TEMİZLİK

30 3 2
                                    

Odama oflaya puflaya çıktım. Eskimiş kapının kulpunu aşağı doğru bastırdım. Büyük bir gıcırtı sesi yayıldı etrafa. Sinirlenerek içeri bir adım attım ve valizimdeki eşyaları çıkarmak için yanına gittim. Fermuarını zar zor açtıktan sonra içindeki kıyafetlerimş ve diğer eşyalarımı eski püskü bir yatağa fırlattım. Dolabımı açtım ve yatağa fırlattığım kıyafetlerimi yeniden dolabımın içine fırlattım. Eşyalarımı da kıyafetlerimin üzerine fırlattım ve dolabın kapağını kapatıp tozlu yatağıma attım kendimi. mp3 çalarımı ve yanında duran, birbirine karışmış kulaklığımı aldım ve kendime rahat bir pozisyon aldım. Müzik eşliğinde tam uykuya dalmak üzereyken odaya annem girdi.

- Valizini boşalttın mı Can?🤨

- Iıı. Şeeyyy. Evet.😶

Şimdi yandım. Annem dolabıma fırlattığım kıyafetleri görünce beni öldürecekti!! Ama salondan gelen camın yere düşüşü ve parçalanışının sayesinde annem aşağı inip ne olmuş diye baktı. Ben de zaman kazanıp kıyafetlerimi katlayıp düzenli bir şekilde yerleştirdim ve daha deminki pozisyonuma geçtim. Annem odama tekrar geldi.

- Bardağı iyi koyamamışsın Can. Neyse. Kıyafetlerini dolabına düzgünce katlayıp koydun değil mi?😊

- Tabii ki anneciğim.😁

Annem dolabın kapağını açtığı gibi şaşırıp bana baktı.

- Hani düzlemiştin! Hani katlayıp koymuştun Can!?😠

- Ne!? 😧

- 🤨😑

- A-a-ama b-ben...

- HEMEN TOPLA!

- Tamam.😩

UYANDIRIN BENİ!! [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin