Duştan çıktığım gibi bornozum ile birlikte odama girdim ve geceliklerimi giydim. Telefonumdan İnstagram'a girip bir süre vakit geçirdim. Ama bir sesle irkildim! Bu ses babamındı!!! Bu nasıl olur!? Babam bana uyumamı söylüyor. Bu korku içerisinde nasıl uyuyabilirim ki?😱 Elimde olmadan gözlerim devrilmeye başladığını hissettim. Birden uykuya ardından bir rüyaya daldım. Rüyadaki kişi üzerime doğru geliyordu! BABAM!!! Birden sebepsizce koşmaya başladı üzerime. Neden? Uyanmak istiyordum. Çığlık atıyordum ama kimse duyamaz. Çünkü kafamın içinde bağrıyorum! Birden ter içinde uyandım. Gecenin 03:58 di. Annem uyuyordu alt katta. Ağlıyordum. Annemin yanına inmek istiyordum. Ama annemi de korkutmak istemiyordum. Bu yüzden yorganımın içine girip sabah olmasını bekledim. Bir türlü sabah olmuyordu. Kitaplıktan kitabın bir tanesinin düştüğünü işittim. Yorganımı kaldırıp bakmak istiyordum ama yapmakta kararsızdım. Çünkü bir şey olur diye çok korkuyordum. Bir gıcırdama sesi geldiğinde dayanamayıp yorganı attım kafamdan ve gördüğüm şey karşısında kendimi tutamayıp çığlığı bastım. O da neydi öyle!?😱😰 Babamın gölgesinin etrafta dolaştığını gördüm. Annem gelip ışığı açınca annem şok içinde bana baktı. BAYILMIŞTIM! Annem de dayanamayıp üzerime bayıldı. Sabahı burda beraber geçirdik. Ben ayıldığımda annemin bana baktığını gördüm.
- Can! İyi misin!?😰
- Ahh! Başım çok ağrıyor.😩
- Neden bayıldın Can?😳
- Babamı rüyamda gördüm. Üzerime doğru koştu ve uyandım. Sonra etrafta babamın gölgesinin gezindiğini gördüm! Çok korktum!😭
- Eyvah! Korktuğum şey başıma geldi.
- Nedir o!?
- Baban bana vasiyet etmişti.
- Ne diye!?
- Baban kanserdi. Bu evi o yaptı ve senle burada yaşamamızı tembih etti ölürken. Beni de bu evin yanına göm dedi!
- Sen ne yaptın!?
- Gömdüm.
- 😨 Anne sen ne yaptın. Babam bize musallat mı oldu yani.
- Olabilir. Çünkü niye ormanın ortasında yaşamamızı istesin ki?
- Off. Bugün beraber yatalım mı?
- Ne!? Saçmalama. Kaç yaşına geldin Can!?🤨
- A-ama. Neyse yaa.😒
Çok korkuyordum. Tek başıma nasıl uyuyacaktım ki!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYANDIRIN BENİ!! [TAMAMLANDI]
Mystery / Thrillerİlk başta bir şehirde yaşayan anne ve oğlu babasının ölmesi üzerine bilinmedik bir şekilde ormandaki eve giderler. Can ilk başta eve alışmışken, mutlu bir yaşam sürmeye başlayacakken kendini bir felaketin ortasında bulur...