty...?  (Cross sans x reader)*~*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz