Ne indreptam spre scoala, am aflat ca yoongi o sa fie coleg cu noi pentru ca se muta aici pentru o perioada. Ajungem la scoala si fiecare merge la clasa lui, Yoongi vine cu mine pentru ca o sa fie coleg cu mine de clasa. Intram in clasa si ma sez langa Nima. Yoongi se aseaza in spatele nostru. Intra profesorul si il pune sa se prezinte in fata clasei, toate fetele susoteau si se uitau la el, sa fiu sincera ma cuprins umpic gelozia. Ora asta a trecut foarte greu, in sfarsit pauza. Il iau pe Yoongi si mergem in curte sa ne plimbam.
Yoongi: Ce e cu tine? Pari stresata.
Eu: Imi e frica de ora de muzica.
Yoongi: A da, acum avem muzica. De ce iti e frica de ora de muzica?
Eu: Daca ma pune sa cant? E u nu cant prea bine. De obicei el alege cine sa cante si clasa alege melodia.
Yoongi: Nu cred ca poate sa fie atat de rau, la rap te descurci excelent.
Eu: La rap da dar nu am voce.
Yoongi: O sa fie bine dar hai ca s a sunat.
Mergem in sala de muzica si caut sa ma asez undeva in spate ca sa nu ma vada profesorul dar nu gasesc decat 2 locuri la margine cam pe la mijloc. Ne asezam acolo si sper din tot sufletul sa nu ma puna sa cant .
Profesorul: Bun dragi mei, azi o sa facem preselectii pentru serbarea de sfarsit de an, stiu ca abea am inceput anul dar pentru acest an trebuie sa pregatim o serbare mai speciala fiind a 100 a aniversare a scolii
Eu speram din tot sufletul sa nu fiu chemata la auditi. Profesorul incepe sa enumere persoanele care se vor ocupa de distributie, si vocalistii secundari. O sa facem si o mica sceneta dar de asta se ocupa clas lui Jackson.
Profesorul: Am un loc pentru o solista principala, o rezerva pentru ea si inca dou locuri pentru doua cantece mai scurte. Pentru cele doua cantece o sa am nevoie de.....
Toate fetele ridica mana si se agita sa ia un loc de solista.Profesorul: Lena si Sulli. Solista principala o sa fie Yuna iar rezerva o sa fie Siera.
Mi a picat fata edectiv. Ma intorc spre Yoongi cu o fata socata.
Eu: Am dat de dracu, ii zic in soapta fara sa ma auda profu.
Profesorul: Yuna, haide te rog in fata ca sa facem o prima proba.
Ma ridic de pe scaun foarte speriata si ma duc in fata.
Profesorul: Ti ai incalzit voce?
Eu: Nu....
Profesorul: O sa incepm atunci cu niste vocalize
Dupa ce facem vocalize in grup vine si momentul in care trebuie sa cant. Profesorul imi da partitura si porneste negativul, era "Human" - Christina Perri
Incep sa cant foarte speriata.
Yoongi pov
Am terminat de facut vocalize si acum Yuna trebuie sa cante, ea spune ca nu stie sa cante, sper sa se descurce, nu am auzit o nici o data cantand. Ma uit in dreapta si vad un baiat.
Yoongi: Tu ai mai auzit o pe Yuna cantand?
??: O singura data, era singura in clasa dupa ore, m am intors pentru ca am uitat ceva si isi impacheta lucrurile si canta. Nu am vrut sa o intrerup asa ca am asteptat pana cand a terminat, are o voce foarte frumoasa, eu i am propus profesorului sa o aleaga.
Yoongi: Sper sa se descurce, e o melodie grea.
O ascultam cantand, canta bine. Ii tin pumnii pentru notele acute. Ajunge la partea aceea din melodie si raman cu gura cascat, intonatia era perfecta. Nu pot sa cred ca ea crede ca nu are voce. Se suna de pauza si Yuna vine la mine ca sa mergem impreuna sa mancam.
Yuna pov
AM terminat de cantat, nu imi pot imagina cat de groaznic am canta, m am facut de ras. Ma duc la Yoongi ca sa mergem sa mancam, sunt umpic rusinata.
Eu: Hai sa mergem sa mancam.
Yoongi nu zice nimic doar ma urmeaza, poate este si el rusinat de cat de oribil am putut sa cant.
Ajungem la cantina, ne luam de mancare si ne asezam la o masa.
Yoongi: Canti foarte bine.
Nu zic nimic, imi umplu gura cu mancare si incerc sa nu ma uit la el. Simt cum Yoongi imi pune doua degete sub barbie si imi intoarce privirea catre el.
Yoongi: Nu ma ignora. Ti am facut un compliment ar trebuii sa apreciezi, nu fac complimente prea des.
Eu: Scuze dar, eu nu consider ca am o voce frumoasa.
Yoongi: Daca eu am zis ca da, de ce nu ma crezi
Restul zilei a trcut foarte gru, am adormit la o ora inainte sa intre profesorul si m am trezit dupa ce a plecat. Dupa scoala am apucat sa merg acasa sa mananc ceva dupa care am mers la antrenament, acolo am lucrat mai mult la mobilitate, nu am inceput inca coregrafii dar sper ca anul acesta sa castig concursul de dans contemoran din Praga, anul trecut am ajuns pe locul 2 si asta m a motivat sa lucrez mai mult. Se termina si antrenamentul si ma duc acasa ca sa mananc ceva si sa ma odihnesc. In timp ce urcam scarile ma suna Yoongi.
Eu: Da?
Yoongi: Ce faci?
Eu: Tocmai ce am ajuns acasa de la antrenament, spun in timp ce inchid usa.
Yoongi: Ce fel de antrenament?
Eu: Dans.
Yoongi: Cate talente mai ascunzi de mine ?
Eu: Nici eu nu stiu.
Yoongi: Am vrut sa te inreb... daca.... nu ai vrea sa vi cu mine sa luam cina undeva?
Eu: Mi ar placea dar nu ma simt in stare sa fiu eleganta acum.
Yoongi: Nu trebuie, putem merge sa ne luam niste burgeri si sa mergem la belvedere sa vedem orasul.
Eu: Suna perfect. O sa ma imbrac lejer.
Yoongi: La asta ma si asteptam. Te sun cand ajung la tine sa te iau.
Eu: Ok Pa
Yoongi: Pa
Inchid apelul si merg sa mi fac un dus, dupa care ma duc sa ma imbrac, imi iau pe mine o pereche de pantaloni de trening gri si un hanorac mare negru. Ma asez pe canapea si astept sa ma sune Yoongi.