İnanmıyorum,lunaparka gelmiştik.
Herman:Eğlenmeye hazır mısın?
Beril:Evet!
Herman:İlk neye biniyoruz?
Beril:Bence şu gondola binmeye ne dersin?
Herman:Tamamdır!Gondala bindik ve bağırmaya başladım.Gerçekten korkutucuydu.Hermana baktığımda rahat görünmeye çalışıyordu ama o da korkmuş olmalı.
Herman:Beril o nasıl bağırmaydı ya?
Beril:Lunaparkta değil miyiz?tabii bağıracağım.
Herman:Şu ahtapota binmeye ne dersin?
Beril:Elbette!Ahtapota bindik ve ondan sonrada bir sürü alete bindik,çok eğlenceliydi.
Herman:Pamuk şekere ne dersin?
Beril:Vaz geçilmezimdir hahaha.Pamuk şeker aldık ve Fotoğraf makinesi-yani ben ona öyle diyorum-
Beril:Hadi şu aletle fotoğraf çekilelim.
Herman:TamamAletin yanına gittik ve işlemleri yapıp poz vermeye başladık.Farklı farklı pozlar verdik,ben genelde hazel işareti yapıyordum.Hermansa dilini çıkarmış poz veriyordu hahaha.Sonra fotoğrafın çıkmasını bekledik.
Beril:Çok güzel olmuş,bu ben de kalıyor.
Herman:Ama olmaz ki böyle, o zaman benim telefonumdan da çekilelim.
Beril:Tamam.
Herman:Poz ver hadi!
Beril:Veriyorum.
Herman:1,2,3!Ne!beni yanığımdan öptü.Bir an öyle kaldım,gülümsüyordu.Hiç bir tepki veremedim öyle kaldım.
Herman:Neyse benim fotoğrafım daha güzel oldu.
Hala öyle donuktum,yüzüne öyle boş boş bakıyordum.
Herman:Beril,ne oldu öyle dondun kaldın?
Beril:Yok ya donmadım.Ee artık dönsek mi?
Herman:Nasıl istersen.Benimle birlikte gelmesinin gerek olmadığını söyledim ama o yine de geldi.Birlikte konuşmaya başladı,aslında Hermanla konuşmak eğlenceliydi.Evin kapısının önüne gelmiştik.
Beril:Herman gerçekten sana çok teşekkür ederim.
Herman:Teşekkür edilecek bir şey yaptığımı sanmıyorum.
Beril:Beni çok mutlu ettin.
Herman:Ne demek görevimiz hahaha.
Beril:Görüşürüz.
Herman:Görüşürüz.Odama girdiğimde kendimi yatağa attım.Bugün gerçekten eğlenmiştim,hay daa Aylin ile Selin.Telefonumu aldım.
*Aylin kişisinden 4 cevapsız arama*
*Evrende tek olanlar grubundan 6 yeni mesaj*
*Barış kişisinden 1 mesaj*Tabii meraktan çatlamışlardır,evrende tek olanlar grubuna girdim.
Aylin:Beril,iyi misin?
Aylin:Nereye gittin?
Selin:Çok merak ettik,nerdesin?
Selin:Şu Pelin'i gördüm ve bana gittiğini söyledi.
Aylin:Kanka Selin'i zor tuttum,az kalsın kızı dövecekti.
Selin:Nerdesin ya,Hermanda yok.Off,ne yapacağım ben?en iyisi kızları arayıp söylemek.Selini arayıp Aylinide konferansa aldım,birlikte konuşmaya başladık.
Selin:Beril iyi misin sen?seni çok merak ettik.
Aylin:Aynen kanka nerdeydin sen?
Beril:Kızlar tamam bir yavaş olun!anlatacağım.
Selin:Anlat dinliyoruz.
Beril:Ben şimdi sinirlenip gittim ya.
Aylin:Evet.
Beril:Lavaboya elimi yüzümü yıkamaya gitmiştim ve Pelin'de oradaydı bana umutlanmamamı söylediğini söyledi.
Selin:Aylin oradayken dövelim demiştim sana.
Aylin:Tamam kanka bir daha kine dövmene izin veriyim de disiplinlik ol di mi?Beril sen devam et.
Beril:Sonra tabii çok sinirlendim sınıfa gittim eşyalarımı almaya.Sonra..
Selin:Sonra ne?söylesene.
Beril:Sonra Herman bana neden üzgün olduğumu sordu,ben de bir şey olmadığını söyledim.Tabii durur mu nereye gidiyorsun?neden gidiyorsun?diye sormaya başladı.Sonra da benimle geleceğini söyledi,dedim git dersine dinlemedi.Öyle sahile gittim yani.
Selin:Gittiniz.
Aylin:Şimdi daha iyi misin?
Beril:Sanırım.
Selin:Bak bir daha böyle habersiz gidip durma,hem biz varken elin Norveçlisi de kim?hahaha.
Beril:Tamam Selinciğim bir daha kine dikkat ederim,ben gittikten sonra Barış ne yaptı?
Aylin:Senin gittiğini öğrenince baya sinirlendi.
Beril:Sinirlendi mi niye?
Aylin:Öyle gidince tabii sinirlenir, birde üzüldüğünü duyunca...
Selin:Neyse istersen kapatalım yarın konuşuruz.
Aylin:Aynen.
Beril:Tamam,iyi geceler.
Selin:İyi geceler.
Aylin:İyi geceler.Neyse ki kurtuldum,Barış sinirlenmiş ha,attığı mesajı açtım.
Barış:Üzgünüm seni kırmak istememiştim.Konuşabilir miyiz?
Off!konuşmak istemiyorum.Telefonumu kapattım,bugün gerçekten de çok karışık bir gündü.Aslında Hermanla vakit geçirmek güzeldi,beni mutlu etmişti.
*Barış kişisinden bir mesaj*
Hemen mesaja tıkladım.
Barış:Aşağıya inebilir misin?
Ne!?aşağıda mı? Off,ne yapacağım şimdi?Ne yapacaksın Beril tabii aşağıya ineceksin.Tamam!iniyorum.Aşağı indim ve Barış karşıdaki kaldırıma oturmuştu,yanına gittim.
Beril:Burda ne işin var?
Barış:Sence Beril,bugün hakkında konuşmamız lazımdı.
Beril:Ne diyeceksin Barış?ay üzgünüm şöyle böyle özür dilerim.Ben seninle küs falan değilim yani özür dilemene de gerek yok.Beni önemsemene gerek yok.
Barış:Seni önemsememe de gerek yok ne demek?emin ol seni çok önemsiyorum sen gerek bulsan da bulmasan da!
Beril:Gerçekten mi beni önemsiyorsun?!önemsiyorsan peki neden böyle yapıyorsun?
Barış:Ben ne yapıyor muşum Beril?!
Beril:Bana söylemiyorsun,benden saklıyorsun.
Barış:Ya sana söyledim gitmem gerekti,neden anlamıyorsun?
Beril:Barış neden Pelin'in yanına gittiğini söylemedin?!
Barış:Pelin mi?ben Pelin'in yanına gitmedim ki.Neden beni dinlemezsin ki?
Beril:Söyleseydin dinlerdim!peki kimin yanına gittin?
Barış:Amerika'dan bir arkadaşım İstanbul'a geldiğini söyleyince öyle gittim.
Beril:O meşhur arkadaşınla çok tanışmak isterim.Söylede bir gün görüşelim.
Barış:Yok zaten onunla görüşmüyoruz sadece yardımcı olmamı istedi.Bu konuyu artık kapatabilir miyiz?
Beril:Beni ilgilendirmez zaten arkadaşından bana ne?
Barış:Aynen Beril sana ne di mi?
Beril:Evet bana ne?Konuşman bittiyse ben gidiyorum.
Barış:Tabii,görüşürüz.içeri girdim,demek Barış Pelin'in yanına gitmemiş.O zaman Pelin niye öyle konuştu?neyse pazartesi hesap sorarız,Berilciğim ne oluyor?hesap sorma felan.Ne bileyim iç ses tabii sorucağım ne öyle imalı imalı konuşuyor bide böyle diyince daha eğlenceli oluyor.İç sesciğim bakalım bugün ayın kaçı,31 Mart.O zaman mart ayı bitiyor iç sesciğim Mart'tan sonra nisan geliyordu değil mi?sence Beril?evet nisan geliyor.Ee o zaman Hermanın Doğum günü yaklaşıyor,kesinlikle bir sürpriz doğum günü hazırlamalıyız.Ne yapabileceğimizi düşünmeye başladım .Sabah, kızlara parkta buluşmamamız gerektiğini söyledim.Hemen hazırlanıp parka gittim,sonradan da Selin ile Aylin geldi.
Aylin:Berilciğim nasılsın?
Selin:Dünkü konuşmamız yarım kalmıştı iyi oldu buluşmamız.
Beril:İyiyim Aylin, bence dünkü konuşmamız yarım falan kalmamıştı.Bence dünü boş verip önümüze bakmalıyız ama size ilk önce bir şey söylemem gerek.
Aylin:Dinliyoruz.
Beril:Dün Barışla konuştum ve o bizi bırakıp gittiğinde Pelin'in yanına gitmemiş.
Aylin:Sen Pelin'in yanına gittiğini nerden çıkardın ki?
Beril:Ben elimi yüzümü yıkamaya gittiğimde imalı imalı konuştuğunu söylemiştim ya.Ben de zannettim ki Barış Pelin'in yanına gitti.
Aylin:Ay Beril sence Barış Pelin'in yanına gider mi?
Beril:Bilmiyorum.
Selin:Neyse Hermanla n'aptığınızı tam konuşmamıştık.
Beril:Ya Selin sen de taktımı takıyorsun,neyse ben size şey diyeceğim yarın Hermanın doğum günü bence sürpriz bir şey yapmalıyız ne dersiniz?
Selin:Öyle mi Beril Hanım,ne ayak sürpriz falan?
Beril:Ne ayağı Selin?!kanka sadece hani bir sürpriz doğum günü partisi olabilir diye düşündüm.Yani o kadar gelmişler bir sürpriz doğum günü de mi yapmayalım?
Selin:Tamam yapalım!organizasyon işi ben de,Aylin sen davetlileri ayarla.Beril sen deee şey yap.
Beril:Ne yapıyım?
Selin:Senin Hermana bir şey çaktırmadan parti yerine getirmen gerekiyor tamam mı?
Beril:Tamam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konuk
Humor-Evren'de tek olanlar grubundan 1 mesaj Aylin:kankalar napıyorsunuz?? Selin:rahatsız etmeseydin uyuyordum! Aylin:of,zaten sen anca uyu! Beril:Ya Aylin haklı sürekli uyuyorsun,bi kendine çeki düzen ver efem. Selin:vallah ben halimden memnunum,şimdi...