chapter 16

2 0 0
                                    

*Louise's pov*

Arne blijft me knuffelen terwijl ik in tranen uitbarst. "ik kan het echt niet aan, ik hou zoveel van u Arne maar al die twijfels zijn me echt gek aan het maken. ik wil je gewoon kunnen vertrouwen." " rustig maar liefje, ik snap dat vertrouwen moeilijk is dat is niet jou schuld, dat komt waarschijnlijk door je exen en ook wat door mij. omdat ik vroeger zo en klootzak was..." Arne word even stil. ik knuffel hem harder en geef hem een klein kusje. ik merk dat hij begint te blozen. " het is echt niet uw schuld, iedereen heeft wel fouten gemaakt in het verleden waar die nu spijt van heeft. die stomme Melissa moest zich gewoon niet komen bemoeien." "ik weet het wel babe, maar ik wil gewoon dat je mij kunt vertrouwen, daarom ga ik mijn best doen u zo gelukkig mogelijk te maken en u te bewijzen dat je mij kunt vertrouwen ookal zijn we niet samen"

*Arne's pov*

Louise kijkt mij met haar doorweekte ogen aan. god wat is ze toch schattig seg. ik glimlach naar haar en ze glimlach terug. niks kan mij gelukkiger maken dan haar glimlach zeker nu nadat ze zich zo slecht heeft gevoeld. ik blijf Louise knuffelen, ik wil echt dat ze zich beter voel en dit is het minste dat ik kan doen nadat ik haar zo slecht heb laten voelen. ze legt haar hoofd tegen mijn borstkast en ik wrijf door haar haar. " het komt echt wel goed oke, je kan alle tijd nemen die je nodig hebt en ik ga echt mij best doen dat beloof ik je." ik hoor dat ze rustig aan het kalmeren is, toch wil ik haar niet loslaten het liefst van al zou ik haar gewoon voor altijd in mijn armen willen houden.

"sorry Arne sorry dat ik zo een warboel ben sorry dat ik na onze eerste date al loop te janken, sorry dat ik zo een gevoelige baby ben..... soms word alles gewoon wat teveel" hoor ik Louise fluisteren. "hye liefje het is oke he ik ben er voor je je hoeft je echt niet te excuseren ik snap hoe je reageert. je bent helemaal geen baby echt niet en als je een baby zou zijn ben je wel mijn baby." Louise kijkt me aan en begint te blozen. ik leun naar haar toe en sluit mijn ogen, al snel sluit Louise de plek tussen onze lippen. haar lippen zijn zo ongelofelijk zacht. "wat ben je toch een cutie." fluister ik tegen haar lippen aan. snel volgt er nog een kusje.

wanneer ik op de klok kijk merk ik dat het al 22:00. " vind je mama het wel oke dat ik hier nog zolaat ben." "ja hoor we zullen anders zo wel gaan vragen tot hoelaat je nog kan blijven." "ik ga wel, dan kan jij nog wat kalmeren." ik loop naar de mama van louise toe. "hallo mevrouw, ik kom eventjes vragen tot hoelaat u het oke vind dat ik hier blijf." "oh dat vind ik heel lief van je, laat me eens kijken..... het maakt opzich niet zo heel veel uit, er is toch geen school morgen. ik merk ook dat Louise veel gelukkiger is als ze bij jou is dus ze verdient wel eens wat afleiding." " dankuwel mevrouw."

ik loop terug naar boven en zie dat Louise op het bed is gaan liggen. "vind je het okee als ik erbij kom of heb je dat liever niet." "kom maar hoor." ik ga naast haar in bed liggen, ik besluit mij wat verder van haar af te leggen om haar niet af te schrikken ofzo. na een tijdje merk ik dat ze vanzelf tegen mij aan komt liggen, ik besluit dan toch mijn arm om haar heen te leggen.

*Louise's pov*

ik voel me zo gelukkig en ik voel me zo goed in zijn armen. ik leg mijn hoofd op zijn borstkast en stel voor om een film te kijken. ik doe de tv aan en geef de afstandsbediening aan hem. "jij mag wat kiezen van mij als bedankje voor het troosten en de fantastische date." "maar liefje toch daar hoe je me echt niet voor te bedanken ik doe dat echt met veel plezier." ik begin te blozen en laat hem toch maar een film kiezen.

na een tijdje heb ik het gevoel dat ik inslaap ga vallen. ik hecht hier niet teveel aandacht aan omdat ik echt geen zin had om Arne naar huis te sturen. na een tijdje vallen we beide in slaap.

* 2 uur later*

ik word wakker van een flits. ik zie dat mama naast het bed staat. ik maak Arne rustig wakker. "omg sorry het spijt me echt we zijn beide inslaap gevallen." "maak je maar geen zorgen het is oke word maar rustig wakker zodat Arne veilig naar huis kan rijden. ik heb ook een foto gemaakt, ik zal hem je doorsturen. al snel hoor ik een ping van mijn telefoon en ik ga kijken. "omg hahha mama waarom doe je dat." "ik dacht dat he misschien een leuke herinnering zal zijn." "haha dankje mama het is een kei leuke foto." mama loopt de kamer uit om Arne rustig wakker te laten worden. ik laat de foto aan Arne zien. "die is echt leuk liefie zie hoe schattig je erop staat. stuur die door naar mij." ik stuur de foto door. ietsjes later vertrekt Arne naar huis. niet veel later val ik ook inslaap hierdoor heb ik geen tijd gehad om Arne nog de appen. achja ik stuur hem morgen wel.

Teenage loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu