*Louise's POV*
*06:00*
Ik hoor de wekker afgaan. Het enige wat ik kan denken is het feit dat alle ellende weer zal beginnen... de eerste schooldag. Met een chagrijnige blik stap ik uit mijn bed en besluit ik maar wat te gaan eten beneden. Mijn ouders en broertje zitten al opgewekt te eten.*08:00*
Ik arriveer op school en gelukkig zie ik al snel mijn vrienden staan. Ik loop naar hun toe, al snel merk ik dat niemand goed gezind is. Zodra dat ik het belsignaal hoor overleg ik met mijn vriendinnen waar we naartoe moeten. Als we hebben gevonden waar we moeten zijn, zie ik al snel dat Arne ook bij ons in de klas zit. Ik en mijn vriendinnen hebben al zoveel over hem gehoord afgelopen jaren plus hij is nog eens kei knap. Een absolute hunk dus. Iedereen weet dat hij een fuckboy is, typisch iemand waar ik verliefd op zou kunnen worden . Na een toespraak van onze klastitularis kunnen de lessen beginnen. Je merkt al vlug dat onze klas erg uiteen is gegroeid en dat iedereen het wat moeilijk heeft met contact leggen. Mijn vrienden groep zit dan ook een in andere klas op Emma na, ik en Emma volgen samen sociale technische wetenschappen. Emma heeft al een plek naast Kim een ander meisje van mijn klas. Ik kijk wat rond en zie een plaatsje vrij naast Arne, hier besluit ik dan ook te gaan zitten want ja wie wilt nu niet naast zo een hunk zitten. Al snel ontstaat er een gesprek. Zo vertelt hij over zijn vrienden en dat zij in de zomervakantie naar LA zijn verhuist om hun droom waar te maken. Al snel merk ik dat dit een gevoelig onderwerp is voor hem en dus probeer ik het onderwerp te veranderen door te vragen of hij misschien met ons aan tafel wilt zitten deze middagpauze. "Graag" zei hij dan ben ik toch wat minder eenzaam lacht hij.Toen ik Emma en Arne in de refter zaten te wachten op de andere merkte ik dat Arne steeds aandacht probeerde te zoeken door me wat te plagen ik ging hier verder niet teveel op in omdat ik te bang was verlieft te worden. Al snel kwamen de andere eraan ik stelde hun voor aan Arne en we namen ons eten. Bram geraakte makkelijk aan de praat met Arne hier was ik erg blij om want ik wou Arne niet het gevoel geven dat hij buitengesloten word terwijl ik met de meiden aan het praten was.
*Arne's POV*
Ik zit wat in de refter met Bram te kletsen al snel hebben we het over Louise. Ik vind Louise echt een leuk meisje ik vind het erg lief van haar dat ze me al direct zo opvangt en me ook betrekt in de groep. Waarschijnlijk zal zij wel met een hele andere blik naar mij toe kijken. Ze zal waarschijnlijk ook al wel gehoord hebben van meisjes dat ik een fuckboy ben... eventjes ben ik stil. Ik merk dat Bram van onderwerp wilt veranderen want hij begint wat te vertellen over zijn familie. Ik krijg alles maar wat wazig binnen want in mijn hoofd kan ik alleen maar aan mijn vorige relaties denken al die meisjes die mijn hart gebroken hebben, uiteindelijk heb ik toch altijd de schuld gekregen en bestempeld iedereen mij nu als "fuckboy". Bram merkt al snel dat ik niet echt aan het luisteren ben en probeert mijn aandacht te trekken door wat luider te gaan spreken. Wanneer ik op kijk merk ik dat Louise naar me aan het staren was. Zodra ze merkte dat ik haar door had draaide ze zich snel om en ging verder met het gesprek met de meiden.Wat zal er in de rest van het verhaal gebeuren? Kan Louise afstand houden van Arne of zal ze toch verliefd worden? En hoezo ligt het Arne zo zwaar dat zijn vrienden verhuist zijn? & is Arne echt een fuckboy of zijn dit maar praatjes?
JE LEEST
Teenage love
ChickLitHye, dit is mijn eerste verhaal en i'm very insecure about it 😅. Wees niet te streng ajb😅. Zodra er een fatsoenlijk einde is komt er een fatsoenlijke beschrijving dit omda ik totaal nog niet weet waar ik naartoe wil met dit verhaal. Het heeft tot...