Bölüm müziği: Manga: Cevapsız çınlamaInstagram: fatma___521 takip edebilirsiniz
BÖLÜM 19
" sen bilerek kendini arabanın önüne attın. Sen dün bilerek o serserilerin yanına gittin. Ölmek isteyerek. Neden?"
Kaya bu sözleriyle beni yerinde durdurmustu. Haklıydı. Hepsini bilerek, isteyerek yapmıştım. Yaptıklarımdan dolayı utanmistim." Neden? A dur ben söyliyeyim. Babanın ölümünden beni sucladin. O yüzden beni görmek istemedin, o yüzden benden kactin. Seni kazada kurtarıp sarildigim zaman bana bakan öfkeli yüzün konuşmuştu. " diyerek ofkeliydi.
Ne diyeceğimi bilmiyordum. Kaya her konuşunda , her sözüyle haklıydı.
" Haklisin" duyup tekrardan kapıya döndüm. Ordan biran önce uzaklaşmak istiyordum. Kaya tekrardan bana yaklaşıp beni kendine çevirdi.
" Neden? Neden? Beni babanın sebebi gördün. Neden? Ben senin yanında olarak, seni hayatıma alarak, senden hoslanarak, hatamı yaptim?" Diyerek kolumu sıkıyordu.
Ofkeliydi. Kara gözleri ateş olmuş yaniyordu. Tükürcesine konuşuyordu.Kaya' yı babamın sebebi görerek onu suclamistım.
Kaya da bu suclamaya, bu dusuncelerime öfkelenmişti. Haklıydı.. ." Deniz konuş sana. Neden susuyorsun? " diyerek kolumu daha çok sıkıyordu.
❄❄❄❄
Kolumun sıkılmasıyla canım açılmıştı.
" aaahhh!" Diye azımdan ses çıkarmıştım. Ama Kaya'nın gözü dönmüş gibiydi. Canım ın acıyışını görmüyor . Görmediği gibi duymuyordu da.O an yanaklarımın ıslanmasıyla gözlerimden yaşlar aktığını anladım.
Olanları izleyen Yastık bir iki kere havlayıp Kaya'nın bacaklarına dolandı. Kaya köpeğin bacaklarına dolanmasıyla bana ne yaptığının farkına varıp kolumu bıraktı. Ve bir kaç adım geri gitti.
Şokta gibi ellerine bakıyordu. Ben o an dizlerimin üzerine çökerek;
" Haklısın, seni babamın sebebi gördüm. Seninle ilgilenmekten, seninle tartismaktan , babamı unutmuştum. Babamla ilgilenmemistim. Kendime, babamı da Annem gibi kaybetmiyecem onu tekrardan kazanacağım demiştim. Ama olmadı! Kazanamayıp kaybettim" diyerek aglıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Ask
Roman pour AdolescentsAnnesini iki aydir kaybetmis olan Deniz babasida esinin olumunden sonra bir kizinin oldugunu unutmus esinin mezarinda zaman geciriyordu.Genc kiz Deniz'i sadece Ali dayisi ve en yakin okul ve sira arkadasi Bora yardimci olup onu ayakta durdurmaya ca...