Epilogas

591 40 11
                                    

Po vienerių metų.

Sėdėjau už stalo ir nervingai žvilgčiojau į savo stalčių. Šiandien buvau kaip niekad išsiblaškiusi, gal būt todėl, kad ryte siaubingai pykino? Aišku, tikriausiai apsikrėčiau kažkokiu virusu, tačiau pykinimas nepraėjo, o ir karštis pradėjo mušti todėl puse dienos teko praleisti namuose. O dabar aš čia ir niekaip negaliu susikaupti, nes prakeiktame stalčiuje buvo nėštumo testas. Prakeikimas jeigu bus teigiamas, aš jį pasmaugsiu.

Jaučiau kaip mano pyktis pradeda veržtis pro kraštus ir aš nebegalėdama daugiau laukti atidariau stalčių ir drebančiomis rankomis ištraukiau testą. Gilei įkvėpiau ir pažvelgusi net nusikeikiau. Jis buvo teigiamas. Stipriai suspaudžiau testą ir nieko nelaukusi patraukiau į Rajano kabinetą. Jis buvo naujasis saugumo centro direktorius jau daugiau negu aštuonis mėnesius ir jam gana neblogai sekasi.

Ėjau iki lifto ir stengiausi išlikti rami, rami, po velnių tą Maksą. Jis už tai atsiims, jis nuo pat pirmos akimirkos kai pabudau iš komos nenuleidžia nuo manęs akių. Iš pradžių kai mane operavo jie privalėjo man sukelti komą, po savaitės jie mane pažadino ir stebėjo du mėnesius, negana to buvau prižiūrima kaip mažas vaikas ir Maksas užtikrino, kad nepasprukčiau iš ligoninės. Jis ne Džeikas, su juo juokauti negalėjau, o ištrūkti iš jo nuosavo kalėjimo buvo tas pats kas tapti balerina. Todėl kai pagaliau mane išleido iš ligoninės jis dar visą mėnesį man neleido grįžti į saugumo centrą. O kai pagaliau grįžau buvau paskirta savo senai grupei ją mokyti dar tris metus, nes jiems dar daug ko reikia išmokti. Nuostabu, tobula ir viskas tik dėl Makso kuris per daug manimi rūpinasi.

Tai, kad mudu pora nekeičia to fakto, kad jis gali valdyti mano gyvenimą. Bet jis tai ir daro. Kontroliuoja kiekvieną mano veiksmą, žino kur aš ir su kuo, o dabar jis mane privers sėdėti namuose ir sūpuoti kūdikį. Man greit bus devyniolika ir aš dar nepasiruošusi būti mama. Po galais ir ką jis sau galvojo? Žinoma tai puikus būdas priversti mane daugiau nekelti čia kojų, bet kodėl jis taip siaubingai turėjo pasielgti? Dabar jo dėka aš nėščia, nė nespėjau pasidžiaugti savo gyvenimu. Šunsnukis, parazitas, prisiekiu jeigu jis tik paklius man po kojom, jis bus pirmas kurį nudėsiu.

Vos tik nusileidau liftu žemyn patraukiau į Rajano kabinetą. Nė nepaklausiusi jo sekretorės ar jis užsiėmęs ar ne, praėjau pro merginą ir greitai atidariusi duris įsispoksojau į vyrą kuris kalbėjosi su Maksu.

-Tu, - sušnypščiau ir Maksas atsisuko į mane. -Kaip taip galėjai žemai pulti?

Prisiartinau prie jo ir pabandžiau trenkti tačiau jis sustabdė mane ir užlaužęs rankas prisitraukė prie savo krūtinės. Jis keistai į mane pažvelgė tarsi nė nenutuoktų apie ką aš kalbu tačiau mano rankose testas pasakė viską ką reikėjo.

-Tu laukiesi? -Nustebęs jis paleido mane ir jo žaliose akyse išvydau nuostabą.

-O kaip tau atrodo, tik nesakyk, kad to neplanavai, -surikau ir jau norėjau mesti tą prakeiktą testą jam į veidą tačiau į kabinetą įėjo Džeikas su Sofija.

Pastaraisiais mėnesiais savo bute gyvenau kartu su Sofija kuri buvo ne tik puiki draugė tačiau dar ir prižiūrėjo mane. Ji po mano nelaimės pradėjo draugauti su Džeiku. Ir jiedu iš ties puiki pora, o ir pats Džeikas atrodė kaip avinėlis šalia Sofijos.

Mergina nustebusi pažvelgė į mane ir šyptelėjusi prisiartino ir iš mano rankų ištraukė nėštumo testą. Dabar jaučiausi kaip niekada sutrikusi ir vis žvilgčiojau tai į Sofyja tai į Maksą kuris regis irgi buvo kiek šokiruotas mano naujienos.

-Mel, šis testas mano. -Numykė ji susigėdusi ir pažvelgė į testą. -O aš laukiuosi. -Ji šyptelėjo ir Džeikas nustebęs apkabino ją ir prispaudė savo lūpas prie jos.

-Kaip suprasti, palaukit balandėliai. -Sumosikavau rankomis nutraukdama karštą jų bučinį. -Sofija, paaiškink. -Paliepiau draugei kuri droviai šyptelėjo.

-Aš padariau testą ir palikau jį ant kriauklės ir susijaudinusi nubėgau į virtuvę pasidaryti kavos, o tada tu įlėkei į tualetą ir ten užsidarei. Galiausiai kai išėjai savo testo neradau, bet radau tavo padėta ant vonios krašto. Manau tu buvai tokia sukrėsta, jog per klaida paėmei mano testą ir viskas.

-Tai aš ne nėščia? -Drebančiu balsu paklausiau.

-Ačiū dievui tu ne nėščia, -sukikeno Maksas ir aš trinktelėjau jam į šoną. -Kas negerai? Aš per jaunas būti tėveliu.

-O aš maniau, kad tu nori mane pririšti prie namų, - numykiau kiek susigėdusi.

-Tik ne tokiu būdu.

Maksas pabučiavo mane ir mudu susitaikėme. Man net palengvėjo, kad aš nesilaukiu, bet buvau be galo laiminga dėl Sofijos.

Visi pradėjo sveikinti merginą su būsimu vaikeliu, o aš stebėjau viską iš šalies. Atrodo viskas susiklostė gerai. Aš su Maksu, Džeikas su Sofija. Tačiau Makso santykiai su tėvu vis dar komplikuoti. Jis jo neįskundė dėl manęs tačiau privertė atsistatydinti. Aš atleidau Viktorui vis dėl to jis norėjo tik gero savo sūnui. Na, o dar viena gera žinia, kad Amanda jau kaip keturi mėnesiai yra nėščia ir laukiasi Rajano vaiko. Būtent dėl to vyras ir sutiko mesti pavojinga darbą ir pereiti prie vadovavimo. Na, o mums jau reikia eiti ir organizuoti vakarienę.

-Mel, - Maksas pastvėrė mano ranką ir aš sustingusi atsisukau į jį. -Aš myliu tave.

Tereikėjo pažvelgti į jo akis, kad visiškai mane nuginkluotų ir išsišiepusi prispaudžiau savo lūpas prie jo.

-Aš tave myliu labiau. - Sušnabždėjau ir stipriai jį apkabinau. Vis dėl to dabar turiu dėl ko gyventi ir tik būdama prie mirties tai supratau.


Visgi nusprendžiau labai nieko netaisyti apart šiokių tokių klaidų, nes suvokiau, kad pakeisiu viską ir antra bei trečia dalis nebetiks. ačiū times kas skaitė. 

Žaidimo pradžia 1 (✔️)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora