*zaterdag*
*Louise's pov*
Ik word al erg vroeg wakker. Ik heb echt zalig gedroomd. De kus de kriebels allemaal waren ze aanwezig. Daarom word ik ook wakker met een lach. Ik loop naar beneden waar mijn ouders en broertje al zitten te eten. "Je ziet er zo vrolijk uit". Ik glimlach alleen. Ik pak wat brood en begin te eten. Al snel krijg ik een appje van Arne.♥️: Hye beautiful, ik heb echt heel veel zin in straks!! Hoop dat je niet teveel stress hebt.
Louise: Hyee cutie, ik heb ook echt zin in straks ik kan niet wachten!! Wat verwacht je nou ik die geen stress heeft bestaat toch niet.
♥️: gewoon jezelf zijn en dan komt het echt wel goed!!
Louise: nou nja ik hoop het
♥️: komt wel goed. Ik moet mijn mama gaan helpen. Ik zie je straks xo
Louise: tot straks xo
Ik lach naar mijn telefoon mama heeft mij door en vraagt wat er zo grappig is. Oh niks hoor antwoord ik haar blozend. Na het eten ga ik snel naar boven en ga ik alvast mijn kleding klaarleggen. Ik kies voor een lente jurkje met sneakers. Ik besluit mijn haar te krullen voor de verandering.
Een paar uur later ben ik volledig klaar ik sta voor de spiegel en ben tevreden met het resultaat. Ik besluit een appje naar Emma te sturen.
Louise: Hye girlll, zometeen mijn 2 de date met Arne ik stress m echttt wish me luck. ♥️
Emss: omgg veel plezier girl!! Komt echt wel helemaal goed & niet teveel zoenen eh ;))
Louise: haha gekkie ik zal mijn best doen ;)
ik doe mijn schoenen aan en loop naar beneden. ik zeg nog gedag tegen mijn ouders en mijn broertje en vertrek dan naar het bos. het is nu 15:45 en het bos ligt maar 8 minuutjes van thuis vandaan. vermits we om 16:00 hebben afgesproken heb ik dus voldoende tijd en zal ik ruim optijd aankomen. na een stukje wandelen kom ik aan bij het bos ik zie Arne uit het bos wandelen wat opzich wel vreemd is vermits hij helemaal niet door het bos moet om van zijn thuis naar hier te komen. hoezo kom jij uit het bos vroeg ik snel ''stel jezelf maar niet teveel vragen schoonheid'' onderbreekt Arne me snel. ik stel voor dat we vertrekken. snel geeft Arne mij een knuffel en we beginnen te wandelen. alleen kan ik me niet echt focussen, mijn hoofd zit steeds bij het feit dat ik hem nogsteeds niet goed kan vertrouwen. kunnen we ergens over praten zeg ik al snel. Arne word stil en laat mij aan het woord. oke dus dit gaat waarschijnlijk heel kut overkomen maar door mijn exen heb ik het echt moeilijk jongens te vertrouwen en ik heb al vaker van meiden gehoord dat jij een fuckboy bent en dat je niet te vertrouwen bent.
*Arne's pov*
ik wist dat ze met twijfels zat. ik vertel haar dat ik slechte vriendinnen heb gehad. ik heb eens een meisje gezoend terwijl ik een relatie had ja ik ga niet zeggen dat dit juist was maar het was meer uit wraak nadat ik gehoord had dat ze achter mijn rug met mijn beste vriend zat te flirten. ik ben hier helemaal kapot van geweest ze was het eerste meisje waar ik echt van hield het eerste meisje waar ik zo serieus mee was voor dat meisje zat ik inderdaad in mijn fuckboy periode. ik was single en ging veel naar feestjes ik ben toen vaker met verschillende meisjes thuis beland. maar ik ben altijd eerlijk geweest. ik wou op dat moment geen relatie, ik wou genieten van het vrij zijn ik was nog zo jong. doordat ik dus een ander meisje heb gezoend uit wraak op Melissa mijn ex dus denkt iedereen dat ik dat gewoon uit plezier deed omdat zij tegen iedereen vertelde dat ze nooit iets mis gedaan had enzo. als ik niet real met je was zou ik je nooit op een vol schoolplein gekust hebben louise, ik hou oprecht veel van jou. ik snap dat je me niet zomaar gelooft maar ik ga het je bewijzen ik ga je bewijzen dat ik met jou wel real ben en dat ik oprecht van je houd.
*Louise's pov*
ik vind het echt een rotstreek van die ex van hem. en hij heeft wel gelijk waarom zou hij me midden op een vol schoolplein kussen als er veel meisjes zijn die hem kunnen zien. ik begin te glimlachen en te blozen. sorry dat ik zo aan je twijfelde Arne, ik wil gewoon niet terug gebroken worden. voor dat ik het merk kust hij me. "geen stress babygirl, het is oke ik ga je bewijzen dat ik het echt meen met je"
*Arne's pov*
ik heb een verassing voor Louise. ik merk dat we bijna op de plek aangekomen zijn en ik doe mijn handen voor haar ogen. Louise reageert geschrokken ik zeg snel dat alles oke is en dat ik een verassing heb voor haar.
JE LEEST
Teenage love
ChickLitHye, dit is mijn eerste verhaal en i'm very insecure about it 😅. Wees niet te streng ajb😅. Zodra er een fatsoenlijk einde is komt er een fatsoenlijke beschrijving dit omda ik totaal nog niet weet waar ik naartoe wil met dit verhaal. Het heeft tot...