● 《18》
Jungkook Jimin'e biraz daha su sürüp musluğu kapattı.Jimin'in belinden tutup kaldırdı.Yavaşça küvetten çıkarıp bornozu giydirdi.Jimin'i yatağa otutturup bornozla üstündeki ıslaklığı sildi.Bornozun iplerini yavaşça söküp açtı.Jungkook gördüğü manzarayla yutkunup kafasını çevirdi.Kendine gelip dolabından temiz kıyafetler çıkardı.Jimin'in bornozunu üstünden çıkarıp yatağa koydu.Atleti alıp Jimin'e giydirdi.Daha sonra tişörtü giydirdi.Baksırı tedirgince eline aldı.Jimin hemen elinden aldı.
"G-Gerisini ben hallederim,sen çık."
Jungkook kafasını salladı.Hızlıca odadan çıkıp kapıda beklemeye başladı.Bir kaç dakika sonra konuştu.
"Bitti mi Jimin?"
Jimin odanın içerisinden cevap verdi.
"Evet."
Jungkook odaya tekrar girip Jimin'in arkasına oturdu.Saç havlusunu eline alıp Jimin'in saçlarını kurutmaya çalıştı.Bu sırada Jimin aynadan kendisini ve Jungkook'u izliyordu.Jungkook havluyu çekip yavaşça Jimin'in saçına yaklaştı.Derin bir nefes alıp kokladı.Jimin bu hareketiyle titremişti.
Jimin arkasını dönüp Jungkook ile gözlerini kenetledi.
"Daha iyi misin?"
Jimin Jungkook'un sorusuna kafasını salladı.
"Biraz uyumak istiyorum."
Jungkook kafasını sallayıp yorganı açtı.Jimin içine hızlıca girdi.Jungkook yorganı güzelce Jimin'in üstüne örttü.Jimin'e biraz daha yaklaşıp alnına tüy kadar hafif bir öpücük kondurdu.
"İyi uykular,küçük."
Jungkook son kez gülümseyip odadan hızlıca çıktı.Fakat Jimin düsünceliydi.Daha dün ona iğrenç davranan biri ne oldu da bu kadar iyi davranıyordu?Jimin gözlerini sımsıkı kapayıp uyumaya çalıştı.
•●●●●●•
Jimin yanağında hissetiği dudaklarla gözlerini hızlıca açıp,bedeni yatağın yanına çekip üstüne çıktı.Jimin Jungkook'u görmesiyle bıkkınca bir nefes verdi.
"Napıyorsun?"
Jungkook sırtıp elini Jimin'in beline koydu.
"Ateşine bakıyordum da,sen pek iyi değilsin galiba?"
Jungkook sırıtırak söylemişti.Jimin hızlıca Jungkook'un üstünden kalkıp yanına oturmuştu.Jungkook birden Jimin'i kendine çekip sarıldı.Ellerini Jimin'in ince belinde kenetleyip yüzlerini yaklaştırdı.Jimin bir tepki vermeden Jungkook'a bakıyordu.
"Ben özür dilerim Jimin."
Jimin duyduğu cümleyle şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı.
"Ne?"
Jungkook gülümseyip Jimin'in omzunda ki yarasına yaklaştı.Dudaklarını yaraya bastırıp derin ve anlamlı bir öpücük bıraktı.Kafasını orada bırakıp derin nefesler aldı.Kafasını kaldırıp Jimin'e doğru baktı.Jungkook elini Jimin'in yanağına koyup burnuna bir öpücük bırakıp alınlarını yasladı.Jungkook ve Jimin gözlerini kapatmış yatakta alınları yaslı bir şekilde duruyorlardı.Bu hayatlarında ki en huzurlu an olabilirdi..
Jimin derin bir nefes verip alınlarını ayırdı.
"Sadece bir günlüğüne izin ver kendim gibi davranayım Jimin."
Jimin kafasını sallayıp gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı.
"Seni anlamıyorum Jungkook,gerçekten anlamıyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~.My Soulless Darling.~ {Kookmin,Jikook} ✔
Fanfic"Ha bu arada." Çenemi sinirden sıkıyor ve onun ne diyeceğini bekliyordum. "Ben zaten seni öldürmek için burdayım. Ben Jeon Jungkook,katiline selam ver Jimin..." Top:Jungkook Bottom:Jimin 18062020 #jikook 1 16082020 #kookmin 1 TAMAMLANDI ✔