10. ((T.I) mop)

151 9 9
                                    

Po paru minutach zamiatania moją głową o podłogę cross w końcu przestał. Postawił mnie na ziemię i zaczęliśmy jakże ekscytującą rozmowę o pogodzie. Padał deszcz i była burza, a nikogo oprócz nas nie było w bazie, więc usiedli sny na kanapie przykryci kocykiem, z ogromną ilością czekolady i czekoladowego mleka, i włączyliśmy sobie horror. Był straszny, boje sie horrorów ale widzę że cross też. ((Jak się ktoś nie boi to od dzisiaj się boi bo nie będę robić 2 zakończen tylko przez to że ktoś się nie boi horrorów lmao)) Byłam bardzo przestraszona i wtuliłam się w crossa. Był zaskoczony ale przytulił mnie spowrotem. Cute.

+*time skip bc im lazy ((po seansie oczywiście))*+

((Taki easteregg bo oglądam profcia jak to pisze xD jak ktoś nie zna to to taki ytber komentujący prawdziwe historie))

Tulilismy się tak przez parę minut a on delikatnie przeczesywal moje włosy. Podobało mi się to, i było to tak przyjemne, że zasnęłam.

POV. Cross

Czesalem jej włosy i patrzylem na jej piękną twarz. Była słodka i niewinna. Chciałem jej coś powiedzieć ale zauważyłem że zasnęła. Wyglądała jak milion dolarów, a nawet więcej. Pocałowałem ją w czoło i sam zasnąłem.

XxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxX

No dobra taki krótki ale jak dla mnie ten rozdział to jeden z najlepszych jakie napisałam :3

*~*Czy ty...?  (Cross sans x reader)*~*Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz