21.Bölüm "Dudakların Nabzım"

3.2K 239 332
                                    

● 《21》

Jimin duyduğu cümleye karşılık gülümsedi.Ellerini Jungkook'un boynuna dolayıp kendine çekti.Dudaklarını birleştirip kucağında yerleşti.Jungkook serumlu elini Jimin'in kıyafetinden içeri sokup bedeninde yuvarlıklar çizmeye başladı.Jimin Jungkook'dan ayrılıp alınlarını birleştirdi.

"J-Jungkook,burada olmaz."

Jungkook omuz silkip dudaklarını Jimin ile tekrar birleştirdi.Jimin tekrar ayrılıp kucağından yavaşca indi.Hasta bakıcısı koltuğuna oturduğunda odaya doktor girdi.

"Geçmiş olsun Jungkook Bey."

Jungkook kafa sallayıp doktoru dinlemeye devam etti.

"Bir kaç gün dinlenmeniz gerekiyor,daha sonra taburcu olabilirsiniz."

Jungkook anlar gibi kafasını salladı fakat şuan odak noktası doktoru pür dikkat dinleyen Jimin'deydi.

"Geçmiş olsun."

Jungkook kafa sallayıp teşekkür etti ve kafasını yastığa yasladı.O sırada odaya Taehyung girdi.

"Jungkook,sana bıçağı saplayanı bulduk."

Jungkook kaşını kaldırmış büyük bir merakla bakıyordu.

"Bıçağı mutfakta bırakmış,oradan parmak izini bulduk.Adamı şuan herkes arıyor. Ayrıca adam babanın adamlarından biri."

Jungkook sinirle elini yatağa vurdu.

"Tahmin etmeliydim böyle yapacağını!"

Jimin dolu gözlerini tavana doğru kaldırıp ağlamayı engellemeye çalıştı.

"Aslında tahmin etmek de zor değil.Sonuçta karısına çarptım."

Jungkook yutkunup Taehyung'a baktı.Ne diyecekti?Aslında sen annemi bu hale getirmedin ama babam senin anneni öldürdü mü?

"Şu saaten sonra yanımdan ayrılmayacaksın Jimin."

Jimin kaşlarını çatıp anlamsızca baktı.

"Yanından ayrılan ben değil sensin."

Jungkook kaşlarını kaldırıp "doğru" der gibi Jimin'e baktı.Jimin kafasını kaldırıp Jungkook'un ona baktığını görünce gülümsedi.Jungkook Jimin'in gülüşüne karşılık tebessüm edince,
Taehyung ikisine anlamsızca baktı.

"Siz ikinize ne oluyor?"

Jimin bakışlarını Jungkook'dan uzaklaştırıp Taehyung'a baktı.

"Hiç,hiçbir şey."

Taehyung emin olmak istercesine daha da sorarlı bir şekilde baktı.

"Emin misin?"

Jimin "eminim" dercesine kafasını salladı.

"O adamı ne olursa olsun bul Taehyung."

Taehyung anlayışla kafasını salladı.

*

"Efendim Jungkook'un durumu şuan iyi.Hayati bir tehlikesi yokmuş."

Yaşlı adam mermi doldurduğu silahi masasının üstüne koyup içinde üç tane sigara kalan paketi alıp içinden bir sigara çıkardı.Dudaklarının arasına koydu ve adamlarından biri çakmağını alıp adamın sigarasını yaktı.Yaşlı adam kalın parmaklarıyla sigaradan derin bir nefes alıp dudaklarından uzaklaştırdı.

"Jungkook o sürtüğü korumaya devam ederse,onunda sonu Jimin'in ki gibi ölüm olacak."

Yaşlı adamın adamlarından biri devreye girip konuştu.

~.My Soulless Darling.~  {Kookmin,Jikook} ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin