Bisikletime atladım kulaklıklarımı taktım,koca yaşlı şişko dünya çalmaya başladı.Okula varmıştım,sınıfa girdiğimde Barış yanıma geldi.
Barış:Konuşabilir miyiz?
Beril:Elbette.Bahçeye çıktık,ne diyecekti,ne hakkında?
Barış:Fark ettim ki biz eskisi gibi o kadar beraber takılmıyoruz,yine eskisi gibi olmaya Ne dersin?
Beril:Yani,bilmiyorum.Sen gidince çoğu şey değişti,sen biz değiştik.Tabii seninle takılırız ama sanki sen biraz istemiyor gibisin.
Barış:Nerden çıktı o?
Beril:Daha çok bizle değilde Pelin'le berabersin.
Barış:Sadece teklif etti,ona bakılırsa sen de daha çok Hermanla takılıyor gibisin.
Beril:Ne alakası var?Hermanla arkadaşız.
Barış:Ben de Pelin ile arkadaşım.
Beril:Tamam o zaman bugün ne yapıyoruz?
Barış:Dördümüz sahile gidebiliriz.
Beril:Tamam,sahile gidiyoruz.
Barış:Tamamdır.Sınıfa girdik ders başlamıştı,aklıma bir an Hermana attığım beğeni geldi.Umarım görmemiştir,yani tabii görmemiştir hemen geri aldın.Ay hem abartıyorsun Beril,hadi derse odaklan.Zil çaldı,Selin'lerin yanına gittim.
Beril:Kankalar bugün Barış ile sahile gidiyoruz anlaştık mı?
Aylin:Neden olmasın?
Selin:Napıcan benim de böyle çok sevenim var ne yapıyım kabul edeceğim hahaha.
Beril:Aa hoş geldin ego nerelerdeydin bayadır yoktun ortalıktan hahaha.
Thomas:Merhaba Selin,merhaba kızlar.
Selin:Merhaba Thomascığım,napıyorsun?
Thomas:Ya Herman yok ortalıkta ben de dedim,bari bir Selin'e bakıyım napıyormuş diye.
Selin:Beril bak gör,hayranlarımdan biri Thomas hahaha.
Thomas:Hayran mı hahaha
Beril:Aynen aynen Selinciğim Hayranlarından biri,tabii daha çok var di mi?hahaha
Selin:Aynen öyle.
Aylin:Evet Selinin hayranlarıyla konuşması bittiyse bahçeye inebilir miyiz?bunaldım ya!
Beril:Bence de hadi Selin inelim istersen.
Selin:Çok ısrar ettiniz madem inelim o zaman.Aşağıya indiğimizde Hermanı gördük,bize doğru geliyordu.
Herman:Napıyorsunuz?
Aylin:Gördüğün üzere konuşuyoruz.
Herman:Ben de benim hakkımda konuşuyorsunuz sandım.
Aylin:Neden senin hakkında konuşalım ki?
Herman:Bilmem genelde konuşulacak bir kişiyimdir.
Aylin:Tamam Herman ne diyeceksen söyle git ya hem sana noluyor egon felan gelmiş.
Herman:Ya tamam sadece stalklama işinde kötü olduğunuzu söyleyecektim,bu kadar hadi ben kaçtım.Yüzünde sinsi bir gülümsemeyle gitti,nasıl ya Ne ara gördü.Hem buna Ne olmuş bi havalar bir havalar,ne saçma konuşmaydı ama!
Aylin:Ne diyor bu,ne stalkı ya?
Beril:Ne yapsın saçmalıyor,hem o Ne bir havalar felan.
Selin:Yo kızlar bu Hermana bir şey olmuş acaba doktora felan mı götürsek hahaha.Derse girdik hala sinirliydim,gözüm Hermana çarptı ve bana gülümsedi böyle hani sinsi sinsi tabii aynı şekilde karşılık verdim.Noldu İstanbul havası felan mı çarptı anlamadım.Çıkış saati geldi,Selin'in yanına gittim.
Beril:Eve gidelim hazır olunca gideriz sahile tamam mı?
Selin:Tamam görüşürüz.
Beril:Görüşürüz.
Herman:Merhaba Beril Hanım.
Beril:Acaba sen iyi misin?ne öyle saçma sapan konuşuyorsun,Ne stalkı ya?
Herman:Görmediğimi sanıyorsan yanılıyorsun,dün attığın beğeniyi geri aldığını fark etmediğimi mi sanıyorsun?bildiğin beni stalkladın.
Beril:Of tamam evet seni stalkladım,hem ne büyütüyorsun?sen de illa ki beni stalklamışsındır diye düşünüyorum.
Herman:Yanılıyorsun desem.
Beril:Yani beni stalklamadın mı?
Herman:Stalklamam mı gerekiyordu?
Beril:Pisliksin!Eve gidip üstümü değiştirdim,gruba mesaj attım ve sahile yol aldım.Barışı gördüm,el salladı.Yanına gittim.
Beril:Yeni mi geldin?
Barış:Yani evet.
Beril:Aylin ve Selin birazdan gelirler.
Barış:Aynen,gelirler onlar.
Beril:Anlatsana Amerika nasıldı,bizsiz ne yaptın?
Barış:Amerika normaldi,sizsiz berbattı.Hatırlıyor musun?Burda saatlerce şarkı dinler,konuşurduk.
Beril:Ay hatırlamaz mıyım?bir şarkı kırk kere falan dinliyorduk hahaha.
Barış:Hatta mor yazma çaldığında çılgınlarca dans ediyorduk ve insanlar bize tuhafsayarak izliyorlardı hahaha.
Beril:Evet,sanırım insanların bizi tuhafsayarak izlemelerini özledim.Eee o zaman özlem gidermeye ne dersin?
Barış:Hani eskiye göre biraz büyüdüğümüzü düşünürsek bilemedim.Telefonumdan mor yazmayı açıp sesi sona getirdim ve dans etmeye başladım.
Barış:Delisin.
Beril:Olabilir,hadi tek mi dans edeceğim?
Barış:Öyle görünüyor.
Beril:Öyle olsun,kalkar mısın?
Barış:Tamam Beril kalktım bak!
Beril:Kaldım şehirlerde sen bana kızma,hep haber edemezsem moralini bozma!hahaha
Barış:Bilmiyorum ne zaman geri gelcem,alcam o yerlerden sana mor yazmaaa hahaha
Beril:Sana mor YazmAA!Şarkı bitmişti,gülüyorduk.O an çok güzeldi,gözlerime gülümseyerek baktı.Aylin seslendi ve tüm büyü bozuldu.
Aylin:Bakıyorum da keyfiniz yerinde.
Selin:Bizsiz de oynanmaz ki!
Barış:Sizle de oynarız canım,ne de olsa vakit var.
Beril:Siz de geç gelmeseydiniz di mi!
Selin:Ya neden bu Aylin bu kadar yavaş hahaha.
Aylin:Ben mi yavaşım?kendini görmüyorsun tabii.
Selin:Barışcığım ve Selinciğim bizsiz neler yaptınız bakalım?
Beril:Dans ettik işte bu kadar.
Selin:Hadi dediğin gibi olsun.Barışın telefonu çaldı ve bizden izin istedi konuşmaya başladı.Kim aradı ki acaba?
Aylin:Hadi kızlar,fotoğraf çekilmeye ne dersiniz?
Selin:Tamam şöyle güzel çekte instagrama atalım di mi?Kimle konuşuyor ya?iki saate gelemedi.Arkadaşıdır abartma hem sana ne?aynen bana ne?
Selin:Beril poz versene!
Beril:Tamam!
Aylin:Tamamdır,size gönderiyorum.Barış konuşmasını bitirmiş yanımıza geliyordu.
Barış:Kızlar ben gitsem bir sıkıntı olur mu?
Selin:O nasıl soru,nereye gideceksin?
Barış:Üzgünüm ama gitmeliyim,bugünlük affedin beni olur mu?
Selin:Barış nereye,niye gitti ki bu şimdi?
Aylin:Aynen nereye gitti acaba kötü bir şey mi oldu?
Selin:Umarım olmamıştır.
Beril:Bizi bırakıp gidecek kadar ne olmuş olabilir ki?
Aylin:Artık yarın öğreneceğiz neymiş bu kadar önemli olan,hadi şimdi ne yapıyoruz?
Beril:Eve gidelim mi?
Selin:Yeni gelmedik mi zaten,boşa mı geldik?
Beril:Bugünlük böyle olsa,biraz yorgunum.
Aylin:Tabii dans et oyna sonra yorgunum de,tamam eve gidelim o zaman.
Selin:Sen iyisin di mi?
Beril:İyiyim, sadece yorgunum dedim ya.
Selin:Görüşürüz o zaman.
Aylin:Hoşça kalın dostlarım hahaha
Beril:Görüşürüz.Eve geldim,giysilerimi değiştirip kitap okumaya başladım,tabii bildirim sesi okumamı bölmeyene kadar.
*Pelin Görenden bir mesaj*
Pelin Gören mi ne alaka,neden bana mesaj atsın ki?
Pelin:Fazla umutlanma bence.
Beril:Ne saçmalıyorsun?
Pelin:Barış.Çok sinirlenmiştim,bu kız ne saçmalıyor ve kendini ne zannediyor?gözümden bir damla yaş aktı,Beril saçmladın ama ha!ağlayacak mısın gerçekten?Ya iç ses sinirlerim bozuldu farkında değil misin?Hem Barış onun neyi oluyor ki,daha yeni tanışmadılar mı zaten?
*Hermantommeraas'tan bir mesaj*
Ah bi de bu eksikti şimdi ne boş yapar di mi?
Herman:
564 beğeni* 26 yorum*
Beril:Bu ne şimdi,niye attın?
Herman:Bu fotoğrafım da var,görmemişsindir diye attım.Malum kötü bir stalkçısın.
Beril:Ben de zaten bu fotoğrafı görmek için can atıyordum,nasıl gözümden kaçar ya?
Herman:Birinden ders almalısın mesela benden!*Hermantommeraas kişisi engellendi*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Konuk
Humor-Evren'de tek olanlar grubundan 1 mesaj Aylin:kankalar napıyorsunuz?? Selin:rahatsız etmeseydin uyuyordum! Aylin:of,zaten sen anca uyu! Beril:Ya Aylin haklı sürekli uyuyorsun,bi kendine çeki düzen ver efem. Selin:vallah ben halimden memnunum,şimdi...