*Louise's pov*
Iets nadat Emma weg is gegaan hoor ik de bel. Ik ga al loop ik naar mama. "Dat zal hare lover wel zijn" hoor ik mama lachen. Ik doe de deur open groet Arne en pak mijn jas. Arne zegt vlug wat tegen mijn mama en mijn broertje en we vertrekken. Zodra we in de auto zitten word ik wat stil en verlegen. Arne zet wat muziek op om de stilte te doorbreken en begint een gesprek. We praten vooral over school en onze vrienden op school. Ik ben niet volledig mezelf, dit merkt Arne al snel. Hij kijkt me bezorgt aan en ziet dat mijn handen wat aan het trillen zijn. Hij pakt mijn hand voorzichtig en zegt dat alles wel goed zal komen. Hij stelt me gerust met wat lieve woorden. Eerst voelt dit onprettig en ongewoon maar ik geraak er al snel gewend aan en begin me al een stuk beter te voelen. Sorry zeg ik sorry maar ik ben echt verlegen en wat nerveus. Hij zeg dat het oké is. Je ziet er beeldschoon uit hoor ik hem mompelen. Ik bloos en weet niet goed wat te zeggen. We zijn er. We stappen uit en lopen naar binnen. We gaan kaartjes kopen. Arne bestelt 2 kaartjes en betaalt ze ook. Dat had je echt niet moeten doen zeg ik. "Ik kon je niet ook nog laten betalen met al die stress die je hebt" plaagt Arne me. Ik bloos en lach wat. Wat ben je toch een cutie hoor ik Arne fluisteren net hard genoeg zodat ik het kan horen. We lopen door en Arne vraagt wat ik graag zou willen. Ik zeg dat ik niks hoeft vooral omdat ik een goeie indruk wil geven. Ik merk dat hij me door heeft als hij toch 2 keer popcorn bestelt. Ik glimlach en zeg "haha je kent me al veel te goed". "Wat, deze popcorn is gewoon voor mij hoor" zegt hij plagend. We lopen naar de zaal. Ik heb me nog nooit zo goed en gelukkig gevoeld. We nemen plaats. Al snel begint de film dus veel tijd om te praten is er niet echt, wat ik totaal niet erg vind want als ik zo gestresst ben ga ik toch alleen maar stotteren. Ik probeer me op de film te focussen maar geraak afgeleid ik zou liefst steeds naar Arne staren maar ik weet dat dat niet kan. Ik leg mijn arm op de leuning langs mij aan de kant van Arne. Hij pakt voorzichtig mijn hand vast en merkt dat ik erg aan het zweten ben dit komt natuurlijk omdat ik zo verlegen ben. Ik probeer mijn hand los te maken omdat ik me erg schaam. Hij merkt dit en neemt mijn hand nog steviger vast. Het is oké zegt hij doe maar rustig. Hij kijkt me aan laat mijn hand lost en doet zijn arm om me heen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, al snel word ik volledig rustig. Hij duwt me steviger tegen zich aan en kijkt me aan. Hij glimlacht en ik begin helemaal te blozen. Ik had me dit echt nooit kunnen wensen.. met zoo een prachtig meisje in de bios zegt hij. Ik bloos en zeg nou hier zit je dan. Sorry nog dat ik zo zenuwachtig ben maar zoals ik al zei ik zou onze date nooit willen verpesten. Hij geeft me een geruststellende knuffel en we kijken verder naar de film. Wanneer de film afgelopen is stelt hij voor om nog wat te gaan drinken samen. Ik stuur even mijn mama een berichtje.Louise: Heyy mam, het is supper gezellig hier. De film is afgelopen maar we zouden graag nog iets gaan drinken als dat oké is?
Mama: ja hoor geen probleem. Wees voorzichtig & geniet ervan. Dikke kussen
Louise: Dankje mama!!! Dikke kus
Ik lach naar Arne en zeg dat we nog even wat gaan drinken.
JE LEEST
Teenage love
Chick-LitHye, dit is mijn eerste verhaal en i'm very insecure about it 😅. Wees niet te streng ajb😅. Zodra er een fatsoenlijk einde is komt er een fatsoenlijke beschrijving dit omda ik totaal nog niet weet waar ik naartoe wil met dit verhaal. Het heeft tot...