chapter 14

9 1 1
                                    

*Louise's pov*

we lopen een stukje door Arne blijft zijn handen voor mijn ogen houden tot hij opeens stil gaat staan. we zijn er zegt hij en hij doet zijn handen voor mijn ogen uit. ik kijk rond en zie een dekentje liggen met een mand vol eten erop. omgg je hebt gewoon een picknick geregeld roep ik met een glimlach op mijn gezicht. "ik weet dat we normaal op restaurant gingen maar ik vond dit een veel leuker idee, ik hoop dat je het leuk vind" "omgg liefie tuurlijk vind ik dit kei leuk ik had me echt geen leuker idee kunnen bedenken." ik begin helemaal te blozen en samen gaan we op het dekentje zitten. Arne begint de mand uit te laden. ik zie cola, champagne, pannenkoeken, chocolade, aardbeien. als laatse haalt hij cupcakes uit het mandje. ik zie al snel dat er op elke cupcake een letter staat. zodra hij alle cupcakes uitgehaald heeft zie ik staan "prom?". ik begin helemaal te blozen. dat meen je niet fluister ik. "duidelijk wel, ik wacht alleen nog op een antwoord van deze schone dame." ik begin Arne te kussen en ik fluister tegen zijn lippen "tuurlijk wil ik graag mee naar het bal met je". ik voel Arne glimlachen, ik word er zelf zo ongelofelijk gelukkig van.

*Arne's pov*

ik ben zo blij dat ze het leuk vond en dat ze ja gezegd heeft. ik neem haar in mijn armen en samen genieten we van een glaasje champagne en wat eten. natuurlijk beginnen we ook aan de cupcakes. de eerste is voor haar, hier zit namelijk het volgende kadootje in.

*Louise's pov*

Arne geeft mij de eerste cupcake zodra ik een hap neem voel ik dat er iets hard in de cupcake zit. snel haal ik de cupcake uit mijn mond. ik zie Arne lachen.. nou wat is er zo grappig jonge heer begin ik te lachen. misschien moet je maar eens kijken wat er in je cupcake zit onderbreekt Arne me snel. ik maak de cupcake open en zie dat er een ring inzit. "omg dit had echt niet gemoeten" ik begint te blozen. Arne legt uit dat dit een promise ring is. "ik wist al dat je wat twijfels had over of ik wel te vertrouwen was enzo, daarom heb ik besloten je deze promise ring te geven. hierbij beloof ik je dat ik je nooit pijn zal doen, dat ik je steun zal zijn wanneer het nodig is en dat ik je zal bewijzen dat je mij verandert hebt, op een goeie manier natuurlijk. jij hebt me laten inzien dat er nog echte meisjes bestaan op deze wereld. ik zal daarom ook alles doen jou hopelijk ooit de mijne te kunnen maken en je dan ook de mijne te kunnen houden". ik begin te blozen en weet niet wat zeggen. ik merk dat Arne dit door heeft als hij dichter naar me toe komt en mij begint te kussen "je hoeft niets te zeggen schoonheid ik heb dit voor jou gedaan en niet om een of andere reactie uit te lokken". ik kijk hem tevreden aan hij neemt me in zijn armen en ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkast. na een tijdje te hebben geknuffeld stel ik voor om nog wat op café te gaan drinken het is namelijk al donker geworden en ik begin het koud te krijgen. zodra we binnen zitten besluit ik emma snel een appje te sturen.

louise: omgg emssss je raad nooit wat er zojuist gebeurt is.

emss: spill the tea siss!!

louise: oke dus... je weet toch dat ik een date had he.... nouuuu we zijn dus in het bos gaan wandelen en na dat we een stukje gewandeld hadden zei Ane dat hij een verassing had voor me. hij deed zijn hadden voor mijn ogen en nadat we een stukje hadden gewandeld waren we er. hij had gewoon een picknick voor me geregeld. er was echt vanalles te eten en te drinken. onderanderen waren er cupcakes, op de cupcakes stond "prom". jaa iddd omgggg hij heeft me mee naar het bal gevraagddddd. okeoke dus toen gingen we eten en toen ik de eerste cupcake was aan het eten merkte ik al snel dat er iets hard inzat. ik haalde de cupcake snel uit mij mond want ik dacht dat er misschien iets verkeerd in het deeg was gevallen tijdens het bakken. al snel bleek dus dat er een promise ring in het cakeje zat. jaaaa omgg een promise ring. hiermee beloofde hij dat hij me trouw zal blijven enzo. hij vertelde me ook dat hij me ooit de zijne zou willen maken!!! ik ben zo ongelofelijk gelukkig op dit momentttttttt.

emss: omgg girllll ik ben zo blij voor je dit verdien je echt na al die klootzakken die je hebt gehad. ik zei toch dat hij te vertrouwen was.

louise: auwnnn dat is zo lief van je!! en nja ik weet het wel maar je kent mij en vertrouwen eah.... maar ik moet gaan we zitten nog wat samen op café te drinken. ik stuur je nog wel xxx

emss: oke veel plezier!! tot straks ofzo xxx

ik hoor Arne zuchten. snel vraag ik wat er is. daar zit ze, Melissa waar ik je over vertelde. ik probeer zo onopvallend mogelijk te kijken, maar ik merk dat het echt een mooi meisje is. ik begin me wat onzeker te voelen en word er erg stil van. rustig maar maak je geen zorgen hoor ik Arne fluisteren z-z-z-ze is gewoon zo mooi antwoord ik. Arne onderbreekt me "euhmm heb je al eens naar jezelf gekeken baby je bent zoveel mooier als haar qua uiterlijk en innerlijk ajb laat je niet onzeker maken door zo iemand". en hij kust me. omggg hij heeft me zojuist voor de ogen van zijn ex gekust. mijn hoofd slaat op hol en ik begin helemaal te blozen. na een tijdje moet Arne naar het wc. ik blijf zitten en merk al snel dat Melissa op me afkomt....

Teenage loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu