TEMİZLİK DEVAM EDİYOR

25 3 4
                                    

Nasıl olduğunu hiç anlamadım. Çok şaşkındım. Halbuki ben kıyafetlerimi katlayıp düzenli olarak dolabıma yerleştirdim.🤔
Tozlu yatağımda sırt üstü yatmış öylece tavana bakıp düşünüyorum. Acaba kim yapmıştı? Yoksa bu ev lanetli mi? Yoksa bu evde üç harfliler mi var acaba? Hiçbir fikrim yok! Bu durum beni aşırı korkutmuş be rahatsız etmişti. Bu olayı umursamayıp derin bir uykuya daldım. Saat ilerledikçe daha da derin uykuya daldım. En sonunda bir rüya gördüm. Rüyam çok garipti. Rüyamda uyanıyordum ve tıkırtıların sesini takip ediyordum. Bulamıyordum. Ama pes etmiyordum. Aradıkça arıyordum. Çılgınca çekmecelerimi açıp boşaltıyordum. Dolabımı dağıtıyordum ama bulamıyordum. Ses beynimin içinden geliyordu sanki. İnce bir ses bana "sakin ol Can!" deyip duruyordu. Kafayı yiyecektim. Sanki gerçek gibiydi rüyam. sesi bulamadım. Zaten konuşan şeyin sesi de kesilmişti. Rüyamda yatağa girip tekrar uyudum. Uyandığımda ise saat 09:57 idi. Hemen kalkıp tuvalete gittim. Musluğun sıcak su tarafını açtım. Bir süre sonra çok sıcak olunca biraz soğua doğru çevrdim. Elimi ve yüzümü güzelce yıkadıktan sonra annemin dün astığı havluyla yüzümü kuruladım. Birden annemin sesini işittim.

- Caan!🗣️

- Efendim annee!?😒

- Sofra hazır gel hadi!

- Tamam anne geliyorum!👣

Az kalsın eski merdivenlerden düşecektim ki son anda merdivenin koluna tutundum. Annem en sevdiğim yemeği yapmıştı. ACI BAHARATLI PATATES!!! Gerçekten çok mutlu oldum. Yemeği afiyetle bitirdikten sonra temizlik için annemin bana uzattığı toz bezini alıp odama çıktım. Bir güzelce her yeri sildim. Her yer pırıl pırıl parlıyordu. Çok üşümüştüm. Refleks olarak hemen penceremin açık olup olmadığını kontrol ettim. Ne!? Pencere açıktı! Ama dün kapatıp yatmıştım. Bu evde bir terslik vardı. Anneme seslendim.

- Annee!🗣️

- Efendim oğlum!?🤨

- Penceremi sen mi açtın?🤔

- Yoo! Neden sordun?🤨

- Bilmem! Öylesine.🙄

Off. Kafayı yiyecektim. Bu nasıl olabilir yaa!? Her şeyi umursamadığım gibi bunu da umursamayıp temizliğe devam ettim. Aradan 1-2 saat geçti. Sonunda işi bitirmiştim. Günün yorgunluğunu kitap okuyarak atmaya çalıştım üzerimden.

UYANDIRIN BENİ!! [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin