Dimineata ma trezesc din cauza soarelui care batea pe fata mea, ma intorc pe partea ceaalta si il vad pe Yoongi langa mine, dormea ca un ingeras, nu ii pasa ca il bate soarele direct pe fata. Realizez ce sa intamplat aseara, aveam o durere de cap ingrozitoare, ma uit la Yoongi si imi zic in gand ca nu e atat de rau ca sa intamplat ce se intamplase noaptea trecuta ma intind si il sarut pe frunte, simt cum isi ridica mana si ma prinde de ceafa tragandu ma mai aproape si sarutandu ma direct pe buze.
Yoongi: Buna dimineata printesa.
Eu: Mmm buna dimineata, zic cu o voce ragusita
Ma uit la ceas, e foarte tarziu. M a ridic speriata din pat invelita doar in cearceaf si incep sa imi pun intrebari cu voce tare "Oare cat am dormit? Ma cautat Jakson aseara? Trebuie sa merg la scoala o sa intarzii." se ridica si el si vine langa mine, ma ia in brate pe la spate si ne uitam pe geam afara prin perdea, privelistea nu era stralucita pentru ca geamul dadea spre curtea din spate, imi sopteste la ureche usor si incet ca si cand ar mai fi cineva in camera cu noi si ar putea auzii ce vorbeste.
Yoongi: Va fi bine doar stai linistita si bucura-te de timpul petrecut impreuna.
Eu: Nu prea cred. O sa ma omoare diriginta daca fac absente din prima saptamana.
Yoongi: Ai uitat ca azi mergeti mai tarziu?
Eu: A da, profa de mate e plecata si avem primele doua ore cu ea asa ca mergem mai tarziu la scoala
Yoongi: Ti am zis sa ai incredere in mine
Eu: Bine scuze.
Ma intorc si il imbratisez strans. El ma saruta pe crestet si isi pune barbia exact in locul unde ii trecura buzele inainte. Trage cearceaful cu care eram inveita superficial si il arunca pe pat.
El: Cel mai mult imi placi asa.
Ma ia pe sus ca pe o mireasa si ma pune in pat zicand
Yoongi: Ma astepti cuminte aici caci, fac o baie si mergem sa mancam impreuna.
Eu: ok... zic umpic confuza
Imi da un scurt sarut dar la fel de dulce ca cele care ma alintau noaptea trecuta si se indreapta catre usa. Nu pot sa ma abtin si ma uit la spatele lui bine lucrat iar privirea imi aluneca usurel in jos imi musc buza si continui dar cand sa ajung la partea mai interesnta se intoarce in timp ce imi spune ceva si tresar.
Yoongi: Ce? Nu iti place idea ?
Eu: Ba da daar speram ca ajung acasa sa fac un dus inainte de scoala.
Yoongi: Putem face impreuna.
Nu mai zic nimic si ma ridic din pat. Ma indrept spre baie si trec pe langa el, ramane umpic mirat si se uita dupa mine. (fiecare camera are baie proprie.)
Eu: Ce faci? astep as vi sa facem dus.
El nu mai zice nimic si intra in baie inchizand usa.
Intram in cabina de dus si pornesc apa, imi iau gelul de dus si cep sa ma spal Yoongi nu isi mai lua ochii de la mine.
Yoongi: Pot sa te ajut?
Eu: Mhmm
ma apala pe spate si isi coboara mainile la mine pe fun, ma strange de fund dupa care ma ia in brate pe la sapate, ii simteam barbatia pe fundul meu.
Yoongi: Printesa? Ai putea sa ma ajuti cu ceva?
Eu: Cu ce?
Yoongi: Pai sti.... e cam vina ta ca m ai excitat si.... ar cam trebuii sa rezolvi.
Ma inspre el si ii pun mainile pe peipt, il sarut scurt dupa care il privesc in ochi si imi las mana sa alunece pe bdomenul sau pana pe barbatia lui, o mangai usor dupa care ma las jos si ii fac un blowjob.
Terminam dusul si mergem in camera sa ne schimbam. Imi parul intrun coc la intamplate si ma imbrac in hainele pe care le purtasem si aseara. Ies impreuna cu Yoongi in bucatarie unde dam de Jackson.
Eu: Unde i toata lumea?
Jackson: Au plecat deja.
Eu: OH ok
Ma duc sa imi fac o cafea si ma pun la masa. Yoongi a zis ca o sa imi pregateascaceva de mancare. stateam cu Jackson la masa in timp ce Yoongi facea de macare.
Jackson: SIII?....
Eu: Ce? ma uit la el cu fata mea de dimineata si astept sa zica ceva cu sens
Jackson: Sa intamplat ceva aseara intre voi ?
Eu: Ar fi trebuit sau? fac o fata serioasa si ma uit la el
Jackson: Am auzit cv si am crezut ca sunteti voi.
Eu rosesc si ma ridic de la msa.
Eu: Poate cineva era omorat pe strada ce stiu eu...
Ma duc la Yoongi care era la aragaz si ma urc pe blatul de bucatarie.
Eu: I ai zis ceva lui Jackson?
Yoongi face ochii mari si se uita la mine mirat.
Yoongi: Nu de ce?
Eu: Intrebam
Nu mai zic nimic si ies pe terasa, imi aprind o tigara si ma asez pe un scaun. Obisnuiesc sa fac asta dimineata. Nu fumez des dar ma relaxeaza. Stateam linistita pe terasa si vad ca cineva se aseaza langa mine. Cred ca e Yoongi si vreau sa il intreb ceva, cand vreau sa vorbesc aud vocea lui Jakson
Jackson: Mi ai promis ca nu mai fumezi.
Eu: Ti am promis multe.
Jackso: Te rog nu mai fa asta.
Eu: Hai sa nu mai vorbim despre asta.
Jackson: Bine atunci spune mi ce sa intmplat intre tine si Yoongi aseara
Eu: Mda de ci fumatul... dayneaza ar trebuii sa ma las nu i asa.
Jakson rade si pentru o secunda dupa care se uita la mine serios.
Jackson: Sunt prietenul tau cel mai bun, nu ar trebuii sa aflu primul chesti de genul?
Eu: Ba da dar mi se pare cam stanjenitor totul. Sa vorbesc cu tine, tu esti baiat. A fost prima data.
Jackson: Eul stia ca e prima data?
Eu: Mhmmm ...i am zis, adica si a dat seama si m aintrebat.
Jackson: A fost grijuliu?
Eu: Da zic tragand incet din tigara
Jackson: Cea mai importanta intrebare, te ai simtit bine cu el?
Eu: Da.
Jackson: Asta conteaza. Hai sa mancam nu o sa iti mai pun nici o intrebare despre subiectul asta, daca vrei sa imi spui ceva sunt aici, nu vreau sa te stresez.
Eu: Multumesc.
Mergem sa mancam micul dejun pregatit de Yoogi, dupa micul de jun ma duc sa ma imbrac cu hainele de schimb ce mi le am adus de acasa si mergem la sacoala.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------