Inchid apelul si merg sa mi fac un dus, dupa care ma duc sa ma imbrac, imi iau pe mine o pereche de pantaloni de trening gri si un hanorac mare negru. Ma asez pe canapea si astept sa ma sune Yoongi. M am gandit sa cobor in fata blocului, sa il astept acolo ca sa pot fuma o tigara intre timp. Ma ridic de pe canapea, ma incalt si ies pe usa, cobor si ma asez pe scari in fata blocului, imi aprind o tigara si astept ca Yoongi sa vina. Vad ca cineva trece prin fata mea dar nu ma uit la fata persoanei care trece pe langa mine, eram prea concentrata, ma uitam la o forma ciudata din asfalt. In timp ce eram total absorbita de acea forma in asfalt vad cu coada ochiului ca cineva se pune langa mine.
Eu: Ai ajuns mai repede de cat credeam, zic crezand ca e Yoongi
??: Ma bucur ca ma asteptai.
Tresar speriata pentru ca nu era vocea lui Yoongi. Ma ridic in picioare si zic panicata.
Eu: Nu pe tine te astepatm.
Barbatul acela era foarte ciudat, Era foarte slab, era imbracat cu o pereche de blugi negrii si o geaca de piele inchisa pana sus. Purta o bandana negru cu alb pe cap iar parul lung si neingrijit ii cadea peste ea, era tras la fata si cu cearcane la ochi. Se ridica in picioare si se apropie de mine.
??: Of ce pacat si eu care credeam ca ma distrez in sera asta, zice el apropiindu se si mai tare de mine.
Nu zic nimic, sunt foarte speriata, am inghetat de frica, stateam si ma uitam cum barbatul acela ranjea pervers la mine, inghit in sec, imi arunc tigara si imi strang pumnul. Isi pune mana pe obrazul meu si vrea sa ma sarute. Il imping de langa mine si vreau sa fug dar ma prinde de mana si ma trage spre el ma prinde strans in brate si pe la spate, ma ridica pe sus si incepe sa umble, incep sa ma zbat si reusesc sa il lovesc in tibie destul de tare incat sa ma lase jos, cad si incep sa ma tarasc dar ma trade de picior si se pune peste mine incercand sa ma prinda de maini, imi inchid ochii de frica. Ainceput sa ma sarute si ma traga de haine, tot ce puteam simtii in acel moment era frica si scarba. La un moment dat nu il mai simt pe barbatul acela peste mine si imi descid ochii. Yoongi il dadu se jos de pe mine iar acum il batea, ma ridic in picioare si raman pe loc, nu puteam sa imi misc corpul, voiam sa ma duc la Yoongi sa il iau de acolo si sa plecam dar nu am putut. Dupa ce il bate, Yoongi isi intoarce prvirea spre mine si se ridica de jos, alearga cate mine si ma ia in brate.
Yoongi: Esti bine? spune respirand greu si plimbandu si mainelie pe fata mea ca sa vada daca nu am pati inimic. Hai sa plecam.
Ma prinde de mana si ma trage pana la masina, urcam in masina plecam. Nu stiu unde mergem dar nu zic nimic, ma uit la Yoongi care era foarte atent la drum si observ ca ii curgea sange din coltul gurii. Atunci isi intoarce privirea spre mine brusc si tresar, imi intorc capul si nu zic nimic. Tot drumul dupa aceea m am uitat in jos. Ma gandeam la tot ce sa intamplat si la faptul ca se putea intampla ceva mai rau daca Yoongi nu venea la timp. Simt ca masina se optreste asa ca ma uit pe geamul dindreapta mea sa vad unde suntem, eram la belvedere, unde a zis ca vrea sa venim. Simt cum Yoongi isi pune mana pe piciorul meu, ma sperii si ma trag. Ma intorc spre el avea o privire ingrijorata, tinea o mana pe schimbator si una pe volan.
Yoongi: Esti bine?
Eu: Da...zic incet si las privirea in jos, ma uitam la mana lui Yoongi care avea pete rosii de la cum il lovide pe acel barbat. Dar tu ni esti bine
Zic asta si ii iau mana intr ale mele, ma uit la el intre timp ce ii mangaiam cu degetul mare dosul palmei, el se uita la mana lui pe care o tineam, ma uit inapoi la mana dupa care ii sarut ranile de pe ea. Nu mai apuc sa fac nimic, Yoongii ma ia in brate, si ma strange tare. Stam ceva timp imbratisati dupa care Yoongi se da in sapate si ma prinde de umeri, ma priveste in ochi si mi zice.
Yoongi: Imi pare rau ca nu am ajuns mai repede.
Eu: Nu e vina ta, eu am fost cea care a iesit mai epede, am vrut sa fumez o tigara si am zis ca o sa cobor daca si asa trebuia sa plec.
Yoongi se uita la mine cu o privire blanda. Ii analizez fata si observ ca buza inca ii sangera, ii sterg sangele cu degetul mare, dupa care il privesc in ochi. Acesta ma saruta, iar eu ii raspund la sarut. In timpul sarutului o lacrima mi se prelingea pe obraz, Yoongi simte lcrima si rupe sarutul, ince a planga fara sa stiu de ce iar acesta ma strange din nou in brate, cu o mana ma mangaia pe sapte iar cu cealalta imi netezea parul.
Yoongi: Stiu ca iti e greu in momentul acesta, incearca sa te linistesti, acum esti in siguranta.
Am reusit sa ma linistesc iar Yoongi imi da drumul din imbratisare, imi prinde fata in palmele sale si imi sterge lacrimilie de pe obraji cu degetul mare.
Yoongi: Cred ca e timpul sa mancam.
Zice el si se intinde pana pe bancheta din spate de pe care ia o punca de la Mc cu burgeri.
Yoongi: Haide, zice el in timp ce se da jos din masina.
Ma dau si eu jos si observ ca era gipul cu bena a lui Jackso. Yoonghi se duce in spate la bena si da prelata jos, in ea era o saltea gonflabila niste paturi si perne.
Yoong: Am auzit ca iti plac int...... chestiile de geul.
Eu: Da imi plac intalnirile de genul, il iau in brate si ma uit in sus la el, multumesc pentu tot.
Ne urcam in bea, mancam si ne intindem ca sa ne uitam la stele, se facuse foarte tarziu si eu cum eram obosit dupa o zi atat de lunga adormisem pe pieptul lui Yoongi. Am simtit cum la un moment dat ma acopera cu o patura si ma saruta pe crestetul capului.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------