Jackson: Da este un prieten de al meu dar nu ... nu e din Japonia, Yoongi e din Korea.
Eu: A ok. asta fiind prima mea reactie cand nu stiu ca sa zic sau sa fac.
Stau umpic pe ganduri cand ii aud numele, suna familiar si infatisarea lui imi e la fel de familiara. Fac cunostinta cu Yoongi dupa ce imi revin umpic din gandurile mele.
Eu: Buna sunt Yuna cea mai buna prietena a lui Jackson, si ii intind mana,
Yoongi se uita ciudat la mana mea isi ridica capul se uita umpic la mine da mana si imi raspunde stangaci
Yoongi: UH b...b..buna sun Yoongi, misto rap.
Eu: Multumesc, e un hobby de al meu.
Yoongi: Scri si versuri?
Eu: mmmm.... nu chiar, adica am incercat o singura data dar am zis ca asta nu e o treaba pentru mine.
Yoongi: Te inteleg perfect, dar nu ar trebuii sa renunti atat de usor, e pacat de skill urile tale daca ma intelegi ce vreau sa zic.
Eu: Multumesc de sfat.
Ne asezam inapoi si continuam, mai povestim, ne facem planuri pentru viitoare excursii sau iesiri si ascultam muzica, la un moment dat se aude inceputul melodiei "rap god" de la EMINEM si toata lumea incepe sa strige, stiam ca vor sa cant partea rapida din melodie, am asteptat pana cand se ajunge la acea parte si incep dar aud ca sunt acompaniata, ma uit la prietenii mei si vad ca Yoongi mananca efectiv versurile melodiei, in momentul acela ma opresc si incep sa strig "Hai Yoongi, Hai Yoongi" si toate scandarile mergeau catre el acum. Dupa ce se termina melodia ii spun
Eu: Nu mi ai zis ca iti place rap ul.
Yoongi: Mda este un hobby
Eu: Esti bun.
Yoongi: Multumesc !
Ma simt obosita asa ca decid sa ma duc acasa inaintea celorlalti. De maine o sa imi reincep programul de scoala asta insemnand scoala de la 8 la 14, orele de dans cu echipa mea de copiii (da sunt antrenoare de un an la o echipa de copii mici, clasa a1a si imi sunt foarte dragi) iar dupa asta urmeaza antrenamentul meu de dans. Intr o zi obisnuita ajung acasa seara pe la ora 7 dar mai sunt zile in care ajung si mai tarziu. Ma mir ca mai am timp de prieteni. Ajung acasa, fac un dus si ma pun in pat ca sa ma uit la serial.
In timpul serialului primesc o notificare pe telefon, pun pauza si imi iau telefonul de pe noptiera. Vad ca am un urmaritor nou pe instagram, intru de curiozitatea sa vad cine este si vad ca este chiar Yoongi. Avea multe postari, una in care se afla intr o camera care pare un studio de inregistrare, o poza cu el langa o usa pe care scria "GENIUS LAB" si mai multe altele. I am dat follow back, mi am inchis telefonul si am continuat sa ma uit la serial.
Pe la finalul episodului primesc un apel imi iau telefonul fara sa ma uit cine ma suna si raspund.
Eu: Da
Jackson:Ce faci?
Eu: Da bine ute ma uitam la serial.
Jackson: Blood?
Eu: Dap
Jackson: Inca nu l am terminat?
Eu: Mi am inca 3 episode.
Jackson: Hai ca nu mai ai mult.
Eu: Mda. Dar tu de ce m ai sunat totusi ?
Jackson: Am vrut sa te chem la mine, o sa doarma mai multi la mine in seara asta. Sti cum sunt sleepover urile mele, bem ceva, ne distram.
Eu: Cine mai vine?
Jackson: Toata gasca noastra.
Eu: Ok dar cu scoala de maine ce facem?
Jackson: Pai mergem direct la scoala de la mine, e a doua zi de scoala nu te streasa prea tare din cauza asta.
Eu: Ok. Ma duc sa ma pregatesc.
Jackson: O sa vin dupa tine sa mergem impreuna
Eu: Ok dar nu e nevoie.
Jackson: Te sun cand ajung .
Jackson organizeaza des petreceri de genul asa ca sunt obisnuita sa dorm la el. La o petrecere de genul am adormit in vana cu o fata si nici pana in ziua de azi nu sunt sigura daca s a intamplat ceva intre mine si fata aia dar primul lucru pe care l am facut cand m am trezit a fost sa ies din vana si sa imbratisez toaleta. Imi pun niste haine de schimb intr un ghiozdan, incarcatorul de la telefon si astept sa ma sune Jackson. Nu dureaza mult si primesc un apel, e de la Jackson.
Eu: Alo
Jackson: Am ajuns poti sa iesi.
Eu: OK
Ies din apartament inchizand usa in urma mea, cobor repede scarile si prin geamul usii de la casa scarii il vad pe Jackson si grabesc pasul fara sa imi dau seama. Deschid usa de la casa scarii si sar la el in brate ca de fiecare data cand ne vedem. Chiar daca au trecut 5 minute sau cativa ani de cand ne am vazut ultima data reactia mea e aceasi. Dupa ce ne imbratisam urcam in masina lui si ne indreptam spre casa lui Jackson. El locuieste intr o vila la 2 strazi distanta de mine, e genu ala de casa cu etaj si piscina, nu e exagetrat de mare dar e destul de mare. Ajungem si il ajut sa duca cumparaturile in bucatarie, cum nu ajunsese nimeni inca ma duc sus in camera lui Jackson ca sa imi pun genta. Intru la el in camera, imi pun geanta langa usa si ma pun pe pat, ma intind si si imi iau telefonul.
???: O doamne tu ce cauti aici ?
Ma intorc si il vad pe Yoongi care iesise din baie doar in prosop.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OK AM POSTAT SI CAP 2 SPOR LA CITIT