15 Dalis

418 38 2
                                    

Vos pavilkdama kojas grįžau į namus ir visa šlapia nužingsniavau į virtuvę atsigaivinti

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Vos pavilkdama kojas grįžau į namus ir visa šlapia nužingsniavau į virtuvę atsigaivinti. Liusija įpylė man šviežiai spaustų sulčių ir aš padėkojusi grįžau į savo kambarį nusiprausti. Greitai nusimečiau suprakaituotus drabužius ir palindusi po dušu juo pasimėgavau tik dešimt minučių. Tada greitai apsirengiau švarius šortukus ir šį kartą juodą palaidinę ant petnešėlių. Džeikas gali sakyti ką panorėjęs, tačiau neleisiu jam manęs kontroliuoti.

Išėjusi iš kambario nusileidau žemyn ir pradėjau ieškoti sporto salės, tačiau kad ir kiek ieškojau jos tiesiog neradau. Sutrikusi nežinojau ką daryti, turėjau dar šešias minutes ir tikrai nenorėjau vėluoti, todėl paklausiau pirmos pasitaikiusios merginos ir tamsiaplaukė nesupratusi ko aš iš jos noriu greitai pasišalino. Susinervinusi užlipau į viršų ir atsargiai pradėjau atidarynėti kiek vienas kambario duris tikėdama rasti Džeiką. Po galais šis namas tikras labirintas. Atvertusi penktas duris išgirdau triukšmą ir įžengiau į kambarį.

Kambaryje buvo tik didelė dvigulė lova su raudonu užtiesalu. Kampe ant stalo stovėjo nešiojimas kompiuteris, o ant sienos buvo pakabintas įstrižainis televizorius. Paėjau į priekį ir nustebau, kad jo kambarys per pus mažesnis už mano. Apsisukau ir mečiau žvilgsnį ant staliujo padėta nuotrauką. Joje buvo Džeikas, mažas su vyru ir moterimi. Tikriausiai tai jo tėvai nes vyras buvo panašus į jį.

-Ką čia darai? –Išgirdau balsą sau už nugaros ir akimirknsiu atsisukau.

-Man reikia tavo.. –Nesugebėjau užbaigti sakinio nes vaikinas buvo ką tik iš tušo. –Manau ateisu vėliau, - išlemenau visa išraudusi.

Nors Džeikas buvo apsijuosęs rankšluosčiu vis tiek pasijutau nejaukiai ir dabar jis aiškiai matė kaip aš išraudau. Sutrikusi pradėjau eiti atatupsta, buvo kėblu prieš jį nusirengti, bet dabar pasijutau dar blogiau. Vaikinas buvo ką tik po dušo, ir persibraukęs ranka per plaukus jis pradėjo artintis prie manęs. panikuodama žvilgtelėjau atgal ir puoliau prie durų, bet sugebėjau tik vos jas priliesti. Tuomet jis vienu rankos judesiu užtrenkė jas ir uždėjo ranką taip, kad nepasprukčiau. Pradėjau panikuoti ir mano pulsas akimirksniu pagreitėjo. Negalėjau taip stovėti, todėl lėtai apsisukau ir susidūriau su jo patrauklia šypsena ir primerktomis akimis.

-Nemoki belstis? –Su sarkazmo gaidele paklausė jis ir nelaukęs mano atsakymo palinko į priekį. – Ar tikėjaisi išvysti būtent tai? O gal ko nors daugiau tikėjaisi?

-Negalbėk nesamonių, - visa išraudusi pradėjau mikčioti. –Aš vėluoju ir nerandu salės todėl. –Užsikirtau ir nuleidau akis į jo krūtinę, jau geriau žiūrėsiu ten negu į jo akis.

-Manau man tikrai nebus nuobodu čia su tavimi. - pasišaipė jis ir aš prikandau lūpą.

-Tai trūks tik vasarą, - sugebėjau atsikirsti ir tai jam sukėlė šypseną.

-Manai Rėjus su Amanda įsivaikino tave tik vasarai? –Sukikeno jis ir pakėlęs mano smakrą privertė pažvelgti į jį. –Tavo tikroji tapatybė ištrinta, trauktis nėra kur. O dabar pabūk čia kol apsirengsiu ir tuomet mudu kartu nueisim į salę. –Pasiūlė jis, bet aš vos matomai papurčiau galvą.

-Aš palauksiu už durų.

-Ne, palauksi čia. –Užprotestavo jis ir atsitraukė.

Vaikinas priėjo prie spintos, o aš užmerkiau akis, kad nereikėtu matyti kaip jis nusimeta rankšluostį ir lieka nuogas. Iš tiesų nuo tokios minties tik dar labiau pajutau karštį ir dabar mano skruostai jau degė. Peikiau save už tokias mintis ir bandžiau įsikalti, kad jis trejais metais už mane vyresnis. Tačiau nepaisant to tikrai norėjau kažko kas privertu mano kūną pasijusti geriau. Bet ir pati puikiai supratau, kad galvoju visiškas nesąmones. Juk aš gyvenimę nesu turėjusi vaikino, niekada nesibučiavau ir dėl dievo meilės ką čia galima daugiau ir galvoti.

Kai Džeikas apsirengė kartu su juo nusileidau žemyn ir jis nusivedė mane į rūsį. Truputį apstulbau ir tuomet suvokiau, kad čia ir yra salė. Didžiulis tarsi stadionas po žeme. Čia buvo daugybę treniruoklių ir aš net nežinojau nuo ko pradėti, tačiau Džeikas stumptelėjo mane pirmyn ir pradėjo žingsniuoti prie vieno vyriškio kuris buvo atsirėmęs prie vieno treniruoklio ir maigė savo mobilųjį.

-Keilobai, - ištarė Džeikas ir vyriškis atsisuko.

-Džeikai, gera tave matyti.

Jie paspaudė vienas kitam rankas ir aš įsispoksojau į savo tikrai seksualų trenerį. Ir kodėl visi turi atrodyti pritrenkiamai? Šviesūs trumpi plaukai ir žydros akys. Vaikinas vilkėjo sportinius juodus šortus ir aptemptus marškinėlius ir nors tikrai kietai atrodė puikiai suvokiau, kad jis už mane vyresnis mažiausiai penkioliką metų.

-Čia Lėja, - pristatė mane ir vyras linktelėjo.

-Malonu susipažinti Lėja, aš Keilobas.

Šyptelėjau nes nežinojau ką pridurti. Galiausiai Džeikas išėjo , o aš pradėjau daryti paprastus pratimus. Nors nelabai supratau kodėl mes žaidžiame su tokiais pratimais, bet nesiginčijau ir dariau viską ką man liepė. Ir po dviejų valandų suvokiau, kad mano raumenys tuoj pryš. Jaučiausi visa nusikamavusi, bet žinojau, kad tai tik pradžia. Ir tai tęsis visą vasarą, o gal ir visus metus ar du. Tačiau aš tam pasiryžau ir dabar neketinu pasiduoti.

Treniravausi su penkių minučių pertraukomis. Kas kartą darydavau tuos pačius pratimus. Prisitraukimai, atsilenkimai, šokynėjimas per šokdynę, penkių metrų bėgimas, kabėjimas. Ir tai iki pat puse dvylikos. Jau dabar norėjau griūti ant čiužinio ir daugiau nebeatsikelti, bet mano treneris buvo kur kas atkaklesnis. Beje jis prasitarė, kad man be galo nuskilo, nes kai kurie dvidešimtmečiai vaikinai ne visada ištveria tai ką dabar darau aš. Matyt tai turėjo mane paguosti, bet aš kaip visada ką nors kvailo lepteliu kaip ir dabar atsakiau, kad rytoj mane teks kelti su keltuvu iš lovos nes nesugebėsiu pajudinti nei vieno raumens. Tačiau iš kitos pusės džiaugiausi, kad yra motivacija, gal būt tai sustiprins ne tik psichologiškai, bet ir pagerins mano fizine forma. 

Žaidimo pradžia 1 (✔️)Место, где живут истории. Откройте их для себя