● 《29》
Jungkook kağıdı sinirle elinde buruşturup bir küfür savurdu.Bu adamdan bıkmıştı.Her ne kadar direnmeye çalışsada,Jimin'i korumaya çalışsada onu daha da tehlikeye sürüklüyordu.Her seferinde dayanmaya çalışıyordu fakat bu adam onu güçsüzleştiriyordu.Jeon Jungkook'un dayanacak gücü kalmamıştı.
"Noldu Jungkook?"
Jungkook küçüğünün sesiyle derin bir nefes aldı.Kağıdı cebine tekrar koyup hiçbir şey olmamış gibi yüzüne sahte bir gülümseme koyup önüne döndü.
"Bir şey olmadı sevgilim,bar ile ilgili."
Jimin anlamış gibi kafasını sallayıp kollarını kaldırdı.
"Üşüdüm,ısıt beni."
Jungkook gülümseyip hızlıca sevgilisinin yanına gidip sarıldı.Tek huzur bulduğu şey küçüğünün kollarında onun kokusunu soluyup gözlerini kapatmaktı.
*
Taehyung bar sandalyesinde daha da dikleşip Jin'in ağızına doğru inledi.
"Mmh"
Jin bar taburesinde oturan sevgilisinin(!) ince belini daha da sert tutup kendine çekti.
"Eğer durmazsan kendime hakim olamayacağım Taehyung."
Taehyung Jin'den ayrılıp taburede dikleşti.Boğazını temizleyip içkisinden biraz daha yudumladı.Jin çalan telefonla odağını Taehyung'tan çekmiş ve telefonda ki kişiye vermişti.
"Bebeğim benim gitmem lazım,sonra görüşürüz."
Taehyung kafasını sallayıp konuştu.
"Görüşürüz."
Fakat Taehyung bilmiyordu ki bu onu son görüşüydü..
"ŞİMDİ BARIMIZIN YILDIZI OLAN MİN YOONGİ SAHNEDE!"
Taehyung tanıdık gelen isim ile kaşlarını çattı.O gıcık adam olamazdı değil mi?Sonuçta Yoongi adında binlerce insan vardı.
Kediciğin yaptığı dans bu ^^
Sahnenin ışıklarının koyu bir renge bürünmesiyle daha iyi görmek için gözlerini kıstı Taehyung.Sahneye hızlı adımlarla çıkan çocuğu gören seyirciler bir saniye bile beklemeden çığlık çığlığa bağırmaya başlamışlardı.Bu insanların bu çocuğu çok sevdiğinin göstergesiydi.Çalan müzikle çocuk dansa başlamış,bağırmalar daha da artmıştı.
"İŞTE ADAMIM MİN YOONGİ!"
"DANS DİYE BUNA DERİM!"
"BU ÇOCUK BİR HARİKA DOSTUM!"
Çocuk gelen tezahüratlara karşı sırıtmış dansı daha da çekici hale getirmişti.Taehyung kabul etmeliydi bu çocuktan ciddi anlamda etkilenmişti.Çocuk dansı bitirince hızlı adımlarla kulise ilerledi.Taehyung merakına engel olamamış kulise doğru ilerlemişti.Kapıyı açıp hızlıca içeri girdi.Fakat gördüğü manzara ile gözleri şaşkınlıkla açılmıştı.
Karşısında ki kişi tanıdığı Yoongi'ydi ve onun üstü çıplaktı!
"Hass..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~.My Soulless Darling.~ {Kookmin,Jikook} ✔
Fanfic"Ha bu arada." Çenemi sinirden sıkıyor ve onun ne diyeceğini bekliyordum. "Ben zaten seni öldürmek için burdayım. Ben Jeon Jungkook,katiline selam ver Jimin..." Top:Jungkook Bottom:Jimin 18062020 #jikook 1 16082020 #kookmin 1 TAMAMLANDI ✔