Yoongi pov
Dupa ce am mancat ne am intins sa ne uitam la stele, Jackson mi a zis ca ei ii plac intalnirile simple si nu sofisticata, la restaorante pompoase si elegante. Avea dreptate. Nu stiu ce se intampla intre noi e greu de explicat in cuvine, simt ca imi e o prietena buna dar in acelas timp, vreau sa o sarut de fiecare data cand o vad. Ea nu e complicata ca alte fete. Nu merita sa i se intample ce i sa intamplat azi, e o fata prea buna, chiar daca fumeaza, e felul ei de a se descarca, sunt unele lucruri pe care nu le poti lua de pe suflet decat asa si inteleg perfect cum e.
A adormit pe pieptul meu, trag patura mai sus si o invelesc ca sa nu ii fie frig, o sarut pe crestetul capului dupa care ii masez scalpul. Ma uit la ceas si e deja oea 2 dimineata. Ma ridic incet si o iau pe Yuna in brate, o pun pe scunul din dreapta al masinii, ii pun centura si o acopar cu patura de mai devreme. Ma urc la volan si pornesc masina. In timp ce conduceam, vad ca Yuna se foieste, ma uit pentru o secunda la ea si aud ca vorbeste in somn, nu era foarte clar ce spunea dar mi se parea ca este despre dans. Jackson mi a spus ca are un concurs important anul viitor in febroarie si e foarte stresata pentru el. Ajung in fata blocului ei si parchez masina intr un loc liber de parcare. Ma uit la Yuna cum dormea. Nu stiam daca sa o trezesc sau sa o duc eu pana in casa. Cobor din masina si imi aprind o tigara. Ma sprijin de capota masinii si ma uit prin parcare. Aud ca usa de la masina mea se deschide. Yuna coboara din masina frecandu, se la ochi. E atat de draguta cand e somnoroasa.
Yoongi: Ai dormit bine?
Yuna: Da dar cred ca inca visez, aia e o tigara in mana ta?
Primul reflex a fost sa o ascund dar am ales sa spun ca da.
Yoongi: Fumez cateodata
Yuna nu imi mai spune nimic si vine langa mine isi pune o tigara intre buze si imi cere bricheta. Ma uit la ea putin mirat dar ii aprind tigara. Trage din ea apoi lasa fumul sa iasa incet.
Yuna: Nu ma asteptam ca tu sa faci asta.
Nu mai zicem nimic,ea isi pune capul pe umarul meu si ne fumam tigara in liniste. Dupa ce terminam Yuna ma imbratiseaza si zice ca vrea sa mearga sa dorama. O conduc pana la scara blocului. Cand ajungem acolo incep sa imi chioraie matele.
Yuna: Nu vrei sa urci sa iti fac ceva de mancare?
Yoongi: Ar fi minunat dar tu trebuie sa te culci iar pe mine ma asteapta Jackson.
Yuna ma prinde incheietura si ma trage dupa ea in scara blocului.
Yuna: Nu fi prostut, nu poti sa ramai asa flamand.
Urcam in apartamentul ei, imi las pantofii pe holul de langa usa de la intrare si ma asez pe un scaun in bucatarie. Apartamentul ei nu era mare, bucataria era separta de camera de zi printr un bar. Ma uitam la ea cum facea mancare. Cand a foast gata am mancat impreuna. Gateste bine, chiar nu ma asteptam la asta.
Yoongi: O sa spal eu vasele.
Yuna: Nu e nevoie lasa vasele acolo, le spal eu la dimineata.
Yoongi: Tu du te si intinde te o sa le spal eu.
Ma ridic de la masa, strang farfuriile si le pun in chiuveta. In timp ce spalam vasele simt cum Yuna ma imbratiseaza pe la spate si imi lasa un sarut pe spate.
Yuna: Multumesc! spune ea cu o voce obosita
Apoi pleaca. Am terminat de spalat vasele si ma duc sa vad ce face Yuna. Trec de un hol ingust si ajung la dormitorul ei, becul era stins dar puteai sa vezi prin intuneric, pe perti avea poze cu prietenii si postere cu cantareti. Ma uit la ea siaceasta dormea, dormea imbracata cu un tricou larg si doar in lenjerie intima, ma duc sa o acopar, cand ma apropii de ea asceasta ma trage de mana.
Yuna: Ramai aici, dormi cu mine, te rog!
Yoongi:Bine.
Imi dau jos tricoul si ma asez langa ea, aceasta isi incolaceste mainile dupa mine, trag patura peste noi si adormim.
Dimineata
Ma trezesc de dimineata si Yuna nu mai era in pat, ma ridic din pat si decid sa merg pana in bucatarie sa vad daca e acolo. Ajung in bucatarie si o vad pe Yuna stand pe pervazul geamului fumand o tigara, bea o gura din cafea si ma observa.
Yuna: Buna dimineata! zice ea zambind.
Ma uit mai bine pe masa si vad ca ea a pregatit micul dejun. Ma duc langa ea si o sarut pe frunte.
Yoongi: De ce nu m ai trezit mai devreme?
Yuna: Te am lasat sa dormi mai mult, aseara ai fost super erou, e o treaba obositoare, trebuie sa te odihnesti.
Ii zambesc si imi ptrag un scaun langa ea.
Yoongi: Unde imi sunt tigarile?
Yuna: Nu stiu... ia de la mine, imi intinde pachetul ei.
Iau o tigara din pachetul ei mi o aprind si ma uit la ea, avea parul ciufulit si era imbracata doar cu tricoul acela. Dupa ce ne am terminat de fumat tigara, am mancat si am pornit spre scoala. Pe drum spre scoala ne intalnim cu Nina si Jackson. Prima ora a trecut cam greu iar a doua trebuie sa avem sport. Yuna pleaca sa se schimbe in vestiar si la fel fac si eu.
Yuna pov
Ma duc cu ninca sa ma schimb pentru ora de sport, vorbeam de ale noastre si dintr o data aud o voce pe care sistemul meu nervos so respinge radica.
??: Si cum te simti? Esti in forma pentru ora de sport?