chapter 17

2 0 0
                                    

*Louise's pov*

na een lange nacht dromen over hoe geweldig het is om in Arne zijn armen te liggen word ik wakker. zodra ik wakker word ruik ik Arne zijn geur in mijn dekens, dit maakt het nog zoveel moeilijker om uit mijn bed te geraken. ik neem mijn gsm en begin door mijn Instagram te scrollen. ik zie dat Arne een foto heeft geplaatst.

 ik zie dat Arne een foto heeft geplaatst

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@Arne.007: i must have done something right to deserve such a beautiful, amazing and wonderful person in my life. i am thankfull for the day that we first started talking and all of the moments that we have shared together. i cherisch them all and i adore them. thank you for existing.

ik begin helemaal te blozen en besluit Arne een appje te sturen.

louise: omgg you're such a cutieeeee. goodmorning btw. die insta post is echtttt schattig omggg.

♥️: ook een goeiemorgen seg. jij bent hier wel de cutie eahh. en ik moet die meisjes toch laten zien dat ze geen schijn van kans maken tegen zo een mooi meisje ;).

louise: moah liefjee. mijn bed ruikt btw echt fel naar je :)) maakt het zoveel moeilijker om uit mijn bed te geraken vandaaggg, maar je hoort me niet klagen ik word er alleen maar gelukkiger van.

♥️: haha gekkie. ik zou toch maar vlug opstaan en onder op je keukentafel gaan kijken ;))

ik sta vlug op en loop naar onder. omgg hij heeft gewoon een trui voor me laten liggen. ik begin helemaal te blozen. mama komt eraan " sow hier is ook iemand dolgelukkig". ik lach gewoon en loop terug naar mijn kamer.

louise: omgg da is echt kei schattig. ik look weer eens kei hard te blozen door u ge moet er echt mee stoppen zo lief te zijn.

♥️: waarom zou ik daarmee stoppen terwijl je nog zoveel schattiger zijt als je lacht of bloost.

ik begin alleen maar meer te blozen en besluit toch maar wat te gaan eten beneden. mijn gezin zit al gezellig te eten. ik pak brood en wat beleg en ga ook eten. ik merk dat mijn ouders met me proberen te praten maar ik schenk er niet teveel aandacht aan het enige waar ik aan kan denken is gisteren. de schattige date, de ring, het knuffelen, alles was gewoon zo perfect. ik had nooit verwacht dat ik zulke dingen zou meemaken. ik had nooit durven dromen dat ik ooit zo een schattige jongen zou ontmoeten.

" van waar heb jij die ring gekregen" hoor ik mama zeggen. "was een kado'tje van Arne. het is eigenlijk een promise ring, hiermee wou hij beloven dat hij me altijd trouw zal blijven en er altijd voor me zal zijn." " sowwwww mijn zusje heeft ook een of andere cute boy gescoord." onderbreekt mijn broer mij. " hij is ook nog eens erg beleefd" zegt mama snel. ik begin maar weer te blozen. " zijn jullie nu eigenlijk samen." "nowp." hoezo niet dan." " het is niet zo makkelijk als het allemaal lijkt mam." " oke liefje ik snap het wel neem gewoon je tijd en overhaast niks." "doe ik mam dankje voor het begrip." " voor mij is hij in ieder geval al goedgekeurd." zegt mama gevolgd met een knipoog. ik lach en blos zelf een beetje en besluit naar boven te gaan.

louise: mijn mama mag je echt graag! ze zei zelf dat je een super vriendelijke jongen was en dat je zeker goedgekeurd was door haar.

♥️: dat is kei lief van haar, dat betekend echt ontzettend veel voor me.

louise: cutiee, ik ben ook echt blij dat het al wat klikt tussen jou en mijn mama. ik had niet anders verwacht ik bedoel maar wie mag jou nou niet ;)

♥️: dat is echt lief van je. maar ik ga nog wat huiswerk maken als je het niet erg vind. ik zie je morgen op school wel weer ;) xo

louise: oke is goed tot morgen! xo

de rest van de dag maak ik nog wat huiswerk, en denk vooral veel aan Arne en alles wat er gewoon gebeurt tussen ons. nadat ik mijn huiswerk af is trek ik Arne zijn trui aan en ga slapen.

* de volgende ochtend*

ik heb echt weer heerlijk geslapen, ik word vrolijk wakker. ik kies een leuk kleedje uit en ga wat eten onder.

wanneer ik op school aankom ga ik meteen naar Arne toe. "ik wil je echt nog eens bedanken voor gisteren. ik had het echt naar mijn zin ik weet echt niet tegoei hoe ik je moet bedanken." "hmm bedank me maar door vrijdag mee naar de sleepover te komen samen met emma, bram en de rest van de vriendengroep." "oohhh hoe leuk is goed, ik zal straks een groepsapp aanmaken om alles verder te regelen." "goed idee." we gaan naar de rest van de groep nadat Arne mij snel een kus geeft.

Teenage loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu