3

32 4 4
                                    

Uyandım,elimi yüzümü yıkadım.Telefonda ki bildirimlere baktım.
Evren'de tek olanlar grubundan yeni mesaj
Selin:Kızlar napıyorsunuz,uyandınız mı?
Beril:Selinciğim sen iyi misin,ateşin felan yok di mi?
Selin:Ya ne saçmalıyorsun Beril?
Beril:Hayır benim bildiğim Selin uyanmamak için elinden geleni yapar,insanlarında uykusunu bölmeyi sevmez hani inanamadım o yüzden.
Selin:Ya tamam uyku benim yaşam biçimim ama yani sen de abartıyorsun hahahaa
Aylin:Selin ne diyorsun bide sen hal hatır sormazdın noldu gene?
Selin:Bu gün prova var unutmayın diye şey ettim.Neyse ben gidiyorum sizin yüzünüzden geç mi kalıyım?
Beril:Aynen Selin bizim yüzümüzden,okulda görüşürüz.
Aylin:Görüşürüz.

-sohbet sonlanmıştır-

Kahvaltımı yapıp hazırlandım.Dışarı çıktığım da şaşırdım Herman vardı ee bu neden burda şimdi?

Beril:Herman,burda ne işin var?
Herman:Okula birlikte gidelim mi?
Beril:Olur.

Ya çocuğum ne işin var?diyeceğim ayıp olacak.

Beril:Selin'den bıkmış olmalısın,işte n'apıcaksın Norveç fanatiği olunca böyle oluyor hahhaa.
Herman:Yok,ya ben de okula giderken seni görünce şaşırdım demek burda oturuyorsun.
Beril:Evet!burda oturuyorum.Ee sevdin mi buraları?
Herman:Tabii burası Harika, güzel yani.Ee biraz bahsetsene kendinden, sizin hakkınızda pek şey bildiğim söylenemez.
Beril:Tabii bahsedeyim.Merhaba ben Beril Şentürk,burda annemle yaşıyorum babam vefat e..tti.
Herman:Ya çok üzüldüm.
Beril:Sorun değil,en yakın arkadaşlarım Aylin ve Selin zaten sen bunu biliyorsun.3 Ocak'ta doğdum,Şarkı söylemeyi ve dinlemeyi severim seninle tanıştığıma çok memnun oldum.

Elimi uzattım ve elimi sıkıp gülümsedi.

Herman:Ben de çok memnun oldum.Ee peki sevdiğin grup veya şarkıcı var mı?
Beril:Aslında çoğu şarkıcıyı severim ama yabancı olarak favorim LP yerli olarakta dolu kadehi ters tut felan.

Bir kaç saniye yüzüme boş boş baktı tabii nerden bilsin elin Norveçlisi dolu kadehi ters tutu hhahahaa.

Herman:Dolu kadehi ters tut!bir ara dinlemek isterim.
Beril:Hadi sen de biraz kendinden bahset!
Herman:Peki,ben Herman Tommeraas 2 Nisan'da doğdum.Abim var,oyuncu olmak istiyorum.Ben de tekrar tanıştığıma memnun oldum hahahaaa.

Birbirimize bakarak güldük,sonrada okula gelmişiz.Sınıfa girdiğimizde Aylinle Selin Thomas ile konuşuyordu.Pelini gördüm,ah bu kızdan nefret ediyorum.Barışla konuşuyorlardı,yani konuşsunlar ne var di mi?sadece bu kızı sevmiyorum o kadar.

Selin:Herman,nasılsın?
Herman:İyi,sen.
Selin:ben de iyi,Beril üçüncü ders konferanstayız tamam mı?
Beril:Tamam!

Sırama geçtim ve Pelin o yalancıktan gülüşü ile bana gülümsedi ben de ona aynı şekilde karşılık verdim.Sonra da Barışın yanından ayrıldı,Barışa baktım ama bir şey demedim.

Barış:İyi misin?
Beril:Neden kötü oluyum ki?gayet iyiyim.
Barış:Peki,Selin söyledi yıl sonu partisi için prova yapıcakmışsınız.
Beril:Evet,şarkı felan öyle prova yapacağız.
Barış:Sen mi söylüyorsun?
Beril:Evet ben söylüyorum,Aylin gitar çalıyor Selin bateri.
Barış:Umarın sene sonunda güzel bir performans çıkartırsınız.
Beril:Umarım.

Üçüncü derse gelmiştik ve bu yüzden konferansa çıktık.

Aylin:Kızlar ne çalıyoruz?
Beril:Ben çok kararsızım,hangileri olsa bilemiyorum.Hem Selin daha iyi bulursun.
Selin:Yani hareketli şeyler olabilir.Bence kesinlikle Shawn dan bir tane söylemelisin.mesela,there's nothing holding me back ne dersiniz?
Beril:Olabilir.
Aylin:O zaman başlayalım.

KonukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin