Lokumlarim. Merhaba canlarim.
Yeni bölüm karsinizdayim,karsinizdayiz.Bu bölümde Bora ile beraber geldim.
Bu defa Bora'yı koluma takıp geldim.Biraz zor olsada yinede sizi sevdiğinden dolayı geldi. Ayrıca son bölümler ya son zamanlarını sevdikleriyle geçirmek istiyor.
Lokumlarim yorum ve vote yapalım. Yani çok zor olmasa gerek ama yapmasanizda canınız sağ olsun.
Yeni bölüme geçelim.ama önce...
Bölüm müziği: Selda Bagcan:Ah yapan dünya
İBÖLÜM 36
BORA' NIN AĞZINDAN
Ayaklarımı beni mezarlığa götürüyordu. Doğru ve ya yanlış yerdi ama ayaklarim oraya gitmeye yönelmişti. Kırbaçlanmıştım. Bıçaklanmıştım. Yılanların tüm vücudumu sarmış damarlarimdan kan gezmeyi bırakmıştı.
Aklimdaki düşüncelerle ne ara kendimi Semra teyzenin mezarına attığımı farkına bile varmamistim. Ama mezarin üzerinde gezen gözlerimle dizlerimde ki tüm derman çekilerek dizlerimin üzerine çökmüş tüm. Semra teyzenin mezarlığın her zerresinde Deniz ve kan görüyordum.
Yarım saat önce
Deniz den 2 gündür haber alamıyordum. Kulüp gecesinin üzerinde tam 2 gün geçmiş ve bu kız bir günden bir gün olsun beni aramamis ,evime bile gelmemişti.
Kayanın sınıfta yaptığı son şeyle Deniz tamamiyle değişmişti. Semra teyzenin ölümünden sonra Kaya onu toplamış, tekrardan bir hayat var olduğunu,hayatin sürdüğünü kendisine hatırlatmıştı.Ama Kaya diriltigi çiçeği kendisi ezmisti.
Deniz bu son yaşananlardan dolayı kendini antidepresan ilaçlarına vererek kendine geliyordu.
Yola koyularak Deniz'in evin yolunu tutmustum. Geçmek bilmeyen zamanla telefonumu cebimden çıkartıp Gökçe' yi arama cagrilarindan aradım. Ve yol boyunca kendisiyle konuşmaya başladım. Gökçe ile iliskimiz güzel gidiyordu. Ailelerden kimsenin haberi henüz yoktu ama sınıf ve hatta okul bizi bilen bileneydiler.
Gökçe değişik bir karaktere sahip ve beni kesinlikle etkilemesini biliyordu. Değişik olduğu kadar akıllı da bir kızdı. Bunu zaten sınıfa ilk girmesiyle anlamıştım. Kısa saçlarıyla,keskin bakislı kahverengi gözleriyle bunu anlamamak zor değildi.Geçen zamanla Deniz'in evin bahçesine girmiştim. " Canım ben Denizin evine geldim. Sonra konusuruz" . Şuan sadece Deniz ile ilgilenmek istiyorum. Doğru Deniz benim hiç bir şeyim değil. Hatta şuan en çok Gökçe ile ilgilenmek gerekiyor ama Gökçe benim hayatımda yokken Deniz vardı. Ve ayriyeten benim Gökçe ile arami Deniz yapmıştı.
" Tamam aşkım. Deniz' e iyi bak. Benden selam söyle. Bir gün hatta tatile çıkalım beraber hem ona da iyi gelir"
Aşkım ya oda Deniz' i düşünüyordu. " Tamam aşkım söylerim ayrıca tatil düşüncesi süper . Gelmese zorla getirtirim ben " diyerek beraber güldük. Yapardım. Biliyordu,biliyordum.
" Gorusuruz askim" diyerek telefonu kapatıp cebime atmıştım.Bahçeden ilerleyerek kapıya yönelip bir kaç kere tıklattım ama açılma. Tekrar tıklattım ama yine açılmadı.
Telefonu tekrar cebimden çıkartıp kişilerden Denizi bulup aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Ask
Teen FictionAnnesini iki aydir kaybetmis olan Deniz babasida esinin olumunden sonra bir kizinin oldugunu unutmus esinin mezarinda zaman geciriyordu.Genc kiz Deniz'i sadece Ali dayisi ve en yakin okul ve sira arkadasi Bora yardimci olup onu ayakta durdurmaya ca...